AnonymBruker Skrevet 10. februar 2023 #1 Skrevet 10. februar 2023 Se overskriften. Hva er det som tenner ved dette? Anonymkode: 4a2de...df3
Kroppogmann Skrevet 10. februar 2023 #2 Skrevet 10. februar 2023 Se og høre hun nyte…det å se hun bli knullet av en eller flere er sykt deilig se for seg. Nå har vi ikke opplevd det men vi begge tenner på den fantasien…hun må bare tørre slippe seg løs i den fantasien…jeg er all inn og trygget henne på at dette er noe jeg helt klart vil oppleve. 1
Gjest Paramount Skrevet 10. februar 2023 #3 Skrevet 10. februar 2023 (endret) Jeg tenner og tenner ikke. Det er premissene som avgjør om det blir et mareritt eller en søt drøm. Dersom det skjer bak ryggen min og "mot" meg, er det det verste mareritt. Dersom hun vet at jeg under riktige omstendigheter tenner på det, og involverer meg da er det en drøm. Da ville jeg vært til stede, ikke nødvendigvis deltatt, men i det minste sett henne holde på. Da ville jeg følt at hun kommuniserte med meg, og ikke han hun hadde sex med. Det ville jeg elsket, spesielt å ha sex med henne etterpå. Dette ville nok ikke vært aktuelt tidlig i et forhold. Med mindre hun insisterte veldig, og gjorde meg veldig trygg på sin overbevisning. I den første perioden verner du tett rundt den du elsker. Når tilliten og tryggheten vokser, blir også komfortsonen større, og slike ting kan være aktuelt. Endret 10. februar 2023 av Paramount
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2023 #4 Skrevet 10. februar 2023 Et forhold hvor man får samme pikk dag ut og dag inn er jo kjedelig. Man får jo et mye bedre sexliv om man kan være seksuelt frittstående og ha den sexen man ønsker, når man ønsker og med hvem man ønsker. Istedet for å legge bånd på seksualitet bare fordi man har innledet en logistikkrelasjon. Det er bare fint at dama nyter sex. Er ikke så veldig mye mer komplisert enn det. Anonymkode: f15c0...84b 1 2
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2023 #5 Skrevet 10. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Et forhold hvor man får samme pikk dag ut og dag inn er jo kjedelig. Man får jo et mye bedre sexliv om man kan være seksuelt frittstående og ha den sexen man ønsker, når man ønsker og med hvem man ønsker. Istedet for å legge bånd på seksualitet bare fordi man har innledet en logistikkrelasjon. Det er bare fint at dama nyter sex. Er ikke så veldig mye mer komplisert enn det. Anonymkode: f15c0...84b Jeg har fått samme pikk i 16 år og har null behov for en annen… det er svært hvordan folk skal snakke for alle her inne. Hvis det er slik for dere så kan du skrive «kona mi synes det er kjedelig å få samme pikk dag ut og dag inn, så hun må ha sex med andre for å være fornøyd». Så kan vi andre snakke for oss selv 😉 Anonymkode: 29f03...ce7 9 7
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2023 #6 Skrevet 11. februar 2023 14 hours ago, AnonymBruker said: Jeg har fått samme pikk i 16 år og har null behov for en annen… det er svært hvordan folk skal snakke for alle her inne. Hvis det er slik for dere så kan du skrive «kona mi synes det er kjedelig å få samme pikk dag ut og dag inn, så hun må ha sex med andre for å være fornøyd». Så kan vi andre snakke for oss selv 😉 Anonymkode: 29f03...ce7 Det jeg hørte fra deg er «jeg er i et kjedelig forhold uten andre opsjoner så jeg moraliserer ovenfor andre og skaper en illusjon om at jeg trives med mitt monotone sexliv». Anonymkode: f15c0...84b 1
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2023 #7 Skrevet 11. februar 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det jeg hørte fra deg er «jeg er i et kjedelig forhold uten andre opsjoner så jeg moraliserer ovenfor andre og skaper en illusjon om at jeg trives med mitt monotone sexliv». Anonymkode: f15c0...84b Noen av oss har mannen vår som førstevalg hver dag 😄 Vi har faktisk vært litt i swingers-miljøet, men jeg velger fortsatt mannen min i senga anyday. Det mest spennende er fortsatt å ha sex med mannen min når vi har sex med andre også, det blir bare helt magisk å knulle med ham med andre i samme seng 😄 Så.. For noen av oss føles det absolutt ikke monotont å ha sex med samme person gjennom mange år, man har selv ansvar for å gjøre det spennende, noe du tydeligvis ikke har greid å få til med din partner 😞 Anonymkode: d8e26...c36 2 1
jabx Skrevet 11. februar 2023 #8 Skrevet 11. februar 2023 Hver gang en mann har sex blir penis slitt ned, så jeg vil spare min til spesielle anledninger slik at jeg ikke bruker opp min og den blir liten for tidlig. 5 1
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2023 #9 Skrevet 11. februar 2023 14 hours ago, AnonymBruker said: Et forhold hvor man får samme pikk dag ut og dag inn er jo kjedelig. Man får jo et mye bedre sexliv om man kan være seksuelt frittstående og ha den sexen man ønsker, når man ønsker og med hvem man ønsker. Istedet for å legge bånd på seksualitet bare fordi man har innledet en logistikkrelasjon. Det er bare fint at dama nyter sex. Er ikke så veldig mye mer komplisert enn det. Anonymkode: f15c0...84b Det er ikke kjedelig å ha bra sex med samme mann hver dag, nei..... Anonymkode: 9936b...f2d 2 1
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2023 #10 Skrevet 11. februar 2023 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Et forhold hvor man får samme pikk dag ut og dag inn er jo kjedelig. Man får jo et mye bedre sexliv om man kan være seksuelt frittstående og ha den sexen man ønsker, når man ønsker og med hvem man ønsker. Istedet for å legge bånd på seksualitet bare fordi man har innledet en logistikkrelasjon. Det er bare fint at dama nyter sex. Er ikke så veldig mye mer komplisert enn det. Anonymkode: f15c0...84b Synes litt synd på dere som er avhengig av ny person for å tenne og nyte sex. Jeg har knullet samme pikk i 20 år, og det er fremdeles fantastisk deilig. Har ikke lyst på annen pikk. Enorm sjanse for at det blir en nedtur. Har en unik fantastisk elsker i min mann. Anonymkode: 778ec...c5e 6
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2023 #11 Skrevet 11. februar 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Synes litt synd på dere som er avhengig av ny person for å tenne og nyte sex. Jeg har knullet samme pikk i 20 år, og det er fremdeles fantastisk deilig. Har ikke lyst på annen pikk. Enorm sjanse for at det blir en nedtur. Har en unik fantastisk elsker i min mann. Anonymkode: 778ec...c5e Ja, det er jo en grunn til at man fortsatt holder sammen etter så lang tid. Det er ikke bare fordi man er gode venner og et bra team, men også at jeg ikke vil bytte ut den ekstremt gode sexpartneren jeg har i min mann, der ingen av mine tidligere ekser eller engangsknull når opp 😁 Anonymkode: d8e26...c36 1
John McClane Skrevet 11. februar 2023 #12 Skrevet 11. februar 2023 Menn og kvinner har mange like triggerpunkt men også mange ulike som feks det å se partneren ha sex med en annen/fremmed. Menn synes dette trigger mens kvinner ikke skjønner poenget med dette og hvorfor er det slik? Vel, ingen bestemmer selv hvilke triggerpunkter de har om man er mann eller kvinne eller fra person til person, det er noe som er innebygget i hver og en av oss uten at vi kan endre eller gjøre noe med de. Slik er det mellom kjønnene også, hvorfor menn liker tanken på å se partneren ha sex med en annen har ikke noe med personene, sted, tid eller følelser/manglende følelser for partneren sin å gjøre som ofte er kvinners reaksjon på en slik fantasi. Dette er noe mange menn er programmert med fra dag 1 av på lik linje som kvinner ofte fantaserer på å bli voldtatt av en fremmed mann som er en fantasi de fleste menn på lik linje kan tolke som at han ikke er god nok eller hun ikke får det hun trenger av ham. Men hun fantaserer om voldtekt uavhengig av hvem hun er sammen med eller om hun er sammen med noen, den voldtekten kan skje henne når som helst. Så det finnes ingen forklaring på hvorfor menn liker denne tanken, den er bare iboende på lik linje som han vil ha trekant, analsex, oral med svelging mens hun ønsker pisking, tau, tvang, master osv... Ingen av oss har selv valgt disse trigger punktene, hverken de vanlige eller de mer uvanlige.
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2023 #13 Skrevet 11. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det jeg hørte fra deg er «jeg er i et kjedelig forhold uten andre opsjoner så jeg moraliserer ovenfor andre og skaper en illusjon om at jeg trives med mitt monotone sexliv». Anonymkode: f15c0...84b Skal love deg at jeg har et mer aktivt sexliv enn mange her inne. Det er ytterst sjeldent vi ikke har sex hver dag. Ofte har vi sex flere ganger daglig. Vi er eksperimentelle og elsker å tenne hverandre og gi hverandre nytelse. Jeg har en mann som kjenner meg ut og inn (bokstavelig talt). Han vet akkurat hva jeg liker og klarer å lese behovene mine ut fra kroppsspråket mitt og lydene mine. Han vet hvordan han skal tenne meg, hvordan gi meg orgasme og vet alltid hva jeg trenger. I tillegg har han en fantastisk herlig kuk som treffer akkurat de rette punktene. HAN tenner på meg med andre menn, jeg har hverken lyst eller behov 😏 Har jeg lyst på en annen kuk har jeg altså mulighet, det er bare det at jeg ikke har behov. Sexen med mannen min blir bedre for hvert år nettopp fordi at vi kjenner hverandre så godt, elsker hverandre, kjenner begjær for hverandre, liker å gi hverandre nytelse og for at vi er 100% trygge på hverandre og kan leve ut alle fantasier. Blir så irritert på sånne som deg, som ikke takler at andre har enn annen opplevelse enn seg selv. Du kan umulig ha opplevd å hatt slik sex med en annen person ettersom du ikke klarer å tro på det jeg skriver. Anonymkode: 29f03...ce7 3
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2023 #14 Skrevet 11. februar 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Synes litt synd på dere som er avhengig av ny person for å tenne og nyte sex. Jeg har knullet samme pikk i 20 år, og det er fremdeles fantastisk deilig. Har ikke lyst på annen pikk. Enorm sjanse for at det blir en nedtur. Har en unik fantastisk elsker i min mann. Anonymkode: 778ec...c5e Tenker du ikke på mannen din da? Anonymkode: 4a2de...df3
Elaine Marley Skrevet 12. februar 2023 #15 Skrevet 12. februar 2023 Tråden er ryddet for kontaktannonse. Elaine Marley, mod.
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2023 #16 Skrevet 12. februar 2023 Jeg tenner veldig på tanken om å se kona mi med en annen, men tror ikke det kommer til å skje. 😂 Blir tent av å se det for meg, og se at hun får maks oppmerksomhet og nytelse. Også er det noe med at jeg er så sykt fornøyd med henne, og at det liksom hadde vært deilig å vise henne frem for noen andre og la noen andre få oppleve henne. Blir også sykt tent av å tenke på de hun har vært med før vi ble sammen. Anonymkode: 3d422...a61 2
Merlin Skrevet 12. februar 2023 #17 Skrevet 12. februar 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg tenner veldig på tanken om å se kona mi med en annen, men tror ikke det kommer til å skje. 😂 Blir tent av å se det for meg, og se at hun får maks oppmerksomhet og nytelse. Også er det noe med at jeg er så sykt fornøyd med henne, og at det liksom hadde vært deilig å vise henne frem for noen andre og la noen andre få oppleve henne. Blir også sykt tent av å tenke på de hun har vært med før vi ble sammen. Anonymkode: 3d422...a61 Deler hun opplevelser og fantasier med andre elskere ?
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2023 #18 Skrevet 12. februar 2023 Nei, så derfor blir det bare en fantasi, men hun vet om det. Så hvis hun en dag endrer mening, så får vi tenke på det. Går helt fint å leve med fantasien. Anonymkode: 3d422...a61
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2023 #19 Skrevet 12. februar 2023 AnonymBruker skrev (På 11.2.2023 den 12.48): Det jeg hørte fra deg er «jeg er i et kjedelig forhold uten andre opsjoner så jeg moraliserer ovenfor andre og skaper en illusjon om at jeg trives med mitt monotone sexliv». Anonymkode: f15c0...84b Hva er det du driver med da? Du snakker ned alle som ikke har samme overbevisning som deg selv. Anonymkode: 78ea7...59f 1
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2023 #20 Skrevet 13. februar 2023 AnonymBruker skrev (På 11.2.2023 den 12.48): Det jeg hørte fra deg er «jeg er i et kjedelig forhold uten andre opsjoner så jeg moraliserer ovenfor andre og skaper en illusjon om at jeg trives med mitt monotone sexliv». Anonymkode: f15c0...84b Altså jeg vil si at jeg at ti ganger bedre sexliv med min nåværende faste partner enn når jeg var singel og lå med flere forskjellige. Får meg sex mye oftere også. Slipper også unna de dårlige.. En må bare finne noen som man tenner på og som er flink så er det absolutt ikke kjedelig og monotont. Anonymkode: 7b714...89a 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå