AnonymBruker Skrevet 10. februar 2023 #1 Del Skrevet 10. februar 2023 Noen som har prøvd det og har det noe for seg? Anonymkode: 24d56...21d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linya Skrevet 12. februar 2023 #2 Del Skrevet 12. februar 2023 Kommer an på hva du vil ha ut av det. Hvis du ser for deg at du skal få en annen ansiktsform, så har det hvertfall ikke gjort noe særlig forskjell på meg. Det kan hjelpe delvis med lymfedrenasje og økt blosirkulasjon, som kan hjelpe på at ansiktet blir mindre puffy. Det det har for seg i min erfaring, er at det er veldig deilig og hjelper til med å få ansiktsmusklene å slappe av, og er en fin måte gi seg selv litt selvkjærlighet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2023 #3 Del Skrevet 12. februar 2023 Helt enig med Linya. Jeg vil også legge til at den er absolutt verdt å ta inn i sin rutine. Det er veldig behagelig, deilig og gir en fin glød og faktisk litt oppstrammende effekt. Anonymkode: fbc06...9bc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2023 #4 Del Skrevet 12. februar 2023 Jeg bruker det på ansikt og kropp. Har en jeg bruker på lår og mage og. Jeg synes det hjelper, men har ikke synlig bevis da. Men jeg synes jeg har litt mindre "heng" i ansiktet nå enn det jeg hadde for to år siden. Anonymkode: fcc4e...b5f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2023 #5 Del Skrevet 12. februar 2023 Må man bruke noen olje eller serum med den? Eller holder det med fuktighetskrem? Anonymkode: ec2d2...9a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linya Skrevet 12. februar 2023 #6 Del Skrevet 12. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Må man bruke noen olje eller serum med den? Eller holder det med fuktighetskrem? Anonymkode: ec2d2...9a4 Det er ingen regler på det. Du kan bruke den uten noenting, men det er mest behagelig med olje, da den får glidd bedre på huden. Fuktighetskrem går gjerne inn i huden litt for fort, og kan bli litt klamt og den kan "feste seg" litt på en måte. Men det er bare å prøve seg fram og se hva du liker 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2023 #7 Del Skrevet 13. februar 2023 Hvor kjøper man rimelige Gua Sha? Anonymkode: 94c9f...293 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linya Skrevet 13. februar 2023 #8 Del Skrevet 13. februar 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hvor kjøper man rimelige Gua Sha? Anonymkode: 94c9f...293 https://www.blivakker.no/product/3217540/shelas-gua-sha-sett-3-deler#reviews Her for eksempel. Du kan sikkert få det billigere, men jeg syns det er litt viktig er at det er i stein og ikke plast for eksempel 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 13. februar 2023 #9 Del Skrevet 13. februar 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Hvor kjøper man rimelige Gua Sha? Anonymkode: 94c9f...293 De har på normal, tror de koster 72 kr🤗 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2023 #10 Del Skrevet 13. februar 2023 Noen som vet hvor en får kjøpt gua sha for kropp? Eventuell har kjøpt og vil anbefale? Anonymkode: df097...dc3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 13. februar 2023 #11 Del Skrevet 13. februar 2023 Man kan like gjerne bare bruke fingrene. Men de vil jo ha oss til å kjøpe unødvendig fjas. Om 3 år er det ingen som bruker det lengre, garantert. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillevill Skrevet 13. februar 2023 #12 Del Skrevet 13. februar 2023 Linya skrev (17 timer siden): Det er ingen regler på det. Du kan bruke den uten noenting, men det er mest behagelig med olje, da den får glidd bedre på huden. Fuktighetskrem går gjerne inn i huden litt for fort, og kan bli litt klamt og den kan "feste seg" litt på en måte. Men det er bare å prøve seg fram og se hva du liker man må bruke olje ja. Det er jeg ganske sikker på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillevill Skrevet 13. februar 2023 #13 Del Skrevet 13. februar 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Noen som vet hvor en får kjøpt gua sha for kropp? Eventuell har kjøpt og vil anbefale? Anonymkode: df097...dc3 Normal har forskjellige størrelser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillevill Skrevet 13. februar 2023 #14 Del Skrevet 13. februar 2023 Djungelvrål skrev (Akkurat nå): Man kan like gjerne bare bruke fingrene. Men de vil jo ha oss til å kjøpe unødvendig fjas. Om 3 år er det ingen som bruker det lengre, garantert. Gua sha har vel blitt brukt i ganske mange år i kina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå