AnonymBruker Skrevet 10. februar 2023 #1 Skrevet 10. februar 2023 Jeg har i min ungdom var idiot og pådratt meg nesten en million i inkassogjeld , kreditt på kreditt som er gått til inkasso. Sky høy rente. Jeg fikk en ny start i 2021 da jeg fikk hjelp av familie til å komme på bena igjen. Jeg er ingen inkasso gjeld men eier et hus som er belånt 60% . Vi har jo betalt ut en ekstrem sum i fjord og da er jo mye av det renter . Hvordan vil dette bli i forhold til skatt ? Noen som vet ? Vil jeg evt få mye igjen på skatten ? Er ufør Anonymkode: 2f542...e6b
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2023 #2 Skrevet 10. februar 2023 Det kan du regne ut med denne kalkulatoren. https://skattekalkulator.app.skatteetaten.no/ Anonymkode: cde69...98e
newman01 Skrevet 10. februar 2023 #3 Skrevet 10. februar 2023 2 hours ago, AnonymBruker said: Vi har jo betalt ut en ekstrem sum i fjord og da er jo mye av det renter . Hvordan vil dette bli i forhold til skatt ? Noen som vet ? Vil jeg evt få mye igjen på skatten ? Du får omtrentlig 22% av det du betalte i renter i fradrag på skatten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå