Gå til innhold

Finner du noen ganger svarte hårstrå på rare steder på kroppen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Steder det egentlig ikke skal være svarte hårstrå? Jeg fant nettopp et svart langt hårstrå på selve puppen (altså ikke rundt brystvortene). 

Spørsmål til kvinner. 

Anonymkode: 4d62b...106

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Steder det egentlig ikke skal være svarte hårstrå? Jeg fant nettopp et svart langt hårstrå på selve puppen (altså ikke rundt brystvortene). 

Spørsmål til kvinner. 

Jepp, ofte.

Det tok seg spesielt opp når jeg gikk på prevensjon.

• Liker 2
Skrevet

Har blonde kroppshår, men for en  eller annen grunn har jeg også 2 storte hår på magen, men de kommer på samme sted igjen å igjen

Skrevet

Hah, å jadda. På brystet, skuldrene, magen, haken (!!), overleppa... Vært hos lege og ingenting er galt. Hater det. 

Anonymkode: 1a7dd...ce5

Skrevet

Nei, foreløpig har jeg ikke funnet noen hår steder på kroppen de normalt ikke skal være.

Anonymkode: 0fd1b...f6d

Skrevet

Nei, heldigvis (ikke enda). 

Skrevet

Ja.. det skjer.. ett på haka, et par på brystet, og noen laaange tykke bak venstre lår/knehase 🤷🏼‍♀️

Anonymkode: d4e86...222

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ja.. det skjer.. ett på haka, et par på brystet, og noen laaange tykke bak venstre lår/knehase 🤷🏼‍♀️

Anonymkode: d4e86...222

De på baksiden på låra/i knehasen irriterer meg noe veldig innimellom, om jeg glemmer å fjerne de, haha.

Skrevet
Bålkaffe skrev (Akkurat nå):

De på baksiden på låra/i knehasen irriterer meg noe veldig innimellom, om jeg glemmer å fjerne de, haha.

Har også noen irriterende hår der, ikke fordi de er mørke da, men fordi de er lange! 😂 ble sjokkert når jeg først la merke til det. Hvorfor er de slik, men kun der? Haha

Skrevet
Rosakatt skrev (Akkurat nå):

Har også noen irriterende hår der, ikke fordi de er mørke da, men fordi de er lange! 😂 ble sjokkert når jeg først la merke til det. Hvorfor er de slik, men kun der? Haha

Jeg har _ingen_ aning. Virker som om enkelte av hårsekkene rundt om på kroppen innimellom får feil beskjed og bare "heeeeeeeeei, kanskje jeg er et hodehår, jeg må strekke meeeeeeeeeeg". For mine er like som på hodet mitt, lange og silkeaktige.

• Liker 1
Skrevet
Bålkaffe skrev (4 minutter siden):

Samme her.

Anonymkode: e5d61...eee

• Liker 1
Skrevet

Jeg kjenner en som jobber på mammografibussen. Før hun begynte i den jobben visste hun ikke at mange kvinner har hår på brystene. Er ikke uvanlig, men bare tabu å snakke om.

Skrevet
Bålkaffe skrev (Akkurat nå):

Jeg har _ingen_ aning. Virker som om enkelte av hårsekkene rundt om på kroppen innimellom får feil beskjed og bare "heeeeeeeeei, kanskje jeg er et hodehår, jeg må strekke meeeeeeeeeeg". For mine er like som på hodet mitt, lange og silkeaktige.

Hoff ja 😂 kroppen er merkelig. Å selfølgelig må de komme på baksiden, som om hårene tror de skal få slippe unna med det, siden vi har vanskeligere for å følge med på dem der 😂🤔

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg kjenner en som jobber på mammografibussen. Før hun begynte i den jobben visste hun ikke at mange kvinner har hår på brystene. Er ikke uvanlig, men bare tabu å snakke om.

Mange? Alle har hårsekker rundt brystvortene. Men de fleste napper vekk hårene.

Anonymkode: a8d46...5f6

Skrevet
Rosakatt skrev (5 minutter siden):

Hoff ja 😂 kroppen er merkelig. Å selfølgelig må de komme på baksiden, som om hårene tror de skal få slippe unna med det, siden vi har vanskeligere for å følge med på dem der 😂🤔

Nettopp! Jeg har også en hårsekk på ene kinnet i ansiktet som også har fått den beskjeden om at det skal vokse seg dritlangt, men det er så blondt at jeg ikke ser det, før jeg står i en spesiell vinkel foran speilet. Det nappes sånn av og på hver 3. måned, haha

Skrevet
Bålkaffe skrev (15 minutter siden):

Rosakatt skrev (12 minutter siden):

Har dere ikke sorte hår på låra ellers? 

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Nei, har ikke det. Mine er ganske lyse.

Edit: Hovedparten er lyse. Men jeg har altså hår på innsiden av låret opp mot lysken og underlivet som er likedan, svarte/mørkere. Bikinilinja er et herk å holde hårfri om sommeren, for å si det sånn.

Hårene på leggene er mørke. Har også noen hår rundt navelen som også er mørke. Og noen på brystene.

Endret av Bålkaffe
Skrevet
Bålkaffe skrev (9 minutter siden):

Nettopp! Jeg har også en hårsekk på ene kinnet i ansiktet som også har fått den beskjeden om at det skal vokse seg dritlangt, men det er så blondt at jeg ikke ser det, før jeg står i en spesiell vinkel foran speilet. Det nappes sånn av og på hver 3. måned, haha

😂 Nok et sniky hår på ville veier, men slipper ikke unna! Så vidt vi vet, kanskje det er fler, bare har ikke sett dem enda  

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Nei, mine er også lyse 

Skrevet
Rosakatt skrev (7 minutter siden):

😂 Nok et sniky hår på ville veier, men slipper ikke unna! Så vidt vi vet, kanskje det er fler, bare har ikke sett dem enda  

Slipper ikke unna, nei.

De siste årene har jeg begynt å legge merke til at enkelte hår i barten har begynt på samme reisa. Ikke stive, men blitt mørkere og jeg gav opp å nappe, og begynte å bleke de istedet. Vurderer å gjøre det på resten av kroppen også. Ikke hårfri, men hårene er lyse og da slipper jeg å bry meg med det, haha.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...