AnonymBruker Skrevet 11. februar 2023 #21 Skrevet 11. februar 2023 Ryobi er et solid, bra og sterkt merke. Godt nok i massevis for 99% av oss. Skal jeg kjøpe verktøy og redskaper er Ryobi det første merket jeg søker etter. Anonymkode: 447c9...068
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2023 #22 Skrevet 11. februar 2023 Ryobi er bra og på en måte "billig" serien til Milwaukee da de eies av samme selskap. Milwaukee er blandt svært mange ansett som kremen av verktøy og jeg skriver selv under på dette etter at jeg byttet ut alt av mitt bosch/dewalt. Så Ryobi er ett trygt, godt og billig alternativ som er mer enn bra nok for de aller fleste. Anonymkode: 96e14...6bb 1
Snublefot62 Skrevet 11. februar 2023 #23 Skrevet 11. februar 2023 For hjemme og hobbybruk er Ryobi helt utmerket. Bare vær obs på at de rimeligste modellene har børstemotor og bråker mer og bruker mer strøm. Kjøp de med børsteløs når du kan (merket med brushless). 2
PhilosopherSe7en Skrevet 12. februar 2023 #24 Skrevet 12. februar 2023 Ryobi er greit nok helt til du prøver skikkelig verktøy. Det er ofte kampanjer på Bosch, Makta, Milwaukee eller DeWalt, og da betaler en ikke mer for det enn hva en gjør for Ryobi. Batteriene we også billigere på andre merker enn Robin, samt i lik kapasitet er de ofte mindre og lettere. Vekt har mye å si på verktøy
K.B. Skrevet 12. februar 2023 #25 Skrevet 12. februar 2023 Makita er generelt mye bedre og prisen er ikke veldig mye høyere. Makita sine systainere er kompatible med Festool og Mirka
Apis Skrevet 12. februar 2023 #26 Skrevet 12. februar 2023 (endret) Bruker Ryobi i gårdsverkstedet, så vil si det dekker semiproff bruk, muttertrekker, skrutrekker, drill, vinkelsliper etc... bare ikke la batteriet sitte i batteriladeren for lenge, har knekt et par batterier på det, har nå kjøpt tidsur som slår av laderen etter en tid Endret 12. februar 2023 av Apis 1
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2023 #27 Skrevet 13. februar 2023 Har stadig mer Ryobi, første drillen jeg kjøpte har overlevd i både bruksmengde og tid lengre enn tilsvarende fra Bosch (blå) og Dewalt. Anonymkode: 3bbb0...89c
Einus Skrevet 13. februar 2023 Forfatter #28 Skrevet 13. februar 2023 Apis skrev (På 12.2.2023 den 5.22): Bruker Ryobi i gårdsverkstedet, så vil si det dekker semiproff bruk, muttertrekker, skrutrekker, drill, vinkelsliper etc... bare ikke la batteriet sitte i batteriladeren for lenge, har knekt et par batterier på det, har nå kjøpt tidsur som slår av laderen etter en tid Dette var litt skummelt da 🤔 Batteriene til Panasonic verktøyet mitt står i lader over lang tid, men har aldri sviktet. Er dette gjengs for andre her også??? Dumt om batteriet knekker pga dette. Nye batterier er jo ikke akkurat billige. Det blir som et gårdsverksted for mitt vedkommende også. Veldig informativt innlegg 👍🚜
Wenda Skrevet 13. februar 2023 #29 Skrevet 13. februar 2023 Har ikke opplevd noe negativt ved å la batteriet stå i batteriladeren over lengre tid
Maskinfører Skrevet 13. februar 2023 #30 Skrevet 13. februar 2023 (endret) En av bestevennene mine innen skruing Batteri skralle Endret 13. februar 2023 av Maskinfører Tilføyelse :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå