Rødstrupa Skrevet 10. februar 2023 #1 Skrevet 10. februar 2023 (endret) Drit irriterende når folk sniker seg forbi i køen. Da er jeg som regel ganske tydelig. Det være seg i matbutikk, busskø mm. Hva med deg? Holder du munn eller sier du ifra?😝 Endret 10. februar 2023 av Rødstrupa 1
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2023 #3 Skrevet 10. februar 2023 Jeg går i full konfrontasjon, nesetipp til nesetipp. Anonymkode: fcec9...ac8 1 1
Rødstrupa Skrevet 10. februar 2023 Forfatter #4 Skrevet 10. februar 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg går i full konfrontasjon, nesetipp til nesetipp. Anonymkode: fcec9...ac8 🤣🤣🤣
Adrenalina1 Skrevet 10. februar 2023 #5 Skrevet 10. februar 2023 Ja så klart. Finner meg ikke i tull fra frekke folk. 4
Amossa Skrevet 10. februar 2023 #7 Skrevet 10. februar 2023 Jeg ler av sånt. Synes folk som stresser med å komme først, er patetiske. Bodde på et fint hotell i Marokko da jeg var ung. Spisesalen var diger, og det var mer enn nok mat til alle på svære buffetbord. Likevel stilte mange, spesielt eldre amerikanere og tyskere, seg i kø foran inngangsdøren i god tid. Vi som var yngre satte oss i baren like ved. Har aldri forstått hensikten med dette stresset. Man ser det også på veiene. Noen MÅ forbi alle andre. De tåler ikke å ligge bakerst i køen, men kravler seg framover. Ganske sykt, ja 4 2
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2023 #8 Skrevet 10. februar 2023 Jeg gjør (jobber i butikk) 😉 Anonymkode: 6afff...a51 2
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2023 #9 Skrevet 10. februar 2023 Sier ifra i klartekst høyt og tydelig om det ja Anonymkode: 830c8...a8e
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2023 #10 Skrevet 10. februar 2023 Blir som regel så paff at jeg bae stirrer istedenfor å si noe. Jeg har iblant lurt på om sånne folk i det hele tatt merker at de sniker, eller om de bare ser seg selv og sitt? På den annen side har jeg også opplevd høflige snikere, de som sier "unnskyld, jeg skal bare forbi her". Anonymkode: 0a089...5e4 2
Maskinfører Skrevet 10. februar 2023 #11 Skrevet 10. februar 2023 (endret) Hendte en gang at en person havnet helt bakerst ja tok noen sekunder før han var Bakerst fortere enn han kunne gått 🙂 Endret 10. februar 2023 av Maskinfører
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2023 #12 Skrevet 11. februar 2023 Jeg ser an hvem personen er. Av og til er det eldre folk som ikke har fått med seg hvem som kom først og sist, eller forfjamsede sjeler som ikke egentlig mener noe vondt med det. De fleste er høflige, og har jeg en stor kurv med varer i butikken, og det kommer en med kun en pakke melk, så ber jeg selvsagt den om å gå foran meg. Jeg overlever om jeg må vente et par minutter. Har opplevd noen ganger at butikkpersonalet ikke følger med på hvem som kom først og sist, og uten videre ekspederer en vilkårlig som står ved disken. Her synes jeg de i hvert fall kan spørre hvem som er den neste, hvis de ikke har fulgt med. Det kan ta ganske lang tid å vente om kunden skal ha hjelp til litt av hvert, så i disse tilfellene har jeg brukt å si fra. Anonymkode: 94c8c...a69 2
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2023 #13 Skrevet 11. februar 2023 Hvis jeg selv har det travelt så har jeg lettere for å bli irritert og da er det vanskeligere å kontrollere meg selv, men stort sett så ignorerer jeg det bare. Anonymkode: b28a0...102 4
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2023 #14 Skrevet 11. februar 2023 Hender eg då seier «berre gå forann du, det går fint». Men stortsett blir eg berre paff over folk og tørr ikkje seie noko. Men har eg ei heil handlekurv/vogn og det kjem en bak meg med bare 2-3 ting slipp eg dei alltid forbi. Veit jo sjølv korleis det er å ha dårlig tid og havne bak olga og jakop 90 år som har handla for 1 mnd 😅 Men på er eg på jobb (jobber med kundeservice) da kan jeg si at jeg beklager men vedkommende må trå til sides slik at vi kan følge køen men at han får hjelp han også så snart det er hans tur. Noen blir openbart flaue, andre forfjamset - tror mange er så i sin egen verden over det de skal fikse at de rett og slett glemmer seg litt i kavet. Medan andre er vandt med å alltid bli prioritert først og tror de eiger verden.. Anonymkode: c9c71...ec7 2
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2023 #16 Skrevet 11. februar 2023 Det kommer an på. Hvis jeg bryr meg, sier jeg fra. Anonymkode: bc2c6...ef0 1
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2023 #17 Skrevet 11. februar 2023 Som regel blir jeg så paff og ikke sier noe. Har hendt et par ganger i livet at jeg har sagt forsiktig «eh tror jeg var før deg». Men det er så kleint, at jeg pleier å la det passere. Anonymkode: c019d...298 1 1
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2023 #18 Skrevet 11. februar 2023 Nei sier ikke fra, livet mitt blir mye bedre uten noe ekstra unødig konfrontasjon Anonymkode: d0421...253
Rødstrupa Skrevet 11. februar 2023 Forfatter #20 Skrevet 11. februar 2023 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Blir som regel så paff at jeg bae stirrer istedenfor å si noe. Jeg har iblant lurt på om sånne folk i det hele tatt merker at de sniker, eller om de bare ser seg selv og sitt? På den annen side har jeg også opplevd høflige snikere, de som sier "unnskyld, jeg skal bare forbi her". Anonymkode: 0a089...5e4 🤣🤣🤣
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå