AnonymBruker Skrevet 10. februar 2023 #1 Skrevet 10. februar 2023 Skal liksom ha en "date night" med kjæresten i kveld, og overnatte. Men, han har ikke sendt en eneste melding anent enn at vi møtes i morgen kveld. At da har vi en plan. Men altså, det er jo ingen plan når vi ikke har snakket om tidspunkt, hva vi skal gjøre...ingenting. Det er underforstått at vi skal ha en erotisk, romantisk kveld sammen. Men for meg er det skikkelig turn off når han hverken skriver flørtende meldinger for å bygge opp stemning, ingen beskjed om hva jeg skal ha på meg av klær...ingenting. Har møtt menn før som skrev masse om sånt, uten at de engang var kjærester, bare lekepartnere. Husker en lekepartner som f.eks. kunne skrive at jeg skulle forberede meg på å bli brukt i alle hull. En annen krevde bilder før vi skulle ha en kveld sammen, eller skrev hva han gledet seg til, og spurte hva jeg fantaserte om. Andre kunne gi meg instruksjoner om hva jeg skulle ha på meg. Det var gøy. Følte meg både flau, smigret, begjært, ønsket og glad. Husker jeg kunne gå og glede meg, føle meg ekstra glad hele dagen på jobb. Det gav overskudd, energi, glede. Nå er det ingenting sånt, og klarer ikke glede meg til kvelden. Skrev noen frustrerte meldinger, så mulig kvelden ikke blir noe av. Men det er jo utrolig kjedelig uansett å skulle møtes til en kveld sammen, uten å ha snakket noe om hva som skal skje. Ikke at jeg trenger en detaljert plan, men litt hint om hva som skal skje er noe som gjør at jeg kan glede meg masse. Og om jeg får beskjed om å ha på meg noe spesielt antrekk, blir jeg jo enda gladere og kan glede meg enda mer. Er det jeg som er kravstor her? Er det andre som også ønsker det jeg skriver om, eller er jeg bare sær? Anonymkode: 9e0d9...3af
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2023 #2 Skrevet 10. februar 2023 Dette er litt vanskelig for jeg forstår virkelig hva du mener, samtidig er jo folk forskjellige. Han gleder seg sikkert masse og har ingen forventninger til at dere må meldes i forkant. Kanskje du kan heller forsøke å få han på gli med spørsmål som «hva syns du jeg skal ha på meg 😏» eller «gleder meg til vi sees, har du planer om hva du har lyst å gjøre med meg? 😈» Ikke alle er like flink til å uttrykke sexuelle greier Anonymkode: 45d33...6f0 7
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2023 #3 Skrevet 10. februar 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Husker en lekepartner som f.eks. kunne skrive at jeg skulle forberede meg på å bli brukt i alle hull. Æsj, en sånn melding hadde vært totalt turn off for meg. og jeg ville ha avlyst umiddelbart! Tusen ganger heller ikke fått noen meldinger i forkant. Ta litt initiativ selv, da vel. Foreslå tidspunkt og aktiviteter. Anonymkode: e3573...ff9 12 8
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2023 #4 Skrevet 10. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Dette er litt vanskelig for jeg forstår virkelig hva du mener, samtidig er jo folk forskjellige. Han gleder seg sikkert masse og har ingen forventninger til at dere må meldes i forkant. Kanskje du kan heller forsøke å få han på gli med spørsmål som «hva syns du jeg skal ha på meg 😏» eller «gleder meg til vi sees, har du planer om hva du har lyst å gjøre med meg? 😈» Ikke alle er like flink til å uttrykke sexuelle greier Anonymkode: 45d33...6f0 Gode forslag. Men jeg har (dessverre) skrevet en del frustrerte og negative meldinger i går kveld, så da får jeg kanskje ikke noe mer svar uansett. Problemet er at vi har gått denne runden mange ganger, og jeg har vært veldig tydelig på hva jeg trenger for å ha det bra i forholdet. Han sa (for tre dager siden) at han skulle skrive flørtende meldinger til meg, og svare på en veldig fin melding jeg sendte han på søndag(!). Men det har ikke skjedd. Nå gleder jeg meg ikke lenger til i kveld, og hvordan kan det bli noe bra ut av det når vi ikke har bygget opp noe spenning i forkant? I går gledet jeg meg masse, fordi jeg trodde at vi i går kveld skulle planlegge sammen, flørte og bygge opp stemning. Kanskje han ville fortelle meg hva jeg skulle ha på meg, si jeg skulle sende et bilde, si hva han ville gjøre med meg. Det blir ingenting, og jeg har hatt/har en elendig natt med lite søvn og nå en dårlig dag på jobb. Anonymkode: 9e0d9...3af
Razor1976 Skrevet 10. februar 2023 #5 Skrevet 10. februar 2023 Høres jo fint ut det tidligere partnere skrev til deg. Men skriver du noe spennende til kjæresten da, eller er det kun hans ansvar å bygge opp spenninga, og så kan du evnt svare på det han skriver? 1
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2023 #6 Skrevet 10. februar 2023 Skjønner hva du mener, men det er mange som ikke liker å skrive sånt på melding. Du kan prøve å lokke det frem ved at du sender meldinger og spør om ting, men hvis dette er veldig viktig for deg så kan det være du må finne noen andre. Selv om jeg ville syntes det var gøy med meldinger så går det helt fint å ha det veldig gøy uten også. Anonymkode: 627b4...a85
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2023 #7 Skrevet 10. februar 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Æsj, en sånn melding hadde vært totalt turn off for meg. og jeg ville ha avlyst umiddelbart! Tusen ganger heller ikke fått noen meldinger i forkant. Ta litt initiativ selv, da vel. Foreslå tidspunkt og aktiviteter. Anonymkode: e3573...ff9 Jepp, vi er tydeligvis forskjellige. Jeg hadde elsket det om kjæresten skrev en så eksplisitt melding. Ville følt at wow, han har lyst på meg! Tusen ganger det enn ingen meldinger i forkant. Jeg kunne sikkert foreslått noe, men ble lei meg over brutte løfter og sendte triste/sinte meldinger istedet. Anonymkode: 9e0d9...3af
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2023 #8 Skrevet 10. februar 2023 Razor1976 skrev (2 minutter siden): Høres jo fint ut det tidligere partnere skrev til deg. Men skriver du noe spennende til kjæresten da, eller er det kun hans ansvar å bygge opp spenninga, og så kan du evnt svare på det han skriver? Jeg tør ikke helt å være den som tar initiativet, da føler jeg at det ikke blir ekte. Jeg har noen ganger prøvd å hinte, sende noen romantiske bilder, eller bilder av naken kvinne bundet i tau f.eks. Men får ikke noe erotisk eller flørtende svar tilbake. Mer bare "flott bilde." That's it. Anonymkode: 9e0d9...3af
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2023 #9 Skrevet 10. februar 2023 Hvor mange meldinger har du sendt? Anonymkode: 1e961...c43 3
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2023 #10 Skrevet 10. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvor mange meldinger har du sendt? Anonymkode: 1e961...c43 Tror det er 7-8. Når jeg blir skuffet og sint, trist kan jeg skrive mange negative meldinger. Og da hender det at han bare ikke svarer. Så regner vel med at det ikke blir noen date i kveld likevel. Det gjør meg kjempesint at han er den som svikter og bryter løfter (f.eks. at han skulle sende flørtende meldinger, og svare på det jeg skrev til han på søndag), og så er det likevel jeg som liksom er den "negative" og slemme. Jeg skrev meldinger hvor jeg sier at jeg er trist, ulykkelig og deprimert fordi han nok en gang ikke vil flørte med meg, at jeg provoseres over at han skrev vi har "en plan" når vi ikke engang har avtalt noe klokkeslett, ikke snakket om hva vi skal gjøre, han har ikke fortalt meg hva jeg skal ha på meg, ikke flørtet, ikke bygget opp noe.....At jeg ikke takler det. At vi for kun få dager snakket om nettopp dette! At jeg trenger flørt og tydelig gjensidig interesse, og så viser han at han gir blaffen. Anonymkode: 9e0d9...3af
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2023 #11 Skrevet 10. februar 2023 Om noen av dere hadde en kjæreste som sa at hun/han ønsket seg flørting, mer tydelig interesse. Ville du prøvd å etterkomme det ønsket, eller gitt blaffen? Anonymkode: 9e0d9...3af
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2023 #12 Skrevet 10. februar 2023 Hvor mye er sånne meldinger verdt når du må mase deg til dem? Det virker jo mer som om du er avhengig av bekreftelse heller enn at du egentlig er så opptatt av hva han faktisk føler. Anonymkode: b10b9...6b6 10
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2023 #13 Skrevet 10. februar 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Tror det er 7-8. Når jeg blir skuffet og sint, trist kan jeg skrive mange negative meldinger. Og da hender det at han bare ikke svarer. Så regner vel med at det ikke blir noen date i kveld likevel. Det gjør meg kjempesint at han er den som svikter og bryter løfter (f.eks. at han skulle sende flørtende meldinger, og svare på det jeg skrev til han på søndag), og så er det likevel jeg som liksom er den "negative" og slemme. Jeg skrev meldinger hvor jeg sier at jeg er trist, ulykkelig og deprimert fordi han nok en gang ikke vil flørte med meg, at jeg provoseres over at han skrev vi har "en plan" når vi ikke engang har avtalt noe klokkeslett, ikke snakket om hva vi skal gjøre, han har ikke fortalt meg hva jeg skal ha på meg, ikke flørtet, ikke bygget opp noe.....At jeg ikke takler det. At vi for kun få dager snakket om nettopp dette! At jeg trenger flørt og tydelig gjensidig interesse, og så viser han at han gir blaffen. Anonymkode: 9e0d9...3af Du virker veldig kravstor, og du virker veldig bestemt på å endre han. Hvis dere ikke er kompatible så må du heller finne en annen. Hvis du mot formodning skulle fortsette å prøve så er ikke dette riktig metode for å oppmuntre til endring. Det mest produktive er da å belønne riktig adferd og oppmuntrende ord når han gjør noe bra. Anonymkode: 627b4...a85 7 2
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2023 #14 Skrevet 10. februar 2023 Jeg hadde aldri sendt meldinger om at du "skulle forberede deg på å bli brukt i alle hull", krevd bilder, eller ordre om hva du skal ha på deg osv. uten at det var klart og tydelig hintet på forhånd om at slikt var OK. Kanskje jeg tar helt feil men intuitivt sett hadde jeg trodd at damer ble skikkelig fornærmet, ikke glad, om de fikk slike meldinger. Med den tankegangen, hvis jeg da hadde planlagt en date, og så fått masse meldinger dagen før om hvor frustrert og trist du er fordi jeg ikke har sendt flørtende meldinger på forhånd, så hadde jeg blitt både forvirret og irritert. Vanskelig å si nøyaktig hvor tydelig du har gitt han beskjed over hva du ønsker det av meldinger eller ikke, så alt er relativt, men det er hvertfall hvordan jeg tenker om saken. Anonymkode: d097b...807 10
Tradegy Skrevet 10. februar 2023 #15 Skrevet 10. februar 2023 Ikke lett å være daten, heller stakkar.. 🙈 "(You're) damned if you do and damned if you don't " 5
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2023 #16 Skrevet 10. februar 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hvor mye er sånne meldinger verdt når du må mase deg til dem? Det virker jo mer som om du er avhengig av bekreftelse heller enn at du egentlig er så opptatt av hva han faktisk føler. Anonymkode: b10b9...6b6 Nettopp - de er ikke verdt noe om jeg må mase meg til dem. Kanskje han bare rett og slett ikke er så interessert i meg. Anonymkode: 9e0d9...3af
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2023 #17 Skrevet 10. februar 2023 Tradegy skrev (4 minutter siden): Ikke lett å være daten, heller stakkar.. 🙈 "(You're) damned if you do and damned if you don't " Nei, er jo nettopp det han ikke er! Han er veldig klar over at jeg ville blitt kjempeglad om han sendte meg flørtende og seksuelle meldinger. Men han velger altså å ikke gjøre det. Anonymkode: 9e0d9...3af
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2023 #18 Skrevet 10. februar 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg hadde aldri sendt meldinger om at du "skulle forberede deg på å bli brukt i alle hull", krevd bilder, eller ordre om hva du skal ha på deg osv. uten at det var klart og tydelig hintet på forhånd om at slikt var OK. Kanskje jeg tar helt feil men intuitivt sett hadde jeg trodd at damer ble skikkelig fornærmet, ikke glad, om de fikk slike meldinger. Han vet veldig godt at det er sånt jeg liker og ønsker meg. AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Med den tankegangen, hvis jeg da hadde planlagt en date, og så fått masse meldinger dagen før om hvor frustrert og trist du er fordi jeg ikke har sendt flørtende meldinger på forhånd, så hadde jeg blitt både forvirret og irritert. Ok. Men han VET at jeg ønsker sånne meldinger, og at jeg blir lei meg når de ikke kommer. AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Vanskelig å si nøyaktig hvor tydelig du har gitt han beskjed over hva du ønsker det av meldinger eller ikke, så alt er relativt, men det er hvertfall hvordan jeg tenker om saken. Anonymkode: d097b...807 Har vært krystallklar på hva jeg ønsker og trenger. Anonymkode: 9e0d9...3af
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2023 #19 Skrevet 10. februar 2023 Jeg hadde blitt forbanna om en fyr hadde skrevet så stygge meldinger til meg. Kreve hva jeg skal ha på meg, brukt i alle hull. Nei fy f... Jeg er ikke ett hull, men ett menneske han skal respektere. Jeg VET jeg ser bra ut, og at menn vil ha meg, ikke søren om han skal behandle meg som ett psykisk vrak på søken etter (feil) bekreftelse. Du har datet mye søppel. Og latt deg behandle som søppel. Når det er sagt, om du faktisk har god selvtillit og ett sunt forhold til menn, og søker noe bdsm-greier, så er du nødt til å finne en mann som også liker dette. Du kan ikke kreve at han skal forandre seg. Like lite som at han skal kreve det av deg. Anonymkode: 82505...cb5 5 2
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2023 #20 Skrevet 10. februar 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Kanskje han bare rett og slett ikke er så interessert i meg. Anonymkode: 9e0d9...3af Intressert i DEG, eller hva du har mellom bena? Det er jo to vidt forskjellige ting. Det er gjerne de kvinnene menn IKKE er intressert i, de bare bruker til stygg sex. Anonymkode: 82505...cb5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå