AnonymBruker Skrevet 10. februar 2023 #1 Skrevet 10. februar 2023 Voksen dame som føler det går raskt nedover...prøver slutte med sjokolade, men det er vanskelig. Føler meg gusten og gammel...greide bedre å snu dette da jeg var yngre. Kunne tenke meg en weekend der helse er i fokus....vil gjerne føle meg fresh og vital igjen. ideer? Anonymkode: 38f37...d3d
Kirchoffs Skrevet 10. februar 2023 #2 Skrevet 10. februar 2023 Fysisk aktivitet! Føler tankesett har alt å si, og bevegelse er en snarvei til en lystigere sinn i min erfaring. Prøver selv å slutte med sjokolade, det er ikke lett. Heier på deg Føler forresten at "enkle" midler som nye klær og sminke bare gjør meg mer deppa hvis jeg er skikkelig misfornøyd med mitt eget utgangspunkt, for det fremhever på en måte at jeg hverken er ung, tynn eller pen nok i men egen bok. Å finne ting som gir meg mening, mestring og stolthet gir meg livsglede/bedre selvfølelse og for meg dermed til å føle meg fresh! For eks kan man bidra med noe frivillig arbeid, lære en ny egenskap (språkkurs, videreutdanning el. lignende), eller gjennomføre oppgaver man vegrer seg for (betale ned gjeld, rydde garasjen, hva som helst!). Mulig jeg misforsto spørsmålet ditt litt, og at du ville ha mer spesifikke forslag om velværebehandlinger? Da håper jeg i så fall du får andre svar, for det kan jeg lite om. Men det hjelper jo så klart mye å ikke gå rundt med ettervekst og gule tenner, så ville kanskje prioritert jevnlig hårfarge eller droppe det helt, god tannhelse og en slags hudpleie rutine. Alt dette er jo ganske dyrt da, dessverre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå