Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har kikket litt på kurset «Digital markedsføring» hos Igm. Dette er et samarbeid med høgskulen i Volda. Med samlinger i Oslo(man kan velge nett hvis man vil). Tror det er deltid, ett år.

Og så har jeg sett samme studiet på høyskolen Kristiania, der alt er nettbasert. De har også et IT forkurs jeg tror kunne vært nyttig for meg. Dette er 50% studie, ett år.

Prisen er noenlunde lik. Men kunne godt tenkt meg å hørt fra andre som har tatt et av desse studiene, eller andre. Spesielt hos Igm, siden de er helt ukjent for meg.

Ser for meg at jeg trenger en del oppfølging, da dette er en ny verden for meg, og jeg er 42 år. Alt må være fra scratch; mildt sagt🥱😄

Er det faktisk mulig for meg å lære meg desse tingene, jeg som er antikvarisk og bruker facebook? og så vidt har hørt om tik tok og whats app🥱Fremdeles har 500kr på meg fordi jeg tror betalingsløsninger kan kræsje når som helst haha.

Anonymkode: 51b9b...a04

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tok et kortere kurs hos IGM, var veldig fornøyd.

Anonymkode: 62671...0c2

Skrevet
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Tok et kortere kurs hos IGM, var veldig fornøyd.

Kan jeg spørre hvilket?☺️jeg vingler litt; synes flere ser interessante ut. Måtte du ha forkunnskaper?

Skrevet

Tror det var digital markedsføring, er noen år siden. Måtte ikke ha forkunnskaper. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Tror det var digital markedsføring, er noen år siden. Måtte ikke ha forkunnskaper. 

Takk for svar☺️høres bra ut!

Jeg har ingen interesse av bachelor i markedsføring, eller masse teoretiske fag. Trenger kun praktiske kurs/utdannelser. Har sett et emne som heter digitale bilder, på Oslo met, jeg vurderer å ta i tillegg. Det er offentlig og koster kun semesteravg. og evt utstyr.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...