Einus Skrevet 10. februar 2023 #1 Del Skrevet 10. februar 2023 Da jeg skulle kjøpe meg batteriutstyr første gangen, hadde BlåBosch tilbud, men var litt sent ute og valgte noe annet, men dessverre så har ikke Panasonic noe særlig utstyr, men kvaliteten er upåklagelig. Ser at Ryobi har veldig mye forskjellig utstyr som 1/2 ‘’ skralle osv. Men hvordan er kvaliteten? Prisene er jo også svært fordelaktig. Og da blir man som regel litt skeptisk. Noen som har erfaring med dette merket, tenker hovedsaklig 18 V med 5 Ah batteri. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2023 #2 Del Skrevet 10. februar 2023 Har kun god erfaring med ryobi. Det er solid verktøy og føles alt annet enn billig. Har en hel del ryobi og kommer garantert til å kjøpe flere ting innenfor samme serie siden man kan bruke batteripakka på alle delene. Begynte å kjøpe inn verktøy før jeg flyttet inn i huset for 1,5 år siden. Brukt det en hel del og ladet batteripakka kanskje 3 ganger på hele den tiden Jeg forhørte meg med en del håndtverkere før jeg kjøpte inn utstyr jeg trengte og alle anbefalte Ryobi til hjemmebruk, selv når jeg sa ifra at jeg skal bygge en hel kjeller og trenger at verktøyet holder til litt mer enn å henge opp bilder Anonymkode: b7376...f50 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taluno Skrevet 10. februar 2023 #3 Del Skrevet 10. februar 2023 Har bor/skrumaskin, eksentersliper og multikutter, og er fornøyd. Skal ha stikksag og sirkelsag til sommeren, stor sjanse for at det blir Rybio! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2023 #4 Del Skrevet 10. februar 2023 Har drill, stikksag og multikutter og er veldig fornøyd med Ryobi. Anonymkode: 7b03b...196 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gud Skrevet 10. februar 2023 #5 Del Skrevet 10. februar 2023 Eg har mange verkty frå Ryobi, og det er heilt greitt for ein amatør i alle fall. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ginny Skrevet 10. februar 2023 #6 Del Skrevet 10. februar 2023 Har noe verktøy fra ryobi og er fornøyd med det 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 10. februar 2023 #7 Del Skrevet 10. februar 2023 Yepp 🙂 utrolig bra har muttertrekker batteridrill batteriskralle 🙂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Einus Skrevet 10. februar 2023 Forfatter #8 Del Skrevet 10. februar 2023 Tusen takk for gode svar. I og med at dette er ganske rimelig i forhold til andre så, vil jeg virkelig sterkt vurdere Ryobi. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2023 #9 Del Skrevet 10. februar 2023 Hagesaks funker som fan:) Anonymkode: 61609...871 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2023 #10 Del Skrevet 10. februar 2023 Bare gode ord å si om merket, men det er ikke proffutstyr. Anonymkode: 8060d...648 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Einus Skrevet 10. februar 2023 Forfatter #11 Del Skrevet 10. februar 2023 Maskinfører skrev (1 minutt siden): Yepp 🙂 utrolig bra har muttertrekker batteridrill batteriskralle 🙂 Skralle og en sterk muttertrekker er stort savn og muttertrekker med opp til 1600 nm koster bare vel 3000,- inkl mva og dette er jo fantastisk billig. Har en Panasonic muttertrekker med litt over 200 nm som jeg bruker til å skifte hjul på Land Cruiseren, men kunne tenkt meg noe med litt mer pulver. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2023 #12 Del Skrevet 10. februar 2023 Både jeg og en kompis er godt for nøyd med det til hjemmebruk. Ryobi har kanskje det største utvalget av produkter. Så når man først er i det økosystemet og trenger noe på batteri så lager stort sett Ryobi det. Utrolig mye nyttige produkter. En fordel med Ryobi som merke er at det har holdt seg til samme batteristandard i evigheter. Det gjør at man kommer til å få kompatible batterier til de i evigheter også. Ulempe med batteriene er at de har den biten som stikker ut. Det er helt unødvendig, men henger igjen fra gammelt av. Kan i teorien gå på kompromiss med design på produktene, men ikke noe jeg har merket i praksis. Ryobi, som de fleste andre lager visse verktøy fra entry-level opp ganske gromme saker. Altså billige skrumaskiner med en "svak" børstemotor opp til kraftige saker med børsteløs motor. Om man kjøper slike billige "startpakker" med verktøy som er avbildet så ha i bakhode at man ikke nødvendigvis får de grommeste verktøyene. Jeg har ihvertfall inntrykk av de ofte bruker laveste modeller i mange av de. Men kanskje det finnes unntak? Mye for pengene er det uansett. Selges også veldig mange steder som er en fin ting. Jula har en del bra tilbud i ny og ne. Anonymkode: be693...525 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2023 #13 Del Skrevet 10. februar 2023 Taluno skrev (1 time siden): Har bor/skrumaskin, eksentersliper og multikutter, og er fornøyd. Skal ha stikksag og sirkelsag til sommeren, stor sjanse for at det blir Rybio! Gå heller for Ryobi. Anonymkode: 00f41...f9b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 10. februar 2023 #14 Del Skrevet 10. februar 2023 Har gresstrimmer og håndstøvsuger fra Ryobi. Bruker samme batteri til begge. Er godt fornøyd med begge produktene 😊 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2023 #15 Del Skrevet 10. februar 2023 Har settet på bildet og litt annet og er veldig fornøyd. Bra kvalitet. Men anbefaler det største batteriet hvis du skal bruke det mye. Anonymkode: 55654...915 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ism85 Skrevet 10. februar 2023 #16 Del Skrevet 10. februar 2023 Har 20 + verktøy og 5+ batterier og et par ladere. Veldig fornøyd! Det er ikke Hilti, men det er stort sett veldig bra for pengene. Kjøp gjerne noen mindre batterier, 5ah er unødig tunge til mange ting. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 10. februar 2023 #17 Del Skrevet 10. februar 2023 Einus skrev (6 timer siden): Skralle og en sterk muttertrekker er stort savn og muttertrekker med opp til 1600 nm koster bare vel 3000,- inkl mva og dette er jo fantastisk billig. Har en Panasonic muttertrekker med litt over 200 nm som jeg bruker til å skifte hjul på Land Cruiseren, men kunne tenkt meg noe med litt mer pulver. Hei Einus ja muttertrekkeren er bra har en Meec Red 250nm samt en Ryobi på 900nm alt kjøpt på Jula ja den fra Jula er bra den holder muligens med 900nm om du ikke har svære bolter da men er bare en 1 000,- lapp som skiller 900-1600nm har selv en Mitsubishi L200 Club Cab fra 2009 finner jeg ikke feilen til at blinklysene ikke virker så lukter det en Land Cruiser her også mellom 2000 og 2004-2005 årgangen fant en fin en forrige uke 81 000,- ville vedkommende ha men bakramme var rustet i stykker men skal plukke opp dashbordet og se om jeg ser noe der før den skrotes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skrue Skrevet 11. februar 2023 #18 Del Skrevet 11. februar 2023 Det farligste redskapet jeg har i min samling er en Ryobi. Motorsag på en stang og utrolig praktisk i hagen. Erfaringen med denne gjør at jeg vurderer flere i samme som bruker samme type batteriformat. https://www.obsbygg.no/hage-og-utemiljo/hagemaskiner/hekksaks/2245025 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 11. februar 2023 #19 Del Skrevet 11. februar 2023 Til sommer,n skal jeg polere varsellysrampa på taket til min L200 da blir det Ryobi til 1 399,- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 11. februar 2023 #20 Del Skrevet 11. februar 2023 skrue skrev (16 timer siden): Det farligste redskapet jeg har i min samling er en Ryobi. Motorsag på en stang og utrolig praktisk i hagen. Erfaringen med denne gjør at jeg vurderer flere i samme som bruker samme type batteriformat. https://www.obsbygg.no/hage-og-utemiljo/hagemaskiner/hekksaks/2245025 Det bør du gjøre best og holde seg til ett merke nå sitter jeg med doble sett både Meec og Ryobi de har på Jula også bare så du vet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå