AnonymBruker Skrevet 10. februar 2023 #2 Skrevet 10. februar 2023 Tipper det er en kommentar til at alt er en diagnose nå om dagen. Anonymkode: 915a3...f91
Mezzosoprena Skrevet 10. februar 2023 #3 Skrevet 10. februar 2023 Fordi vi har begynt å glemme hvordan man som barn skal leke, teknologien har tatt over. Som barn brukte vi mye rollespill når vi lekte, mor og barn, f.eks. Nå blir alt diagnostisert som en eller annen psykisk lidelse. 2
Daria Skrevet 10. februar 2023 #4 Skrevet 10. februar 2023 Jeg leste den som en kommentar på hvor overbeskyttet og kontrollerte barn er i dag - at tanken om at barnet selvfølgelig kan gå ut og leke på egen hånd nå nærmest anses som vanvittig. Men kontekst har som alltid en del å si - som hvor og i hvilken sammenheng og miljø den er publisert. 1
Mezzosoprena Skrevet 10. februar 2023 #5 Skrevet 10. februar 2023 Daria skrev (Akkurat nå): Jeg leste den som en kommentar på hvor overbeskyttet og kontrollerte barn er i dag - at tanken om at barnet selvfølgelig kan gå ut og leke på egen hånd nå nærmest anses som vanvittig. Men kontekst har som alltid en del å si - som hvor og i hvilken sammenheng og miljø den er publisert. Nei nei, dette er jo to barn som leker - det er ikke en foreldresituasjon. Det er mer en kommentar på diagnosesamfunnet.
Ane Rikke Skrevet 10. februar 2023 #6 Skrevet 10. februar 2023 Jeg tenker noe av det samme som Daria - men mere det at unger i det hele tatt skulle ønske å gå ut å leke, blir sett på som helt absurd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå