Gå til innhold

Jeg hater denne tida som kommer nå (mildere, lysere)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, men jeg har det verre med sommeren.  og det er veldig provoserende at det ikke er allment akseptert å ikke like feks sommer. Kan ikke folk erkjenne at man er forskjellige?

Anonymkode: 2e64a...da1

• Liker 1

Huff, så kjipt å ha det sånn. Jeg føler meg heller ikke så pen alltid, men synes det er så deilig å kunne gå tur til langt på kveld. Særlig når man jobber hele formiddagen. Jeg driter i om andre syns jeg er pen eller ikke for jeg skal kose meg ute og nyte naturen. Det er en av mine gleder i livet. Kanskje du skal prøve å gi mer faen i hva andre synes om deg?

• Liker 3

Nei jo varmere før jo heller. Jeg blir kjempedårlig av naboenes vedfyring. Kan ikke gå ut av huset om ettermiddag/ kveld etter de har kommet hjem og setter igang peis / vedovn...  burde vært forbudt å fyre i bystrøk / tettbygde strøk.

Anonymkode: 7d60d...a1c

• Liker 1
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Du må være den første jeg møter som ikke setter pris på mildere og lysere tider😂 

Anonymkode: b1066...518

Det er mange av oss, det er bare ikke allment akseptert å snakke om at man ikke eeeelsker vår og sommer

• Liker 1

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det er mange av oss, det er bare ikke allment akseptert å snakke om at man ikke eeeelsker vår og sommer

Selvfølgelig ikke. Det høres emo ut hvordan du nå enn snur det

Anonymkode: de6f8...1e7

• Liker 1
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Selvfølgelig ikke. Det høres emo ut hvordan du nå enn snur det

Og hvorfor skulle ikke det være lov? Folk er forskjellige.

Jeg elsker våren. Når sola smeltet snøen og jeg hører det sildrer utenfor så storkoser jeg meg. Da all snø er borte og jeg kan sitte i sola og kjenne varmen, så finnes det ikke noe som er bedre.

Så akkurat nå er det bare fryd å se snøen smelter på terrassen og i hagen.

Verste tiden på året er når snøen kommer og den blir liggende. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Og hvorfor skulle ikke det være lov? Folk er forskjellige.

Det er vel ingen som nekter andre å være emo, det er ingen forbrytelse så vær lei deg og deppa for at det blir mildt og vårlig du

Hvorfor skal man være like da? Det verste er folk som har noe å klage på alle årstider, for det finns dem og. Er det snø så er det galt og når det blir sol og varmt så er det galt. 

Anonymkode: b8ea0...4e0

• Liker 1

Tildels enig. Jeg liker varme og der blir mildere. Men liker ikke lyset! Skulle ønske det ble mørkt kl 18 hele året. Lyset trigger min insomnia og jeg blir så og si alltid deprimert i mai/juni (må legges inn). 

Anonymkode: 5d1e3...044

• Hjerte 3
Athena Freyja skrev (På 10.2.2023 den 12.23):

Nei, elsker tiden vi går mot, vår og sommer 🥰

Hehe, dette var nesten som:

A: «Jeg er så deprimert og lei meg nå.»

B: «Det er ikke jeg, jeg er kjempelykkelig!»

Anonymkode: 3c916...bc7

• Liker 1

Annonse

Trish skrev (På 10.2.2023 den 13.36):

Med det må jeg si, etter å ha tenkt litt, at jeg kjenner på mer ensomhet og tristhet i og med at man "må" gjøre så mye og det virker som at alle er sosial og har det gøy hele tiden.

Men dette er en illusjon! Hva du ser på some er bare akkurat de få som gjør noe den ene dagen. Men når man følger med på mange, så virker det som om «alle» har det gøy hele tiden.

Ikke la deg lure😏

• Liker 2
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er vel ingen som nekter andre å være emo, det er ingen forbrytelse så vær lei deg og deppa for at det blir mildt og vårlig du

Ja, og jeg synes folk kan legge av seg å snakke ned om andre som har andre opplevelser av ting. Sånn du gjør nå.  

• Liker 1
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ja, og jeg synes folk kan legge av seg å snakke ned om andre som har andre opplevelser av ting. Sånn du gjør nå.  

Det høres emo ut! Du får føle akkurat hva du føler men min reaksjon i møte med det du føler er min reaksjon og den eier jeg, den reaksjonen er at det høres emo  og tullete ut. 

Annonse

Gruer meg til sommeren slår inn, jeg. Tåler sol og varme dårlig og har derfor hodepine mesteparten av dagene. Umulig å kjøle seg ned på natta også, så ligger der søvnløs og klam. Og så har jeg vepsefobi, og nå er det vel vepseår også så detta blir gøy… 

Anonymkode: 6c829...460

Gleder meg til å få all den isen vekk fra veiene. Må gå tur hver dag pga hund, og får mange flere muligheter når våren kommer. Gleder meg også til å kunne sende unger ut uten flere kilo med klær. Men etter vår/sommer setter jeg pris på å få mørke kvelder tilbake, og liker veldig godt å gjøre i stand til jul 😍 Januar er den tyngste måneden. 

Anonymkode: daa19...308

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det høres emo ut! Du får føle akkurat hva du føler men min reaksjon i møte med det du føler er min reaksjon og den eier jeg, den reaksjonen er at det høres emo  og tullete ut. 

Ja du må jo gjerne være uenig- men å kalle andres følelser og reaksjoner tullete er ikke noe særlig uansett hva det gjelder. 

Jeg er mørkets barn, og bor nordpå. Synes det er perfekt når det blir mørkt fra kl 16 00 ca. Misliker at lyset kommet snikende mer og mer fram, og er ærlig talt ikke glad i lyse kvelder og lyse netter. Dog går våren helt greit da det er litt deilig å få se noen solglimt innimellom på dagtid, og fint at vinteren begynner å nærme seg slutten. Samt at man er enda et steg neste jul ;) 

Og når høsten kommer igjen, da er jeg i mitt rette element. 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...