Fru Solsikke Skrevet 14. februar 2023 #221 Skrevet 14. februar 2023 Zeruda skrev (På 12.2.2023 den 17.28): 1) Det har jeg alltid vært imot. Er man myndig så er man myndig. 2) Hvis barnet har følt seg født i feil kropp siden det var 4 og så begynner med hormonbehandlinger som 10-åring, så er det ikke bare en eller annen fase! 3) Jeg er tilhenger av at det skal være en seksuell lavalder. Er du klar over hva pubertetsblokkere kan gjøre med barn? De medisinske konsekvensene? Eller har det ikke noe å si siden det ikke rammer deg selv? 4
Zeruda Skrevet 14. februar 2023 Forfatter #222 Skrevet 14. februar 2023 8 minutter siden, Fru Solsikke said: Er du klar over hva pubertetsblokkere kan gjøre med barn? De medisinske konsekvensene? Eller har det ikke noe å si siden det ikke rammer deg selv? Er du klar hva det kan gjøre for en transkvinne å gå igjennom stemmeskiftet og få en permanent dyp mannestemme?
Fru Solsikke Skrevet 14. februar 2023 #223 Skrevet 14. februar 2023 Zeruda skrev (Akkurat nå): Er du klar hva det kan gjøre for en transkvinne å gå igjennom stemmeskiftet og få en permanent dyp mannestemme? Du er faktisk mer opptatt av ideologien din en barns helse. Jeg vil påstå det er verre å måtte leve med osteoporose fordi man som 10 åring (!) følte seg som gutt. Pubertetsblokkere kan også føre til infertilitet. Sterilisering er det ellers 25 års grense på. Men denne avgjørelsen skal en 10 åring ta? 6
Rhodiola Skrevet 14. februar 2023 #224 Skrevet 14. februar 2023 Ryddet for brukerangrep, tulleinnlegg og svar til slettede innlegg. Tråden stenges etter gjentatte ryddinger. Rhodiola, adm.
Anbefalte innlegg