Gå til innhold

Forstår virkelig ingenting av denne personligheten.

Anbefalte innlegg

Skrevet

I flere mnd har han avtalt at vi skal møtes. Men aldri blitt noe for han drøyer tiden, gang på gang. Sier vent 1time, avtaler klokken 18.00 så får jeg, vent til klokken 19 isteden så hører jeg ikke noe mer, eller vent litt. Nå har han begynt å slette meg etter avtalene, og legger meg til igjen og avtaler på nytt, hva er det her for noe? 

kan dette være en form for at han kanskje liker meg men tørr ikke jo mindre han er full? Angst? Jeg vet han drikker en del, har røyket mye hasj og gamer, men han er ellers en fin fyr, men dette her ødelegger og det er mulig å stramme inn slik at han holder seg unna alkohol og røyk, men altså denne typen personlighet? Hva kommer det av? Noen som har vært borti slikt? Eller evt side barn har vært sånn og hva er årsaken? Synes synd på han om det er den grunn. 
Men igjen det kan være mye annet, kanskje han finner noe bedre, kanskje han egt har dame men vil gjøre meg opptatt så ikke jeg skal møte noen? Hva er det her

og til dere menn, har dere erfaring med slik oppførsel, har du vært i en selv? Møtt damer som er slik også?!! Hvorfor tillater vi damer mer av det her enn menn egt????!!!

Anonymkode: 4569e...862

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herregud, hvordan gidder du?

Anonymkode: 0f6f5...e80

• Liker 13
  • Nyttig 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg vet han drikker en del, har røyket mye hasj og gamer,

Ja, kjempefin fyr det der. Sats på ham du.

Anonymkode: 6921d...e1e

• Liker 5
Skrevet

Unnvikende personlighetsforstyrrelse eller så er han bare lat fordi han røyker og drikker for mye. Hadde ikke involvert meg med denne typen. Det er stor fare for at det blir verre. 

• Liker 4
  • Nyttig 3
Skrevet

Han er ikke interessert i deg. Du trenger ikke å analyserer hvorfor. Han ruser seg og vil aldri være noe bra partneremne uansett, nummen i følelsene sine, skriver når han er rusa og kjeder seg men driter i deg ellers.

"Ellers en fin fyr"? Nei han er jo ikke det. Kanskje han spiller hyggelig iblandt men du ser jo veldig tydelig at han gir faen i å prioritere det, bryter avtaler, lyver, ruser seg osv. Og nei du kan ikke endre han

Anonymkode: cea3b...28b

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet

Merkelig standard du har når det gjelder menn. Har du ikke selvrespekt?

Anonymkode: 17a87...2be

• Liker 10
Skrevet

Ei venninne av meg drev på med en som oppførte seg sånn. Har ikke telling på hvor mange ganger hun satt å ventet på togstasjonen og han ikke dukket opp. Skrudd av tlf osv. Mange timer senere dukket det opp en sms med en unnskyldning om at det hadde skjedd noe så han måtte bare kaste seg rundt osv.. Beklaget veldig og lovte at neste helg, DA kom han. Tror det tok et par år før venninna mi tok til vettet og droppa han. Hun fikk aldri noe svar på hvorfor han oppførte seg sånn 🤷🏼‍♀️

Han likte forøvrig aldri meg fordi jeg tok ikke alt han sa som god fisk og stilte noen oppfølgingsspørsmål som han alltid slet med å svare på. 😅

Anonymkode: 1bdc8...9c6

• Liker 3
Skrevet

Han leker med deg, og sjekker inn fra tid til annen for å se om han fortsatt har deg på kroken, det har han tydeligvis, så har bruker deg mest sannsynlig bare for ego boost.

Anonymkode: 48ad8...ff0

• Liker 3
Skrevet

Like lite skjønner jeg meg på din og hva du utsetter deg selv for

Anonymkode: 4ea1c...5d6

• Liker 2
Skrevet

Hvorfor i alle dager orker du dette? Han er åpenbart ikke en kvalitetsmann😅 Ikke er han interessert nok i deg heller🙈

Anonymkode: 1cfb5...127

Skrevet

Jeg datet en kar som var slik. Fant ut at han hadde dame…. Han sletta meg for å skjule meg fra dama. 

Anonymkode: aa748...37b

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Fysj så mange elendige mannfolk det er der ute! Slett han først som sist.

Anonymkode: fd283...fbb

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 10.2.2023 den 16.02):

Ei venninne av meg drev på med en som oppførte seg sånn. Har ikke telling på hvor mange ganger hun satt å ventet på togstasjonen og han ikke dukket opp. Skrudd av tlf osv. Mange timer senere dukket det opp en sms med en unnskyldning om at det hadde skjedd noe så han måtte bare kaste seg rundt osv.. Beklaget veldig og lovte at neste helg, DA kom han. Tror det tok et par år før venninna mi tok til vettet og droppa han. Hun fikk aldri noe svar på hvorfor han oppførte seg sånn 🤷🏼‍♀️

Han likte forøvrig aldri meg fordi jeg tok ikke alt han sa som god fisk og stilte noen oppfølgingsspørsmål som han alltid slet med å svare på. 😅

Anonymkode: 1bdc8...9c6

Var det i oslo området? Ble de sammen til slutt? 😅😅

Anonymkode: 4569e...862

Skrevet

Drit i årsaken. Ingen får oppføre seg sånn. Hvis de har for mye angst/ungemas etc til å ha et forhold, så blir det ikke forhold, da.

Anonymkode: 664e3...004

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...