Gå til innhold

Menn; hvordan hadde dere reagert hvis kona di sa hun vil bli dominert

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tenner på å bli lett dominert.. Jeg har ikke sagt noe til min mann og jeg kjeder meg litt.. Hvordan hadde dere reagert? Han har aldri vist at han vil men jeg har heller aldri spurt..

Anonymkode: 3fb9c...b25

• Liker 1
  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var en tid det kunne ha skjedd jeg hadde rotet meg borti en dame som jeg ikke hadde avslørt min hang til å dominere overfor. Jeg hadde blitt henrykt.

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Før dere går i gang er det litt greit å lese seg opp litt. Og det er ikke sikkert det er noe for mannen din heller, men bedre å spørre.

• Nyttig 1
Skrevet

Det er oppskriften på en perfekt helg

• Liker 3
  • Hjerte 1
Gjest Paramount
Skrevet

Det ville falt meg helt naturlig. Men det ville ikke tent meg direkte. Litt kanskje. Det som ville tent meg er viljen som ligger bak, lekenheten. At hun våger å uttrykke sin seksualitet. Jeg er ikke bortskjemt på det området. Så det ville hatt en slags positiv ekko-effekt på meg.

Skrevet

I et forhold så må det vel for pokker gå ann å snakke sammen

Viss ikke så er det i mine øyne et dårlig forhold.

Åpenhet ,ærlighet ,tillit og respekt bør det være i alle forhold.

SNAKK sammen

M@ster

• Liker 6
  • Hjerte 1
Skrevet

Lurer på det samme... Men kjenner jeg tviler litt på at det er noe man bare kan hente frem? Hvis han ikke har slike tendenser fra før, vil det ikke bare bli kleint og tilgjort? 😕

Anonymkode: 1bb74...f7e

• Liker 1
  • Nyttig 1
Gjest DreamWorks
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Lurer på det samme... Men kjenner jeg tviler litt på at det er noe man bare kan hente frem? Hvis han ikke har slike tendenser fra før, vil det ikke bare bli kleint og tilgjort? 😕

Anonymkode: 1bb74...f7e

Ja, sier man ut av det blå "dominer meg" blir det lett kleint og tilgjort. Og det er ikke så lett å vite hvordan man vil bli dominert heller. Mange menn tenker fort at dominans må være så hardt, kjappt og upersonlig så det vil fort være at han bommer også og tenker du vil han bare skal bli egoistisk. 

Så jeg tenker det ville vært bedre å vise ham hva du liker. Når dere har sex kan du jo for eksempel be ham holde armene dine hardt samlet over hodet ditt. Når han har armene ved hodet ditt når dere kysser kan du føre fingrene inn i håret ditt og vise ham at han kan holde litt fast. Mange menn vet ikke at å dominere ofte er å være nettopp sakte, men bestemt. Du kan også være med på å gi ham dominans. Gjør et poeng av at du setter deg ned på kne på stuegulvet (kanskje naken) mens du ber ham komme bort til deg. Du kan legge deg klar på sengen, på alle fire, med overkroppen bøyd fremover ned mot sengen og be ham om å ta deg, at han gjør det rolig, og sakte i harde støt mens du nyter ham. Du kan hjelpe ham langt på veien med å be om det du liker. 

Å bare si "jeg vil bli dominert" gir lite info om hva du egentlig liker. Så vis ham!

Skrevet

Da vill jeg lett ha dominert henne, så klart måtte vi ha avtalt stoppsignal og gjort ting hun blir mer opphisset av, se signalene hennes er viktig for begges nytelse. Jeg hadde blitt kåtere og mer tent på henne. Eksperimentering innenfor avtalte rammer er bare godt !

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Jeg tenner på å bli lett dominert.. Jeg har ikke sagt noe til min mann og jeg kjeder meg litt.. Hvordan hadde dere reagert? Han har aldri vist at han vil men jeg har heller aldri spurt..

Anonymkode: 3fb9c...b25

Ta det opp på en rolig måte og for all del fortell hvordan du ønsker å bli dominert og når. Det er fryktelig tungt å være tankeleser og aldri vite når ting passer og ikke. Og vil du ha endringer fortell det. Har vært i forhold der jeg ofte var usikker på når, hvor og hvordan jeg skulle være dominant endret seg ofte uten at jeg viste når. Det ble tidvis veldig frustrerende og ble tidvis bare vondt for meg. Så kommuniser hvordan du vil ha det og når. Og er det perioder du ikke vil bli dominert fortell det.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)

Hadde falt meg unaturlig. Selv om det bare er på soverommet og ikke i samfunnet generelt så klarer jeg ikke å løsrive det fra kvinneundertrykking og verdier som ikke passer inn i 2023.

Edit. Det går fint så lenge vi bytter på og det blir ca 50-50.

Endret av Majer
  • Liker 2
Gjest DreamWorks
Skrevet
Majer skrev (2 minutter siden):

Hadde falt meg unaturlig. Selv om det bare er på soverommet og ikke i samfunnet generelt så klarer jeg ikke å løsrive det fra kvinneundertrykking og verdier som ikke passer inn i 2023.

Men på soverommet er vi dyr. Vi driver jo bokstavlig talt og snuser hverandre i skrittet og i rumpa. 

Det at jeg liker å kjenne at han er sterk, å kjenne tydelig hans begjær til meg endrer jo ikke det faktum at jeg krever respekt, like muligheter og alt det der i samfunnet ellers? Dominans er ikke det samme som kvinneundertrykking, i alle fall ikke for de fleste. 

Skrevet
DreamWorks skrev (7 minutter siden):

Men på soverommet er vi dyr. Vi driver jo bokstavlig talt og snuser hverandre i skrittet og i rumpa. 

Det at jeg liker å kjenne at han er sterk, å kjenne tydelig hans begjær til meg endrer jo ikke det faktum at jeg krever respekt, like muligheter og alt det der i samfunnet ellers? Dominans er ikke det samme som kvinneundertrykking, i alle fall ikke for de fleste. 

Så sannt så sannt

M@ster

• Nyttig 1
Skrevet
13 minutter siden, DreamWorks said:

Dominans er ikke det samme som kvinneundertrykking, i alle fall ikke for de fleste. 

Av og til kan det være vanskelig å skille for oss enkle menn ;) Kommunikasjon er nok ekstremt viktig slik at den dominante parten ikke går over "streken" slik at de føles undertrykkende og blir helt galt. 

• Nyttig 1
Skrevet

Jeg måtte visst eksakt hva hun la i det, i detalj, for det kan være så mangt, holder ikke si man vil bli dominert

Anonymkode: b2e8e...1a9

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Useless skrev (1 minutt siden):

Av og til kan det være vanskelig å skille for oss enkle menn ;) Kommunikasjon er nok ekstremt viktig slik at den dominante parten ikke går over "streken" slik at de føles undertrykkende og blir helt galt. 

Nettopp, tror mange går i den fellen, man går ikke inn i noe sånt uten å være veldig trygge på hverandre, og kommunisere dette veldig tydelig. Hadde hun kun sagt hun vil bli dominert, uten å si eksakt hva hun legger i det, så hadde det ikke skjedd noe som helst. I en slik situasjon er det like viktig for meg at jeg er trygg på at jeg ikke gjør noe hun ikke ønsker

Anonymkode: b2e8e...1a9

• Liker 1
Skrevet

Hadde tenkt det var den mest selvfølgelige tingen i verden. Hun trenger ikke å si det for at jeg skal vite det.

Anonymkode: 7f93f...70d

Skrevet

Tror jeg mest hadde syntes det var litt komisk.

Jeg vet at det aldri hadde funket for min del. All form for skuespill/rollespill og tilgjorthet gjør at jeg umiddelbart mister lysten på sex i det hele tatt.

Anonymkode: 4f62c...157

• Liker 2
Skrevet

Bare vis han filmen 50 shades of grey og si at det er det du vil ha

Anonymkode: 0b300...e78

Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Bare vis han filmen 50 shades of grey og si at det er det du vil ha

Anonymkode: 0b300...e78

Eller ikke. Den er så latterlig «klein»😂

Anonymkode: 4f62c...157

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...