AnonymBruker Skrevet 10. februar 2023 #1 Skrevet 10. februar 2023 Hei vi er to damer som er sammen. Hun har en samboer som skal snart kjøpes ut. lurte på dette med familie besøk. Hvorfor meg og barna ikke blir invitert når hun har familiebesøk og omvendt?! eller er det normalt at vi venter med det til HAN er ute ? Anonymkode: d1e8c...e2a
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2023 #2 Skrevet 10. februar 2023 Vent til han er kjøpt ut, noe annet blir veldig rotete. Anonymkode: 10982...db4 1
Hjelpsom Skrevet 10. februar 2023 #3 Skrevet 10. februar 2023 Det var veldig lite opplysninger å gi råd etter. Har hun og samboeren felles barn? Vet barna at mamma nå er kjæreste med en dame? Er det lenge siden bruddet og vet barna om det? Har du også barn og vet de? 1
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2023 #4 Skrevet 10. februar 2023 Useless skrev (9 minutter siden): Det var veldig lite opplysninger å gi råd etter. Har hun og samboeren felles barn? Vet barna at mamma nå er kjæreste med en dame? Er det lenge siden bruddet og vet barna om det? Har du også barn og vet de? Ja de har to gutter sammen. Og de eldste jentene har hun med andre fedre. De eldste vet han og hun ikke er sammen mere og vet om meg og henne . Mine barn vet også at vi er sammen . Er lenge siden de gjorde det slutt men har har ikke blitt kjøpt ut enna da hun må ha fast jobb . Anonymkode: d1e8c...e2a
Hjelpsom Skrevet 10. februar 2023 #5 Skrevet 10. februar 2023 1 minutt siden, AnonymBruker said: Ja de har to gutter sammen. Og de eldste jentene har hun med andre fedre. De eldste vet han og hun ikke er sammen mere og vet om meg og henne . Mine barn vet også at vi er sammen . Er lenge siden de gjorde det slutt men har har ikke blitt kjøpt ut enna da hun må ha fast jobb . Anonymkode: d1e8c...e2a Så lenge det ennå finnes barn som ikke vet, så bør dere kanskje holde lav profil inntil det er avklart med dem. Hvis det er lenge siden bruddet og begge er gått videre og familie er orientert bør jo de siste barna også informeres slik at ting kan bli normalisert. Det vanlige er vel 6+ mnd etter brudd at nye introduseres for barna og familiet osv.
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2023 #6 Skrevet 10. februar 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hei vi er to damer som er sammen. Hun har en samboer som skal snart kjøpes ut. lurte på dette med familie besøk. Hvorfor meg og barna ikke blir invitert når hun har familiebesøk og omvendt?! eller er det normalt at vi venter med det til HAN er ute ? Anonymkode: d1e8c...e2a Så dere er sammen mens hun enda har bolig med eksen? Jeg synes det er veldig veldig naturlig å droppe invitere ny partner, før gammel partner er ute av huset... Om jeg hadde blitt sammen med noen som ikke er ferdig med forholdet til eksen, så hadde jeg absolutt ikke stilt opp på familieselskap, selv med invitasjon... Og jeg ville aldri inkludert en ny partner i familieselskap så tidlig når det er barn i bildet... Men du spør også om omvendt... Det skjønner jeg ikke. Lurer du på hvorfor hun og barna ikke blir invitert når du har familiebesøk? Anonymkode: bd95f...bd8 1 3
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2023 #7 Skrevet 10. februar 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ja de har to gutter sammen. Og de eldste jentene har hun med andre fedre. De eldste vet han og hun ikke er sammen mere og vet om meg og henne . Mine barn vet også at vi er sammen . Er lenge siden de gjorde det slutt men har har ikke blitt kjøpt ut enna da hun må ha fast jobb . Anonymkode: d1e8c...e2a Så de to guttene de har sammen vet ikke om bruddet og ny dame. Da er det jo naturlig at du venter med å komme dit til de har fortalt det til ungene sine. Og resterende familie (som er bedt i familieselskapet) vet de om bruddet? Anonymkode: 1d257...3d0 5
Hjelpsom Skrevet 10. februar 2023 #8 Skrevet 10. februar 2023 1 minutt siden, AnonymBruker said: Så dere er sammen mens hun enda har bolig med eksen? Jeg synes det er veldig veldig naturlig å droppe invitere ny partner, før gammel partner er ute av huset... Om jeg hadde blitt sammen med noen som ikke er ferdig med forholdet til eksen, så hadde jeg absolutt ikke stilt opp på familieselskap, selv med invitasjon... Og jeg ville aldri inkludert en ny partner i familieselskap så tidlig når det er barn i bildet... Men du spør også om omvendt... Det skjønner jeg ikke. Lurer du på hvorfor hun og barna ikke blir invitert når du har familiebesøk? Anonymkode: bd95f...bd8 Jeg må nesten si meg enig i denne.
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2023 #9 Skrevet 10. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Men du spør også om omvendt... Det skjønner jeg ikke. Lurer du på hvorfor hun og barna ikke blir invitert når du har familiebesøk? Ja, den lurte jeg også på. Anonymkode: 1d257...3d0
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2023 #10 Skrevet 10. februar 2023 Useless skrev (10 minutter siden): Så lenge det ennå finnes barn som ikke vet, så bør dere kanskje holde lav profil inntil det er avklart med dem. Hvis det er lenge siden bruddet og begge er gått videre og familie er orientert bør jo de siste barna også informeres slik at ting kan bli normalisert. Det vanlige er vel 6+ mnd etter brudd at nye introduseres for barna og familiet osv. ja er ganske lenge siden bruddet og alle utenom guttene og moren til samboeren vet om oss Anonymkode: d1e8c...e2a
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2023 #11 Skrevet 10. februar 2023 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Så de to guttene de har sammen vet ikke om bruddet og ny dame. Da er det jo naturlig at du venter med å komme dit til de har fortalt det til ungene sine. Og resterende familie (som er bedt i familieselskapet) vet de om bruddet? Anonymkode: 1d257...3d0 Ja alle vet om oss, hele hennes familie og min. Kun guttene og moren til samboeren som ikke vet Anonymkode: d1e8c...e2a
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2023 #12 Skrevet 10. februar 2023 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Ja alle vet om oss, hele hennes familie og min. Kun guttene og moren til samboeren som ikke vet Anonymkode: d1e8c...e2a Ja, da er jo det grunnen til at du ikke kan komme. Anonymkode: 1d257...3d0 1 2
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2023 #13 Skrevet 10. februar 2023 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Ja, da er jo det grunnen til at du ikke kan komme. Anonymkode: 1d257...3d0 Ja er vel det. Har et ganske godt forhold til guttene men ser den vi må vente litt Anonymkode: d1e8c...e2a
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2023 #14 Skrevet 10. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja alle vet om oss, hele hennes familie og min. Kun guttene og moren til samboeren som ikke vet Anonymkode: d1e8c...e2a Jeg ville syntes det var fryktelig upassende å ta med ny partner i familieselskap uten at barna er klar over forholdet. Hadde min søster gjort det, så tror jeg faktisk jeg hadde blitt ganske så sur. Det er veldig respektløst ovenfor barna, og man inkluderer ikke ny partner i familieselskap uten å informere barna. Du er ikke en del av hennes familie før hun forteller det til barna. Man introduserer ny partner for barna i rolige og private omgivelser, IKKE i ett familieselskap. Og du unngår svare på hva du mener med at du ikke blir invitert i hennes familieselskap og omvendt Anonymkode: bd95f...bd8 1 1
Hjelpsom Skrevet 10. februar 2023 #15 Skrevet 10. februar 2023 1 hour ago, AnonymBruker said: ja er ganske lenge siden bruddet og alle utenom guttene og moren til samboeren vet om oss Anonymkode: d1e8c...e2a Ja, da har du jo svaret der. Vent til alle parter er informert og det har gått lang nok tid til at alle parter er komfortable og gjør det sakte. 2
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2023 #16 Skrevet 10. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg ville syntes det var fryktelig upassende å ta med ny partner i familieselskap uten at barna er klar over forholdet. Hadde min søster gjort det, så tror jeg faktisk jeg hadde blitt ganske så sur. Det er veldig respektløst ovenfor barna, og man inkluderer ikke ny partner i familieselskap uten å informere barna. Du er ikke en del av hennes familie før hun forteller det til barna. Man introduserer ny partner for barna i rolige og private omgivelser, IKKE i ett familieselskap. Og du unngår svare på hva du mener med at du ikke blir invitert i hennes familieselskap og omvendt Anonymkode: bd95f...bd8 Som skrevet de eldste jentene vet det men ikke guttene. Men ser den. Jeg ønsker å invitere henne men tenkte siden hun ikke inviterte meg så ble det sånn. derfor måtte jeg høre her inne Anonymkode: d1e8c...e2a
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2023 #17 Skrevet 10. februar 2023 Alle må få vite om forholdet før et selskap. Anonymkode: 10982...db4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå