AnonymBruker Skrevet 10. februar 2023 #1 Skrevet 10. februar 2023 Nederlag. For ikke mange minutter siden bestemte jeg meg for å ta en titt der nede, noe som ikke har blitt gjort spesielt mye tidligere, så har ikke peiling på hvordan det var før eller hvordan det burde se ut. Til poenget, har ikke plager, men ser ut som jeg har fremfall/prolaps. Den stikker ikke ut, men kan tydelig se den kanskje 1 cm innenfor åpningen. Er det fysisk mulig? Skal livmorhalsen være et mørkt hull uten noe inni? Har søkt bilder, å det er det, det virker som er meningen. Eller skal man se, hvordan skal dette forklares, et slags rumpehull innenfor åpningen? haha! Gråter. Og ler, men gråter mest. Må sexlivet pakkes sammen og legges på hylla? Kan man være uheldig å dra livmoren lenger ut ved samleie? Hjelp. Skal bestille time til lege, men føler meg dum som ikke vet hva som er et normalt underliv. Å nå har jeg enda flere bekymringer for å spre beina 😭😟 Aldri vært gravid, er i 20 årene. Anonymkode: 7d036...f5d 1
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2023 #2 Skrevet 10. februar 2023 Hei! Man kan få fremfall uten å ha vært gravid og født. Eksempler på risikofaktorer er mageproblemer (for eksempel plager med forstoppelse), mye hosting, overvekt, gener, etc. Det er ikke normalt å se livmortappen så langt nede. Men vær oppmerksom på at posisjonen kan variere gjennom menstruasjonssyklusen. Er du helt sikker på at det er livmorhalsen du ser? Det kan være skjedeveggen som buler litt, det er ikke like ille. Hvis du stikker en finger inn i skjeden, hvor mange fingerledd får du plass til? Anonymkode: 351f0...8dd
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2023 #3 Skrevet 10. februar 2023 Hei, tusen takk for svar 😊 Er dum som et brød, det er skjedeveggen jeg ser ja. Glemte at livmorhalstappen er starten på livmoren, tenkte i mitt dumme sinn at den var en tilfeldig sak inne i livmoren Beklager at du brukte tid på dette. Jeg så seriøst på bilder uten å innse den veldig vesentlige detaljen 🤦♀️ Bra jeg ikke skal formere meg Anonymkode: 7d036...f5d 1
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2023 #4 Skrevet 10. februar 2023 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Hei, tusen takk for svar 😊 Er dum som et brød, det er skjedeveggen jeg ser ja. Glemte at livmorhalstappen er starten på livmoren, tenkte i mitt dumme sinn at den var en tilfeldig sak inne i livmoren Beklager at du brukte tid på dette. Jeg så seriøst på bilder uten å innse den veldig vesentlige detaljen 🤦♀️ Bra jeg ikke skal formere meg Anonymkode: 7d036...f5d 😄 Veldig bra for deg at det ikke var livmorhalsen du så. Anonymkode: 32581...a02
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2023 #5 Skrevet 10. februar 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hei, tusen takk for svar 😊 Er dum som et brød, det er skjedeveggen jeg ser ja. Glemte at livmorhalstappen er starten på livmoren, tenkte i mitt dumme sinn at den var en tilfeldig sak inne i livmoren Beklager at du brukte tid på dette. Jeg så seriøst på bilder uten å innse den veldig vesentlige detaljen 🤦♀️ Bra jeg ikke skal formere meg Anonymkode: 7d036...f5d Null stress. Det er jo bra at det ikke var så ille Men, det er nå en påminner om at det er lurt å trene bekkenbunnen👍 Anonymkode: 351f0...8dd 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå