Gå til innhold

Erfaring med bukplastikk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nettopp fjernet overflødig hud på lår, og kirurgen sa jeg lett kunne få dekket fjerning av løs hud på mage og. 

Noen med erfaring? Regner med jeg gjør det, hadde bare vært fint å høre fra noen som har gjort det 😊

Anonymkode: 4138d...dfc

• 4 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dytter!

Skal fjerne overflødig hud, men ikke sy. Hvor lang tid tar det å kunne gå oppreist igjen eks.?  Har små barn, vet de ikke kan løftes første tiden.

Anonymkode: cdc08...6f1

AnonymBruker
Skrevet

Går med 1 gang. Men skulle ikke løfte de første ukene. Er 20 år siden jeg gjorde der, sikkert anderledes i dag. Jeg hadde sting og fikk ny navel.

Anonymkode: 1c9e8...cea

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Går med 1 gang. Men skulle ikke løfte de første ukene. Er 20 år siden jeg gjorde der, sikkert anderledes i dag. Jeg hadde sting og fikk ny navel.

Anonymkode: 1c9e8...cea

Takk for svar. Skal gjøre det samme som deg. Må klare å følge barn til barnehagen på dag 4, etter operasjonen, så ble usikker på om jeg burde utsette..

AnonymBruker
Skrevet

Da ville jeg utsatt. På dag 4 skal du enda gå litt foroverbøyd blant annet. Jeg har tatt bukplastikk, og flere andre plastikkoperasjoner grunnet løshud, og det er grusomt de første par ukene. Det er selvsagt helt verdt det! Men å følge til barnehage på dag 4 hadde for meg vertfall vært helt umulig. Kanskje du klarer det men det vet man aldri, og plutselig sitter du der og vrir deg i smerter på dag 4 og ikke vet hva du skal gjøre…

Anonymkode: 1fdc8...09b

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Takk for svar. Skal gjøre det samme som deg. Må klare å følge barn til barnehagen på dag 4, etter operasjonen, så ble usikker på om jeg burde utsette..

Har tatt full bukplastikk, lår og brystreduksjon. 

På deg 4 gikk jeg fortsatt med dren og smertene var på sitt værste. Ikke et tidspunkt å levere i barnehagen på. Man skal heller ikke rette seg opp.

Jeg har lagt ut hele prosessen i dagboken min her på kvinneguiden, med bilder. Den ligger under livsstilsdagbok. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...