AnonymBruker Skrevet 10. februar 2023 #1 Skrevet 10. februar 2023 Hei hei! Jeg er 24 år gammel, og jeg vurderer sterkt å utrede meg for ADHD. Jeg har helt seriøst uendelig mange grunner, og jeg har flere venninner (og kompiser) med ADHD som jeg har snakket med en stund og som har delt erfaringene sine. Jeg relaterer 100% med det de har fortalt meg om sine opplevelser, og jeg har vært sånn så lenge jeg kan huske. Jeg har dessverre hatt noen erfaringer med å ikke bli tatt seriøst av helsevesenet opp gjennom årene. Jeg har fått mange diagnoser som ikke stemmer (Bipolar, Borderline, Generalisert angstlidelse med unnvikende personlighetslidelse, Manisk depressiv.) lista er lang, og det har vært så slitsomt. Jeg gikk i behandling en stund ifra 2021 til 2022, og psykologen min da synes det var hårreisende at jeg har bare fått stempla så masse forskjellig på papirene opp igjennom årene som ikke stemte overhodet med det jeg egentlig opplevde. Vi kom frem til at jeg har C-PTSD, noe som faktisk stemmer da jeg hadde en voldelig barndom etterfulgt av voldelige relasjoner. Så… her er vi i dag da. Er det noen som har blitt utredet for ADHD i voksen alder? Jeg er klar over at C-PTSD og ADHD er temmelig like, men jeg har en magefølelse på at det ikke bare er traumer som gjør at jeg er som jeg er. Anonymkode: 6291b...057
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå