AnonymBruker Skrevet 10. februar 2023 #1 Skrevet 10. februar 2023 Eller har du en fra fortiden som du EGENTLIG drømmer deg tilbake til og heller hadde valgt hvis du kunne velge på nytt? Anonymkode: 3985f...c92
Gjest Paramount Skrevet 10. februar 2023 #2 Skrevet 10. februar 2023 Jeg har kun gjort ett virkelig valg, og det har jeg aldri angret på, selv om et savn om noe mer av og til dukker opp og river og sliter i meg. Men det tar oftest ikke så lang tid før jeg skjønner hvor heldig jeg tross alt er, og at det kanskje også er litt opp til meg å få fram de kvalitetene jeg savner.
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2023 #3 Skrevet 10. februar 2023 Jeg drømmer ikke om ekser, er bare iblant lei meg fordi ting ikke fungerte med dem. Jeg er realistisk og fantaserer ikke oom hverken fortid eller mulig framtid med ekser. Jeg har fokus der jeg er. Anonymkode: 8a51f...0d4
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2023 #4 Skrevet 10. februar 2023 Han er absolutt den beste, på ølet mulige måter. Jeg visste ikke at det var mulig å være så forelsket, og oppleve at noen fremdeles beærer deg (og jeg han) etter mange år sammen. ❤️ Aldri hatt så god sex, gode samtaler, en så stødig støttespiller, eller en så god venn jeg kan le med på den måten jeg har i han. Anonymkode: 9f7a2...c9c
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2023 #5 Skrevet 10. februar 2023 Nei, jeg elsket eksen min mer og bedre sex med han Anonymkode: 119b5...6ea
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2023 #6 Skrevet 10. februar 2023 Ja, han er utrolig mye bedre enn tidligere kjærester. Han er også bedre enn meg, som menneske liksom. Snillere. Anonymkode: bf90e...d5c 2
Navani Skrevet 10. februar 2023 #7 Skrevet 10. februar 2023 Han er helt klart den beste, ingen andre kan måle seg. Velger han hver dag, og angrer ikke på noe som helst.
blåbærpai Skrevet 10. februar 2023 #8 Skrevet 10. februar 2023 Ja, han er det beste som har hendt meg. Uten tvil.
Nevrosererroser Skrevet 10. februar 2023 #9 Skrevet 10. februar 2023 Jeg tar valget hver eneste dag om å vere sammen med han og han velger meg tilbake. Han er den jeg fungerer med over tid, den jeg kan stå i alt med, sorg, glede, sykdom, lykke og så videre. Han er ikke den aller beste i senga av alle jeg har hatt sex med. Han treffer ikke blink på alle kinksa mine men det har heller ikke en annen person alene gjort. Han er ikke den aller mest fantastiske samtalepartneren som utfordrer og inspirerer i hver samtale. Han er ikke den superoppmerksomme som alltid bare vet at jeg trenger det jeg trenger. Han er ikke perfekt. Heldigvis. Han er mitt hjemme, full pakke og stadig i utvikling. Han er kompleks, morsom og helt grønn på de rareste ting, irriterende til tider, min bestevenn og favorittmenneske. Jeg kan sitte i sofaen på en trøtt tirsdag og se at han smiler av noe på mobilen og bli så rørt at jeg nesten sprekker. Han er fyren jeg velger hver eneste dag og jeg tror ikke det finnes noen som er bedre enn han, for meg. 2 1
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2023 #10 Skrevet 10. februar 2023 Personlighetsmessig, ja. Seksuelt, kanskje nr 5 eller 6. Anonymkode: 7f623...fd6 1
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2023 #11 Skrevet 10. februar 2023 Ja både seksuelt og emosjonelt. Men jeg og eksen hadde likere tenningsmønster og det savner jeg litt. Men selve sexen er mye bedre med min mann. Anonymkode: 23d84...9b7
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2023 #13 Skrevet 10. februar 2023 Innimellom så er jeg nysgjerrig på enkelte av mennene jeg datet før jeg traff mannen min. Spesielt han som tjente veldig mye penger, av og til drømmer jeg om hvordan en tilværelse hadde vært med ham. Men tidligere forhold røk av gode grunner, man må jo være to som er forelsket, ikke bare én 😊 Hva angår mannen min så har han gode sider og dårlige sider, akkurat som meg. Men om jeg kunne ha blitt like lykkelig med en annen mann, helt sikkert. Tror ikke på at det finnes en perfekt sjelevenn liksom. Anonymkode: af19a...ea1 1
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2023 #14 Skrevet 10. februar 2023 Vi er begge hverandres første, noe som jeg er glad for med tanke på fantasier og lengsel etter gamle flammer osv. Han er også helt fantastisk og kan egentlig ikke forestille meg noe bedre match, så vi valgte sannsynligvis riktig første gang da. Anonymkode: 024aa...99d
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2023 #15 Skrevet 10. februar 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Eller har du en fra fortiden som du EGENTLIG drømmer deg tilbake til og heller hadde valgt hvis du kunne velge på nytt? Anonymkode: 3985f...c92 Han jeg er gift med er den beste. Bortsett fra i senga. Han har for liten pikk. Anonymkode: 1d14a...106
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2023 #16 Skrevet 10. februar 2023 Paramount skrev (7 timer siden): Jeg har kun gjort ett virkelig valg, og det har jeg aldri angret på, selv om et savn om noe mer av og til dukker opp og river og sliter i meg. Men det tar oftest ikke så lang tid før jeg skjønner hvor heldig jeg tross alt er, og at det kanskje også er litt opp til meg å få fram de kvalitetene jeg savner. Savn om noe mer? Savner du exen din, men er sammen med en annen som du prøver å hente frem likhetstrekk fra exen? Hm. Hvorfor er du heldig om du savner noe annet til den grad at det river og sliter i deg. Høres uheldig ut. Anonymkode: 097b0...8df
Gjest Paramount Skrevet 10. februar 2023 #19 Skrevet 10. februar 2023 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Savn om noe mer? Savner du exen din, men er sammen med en annen som du prøver å hente frem likhetstrekk fra exen? Hm. Hvorfor er du heldig om du savner noe annet til den grad at det river og sliter i deg. Høres uheldig ut. Anonymkode: 097b0...8df Du lever i en annen verden enn meg. Jeg har ingen exer å se tilbake på. Ingen av verdi i hvert fall.
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2023 #20 Skrevet 10. februar 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Eller har du en fra fortiden som du EGENTLIG drømmer deg tilbake til og heller hadde valgt hvis du kunne velge på nytt? Anonymkode: 3985f...c92 Han er den beste. Jeg er gift for gang nr 2 og var svært ulykkelig med mann nr 1. Nå kjenner jeg glede og lykke hver eneste dag. Anonymkode: 4b91a...91d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå