AnonymBruker Skrevet 10. februar 2023 #1 Skrevet 10. februar 2023 Gjerne legg igjen hvor gamle dere er. Vil dere heller ha en dominant mann i livet deres eller underdanig mann? Gjerne forklar hvorfor. Anonymkode: abbaa...e1f
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2023 #2 Skrevet 10. februar 2023 Har hatt begge deler. Ønsker ingen av delene nå, trives som distansert særboer og han er midt på. K40 Anonymkode: 48b01...f3b 2
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2023 #3 Skrevet 10. februar 2023 Ønsker en underdanig mann og har det. Anonymkode: 3f992...210 2
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2023 #4 Skrevet 10. februar 2023 Jeg ønsker en dominant mann og har det. Men han må være snill. Underdanige menn finner jeg ikke tiltrekkende. K44 Anonymkode: 733ef...197 1
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2023 #5 Skrevet 10. februar 2023 Ønsker meg underdanig men dominant på soverommet Anonymkode: 6e0bb...968 1
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2023 #6 Skrevet 10. februar 2023 Jeg ønsker en mann som er selvstendig og trygg, og som verken aksepterer å bli styrt eller ønsker å styre andre. Anonymkode: cada7...f59 6 1
Hjelpsom Skrevet 10. februar 2023 #7 Skrevet 10. februar 2023 Nå er jeg mann da, men tror ikke et forhold der ene parten er for dominant vil holde i lengden. Jeg var altfor dominant på mange ting. I diskusjoner, krangler og om hvordan enkelte ting skulle være. Det fungerte ikke og siden jeg "fikk lov" til å være veldig dominant på enkelte områder reagerte jeg også med sinne når jeg ikke fikk det som jeg ville. Det beste er vel å finne en mellomting som fungerer for begge der den dominante delen kun får kommer fram der partner ønsker det. 3
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2023 #8 Skrevet 10. februar 2023 Useless skrev (Akkurat nå): Nå er jeg mann da, men tror ikke et forhold der ene parten er for dominant vil holde i lengden. Jeg var altfor dominant på mange ting. I diskusjoner, krangler og om hvordan enkelte ting skulle være. Det fungerte ikke og siden jeg "fikk lov" til å være veldig dominant på enkelte områder reagerte jeg også med sinne når jeg ikke fikk det som jeg ville. Det beste er vel å finne en mellomting som fungerer for begge der den dominante delen kun får kommer fram der partner ønsker det. Jeg svarte at jeg vil ha en underdanig mann, og for meg er dette seksuelt. Han jeg er sammen med er overhodet ikke underdanig i hverdagen, heller sta og kranglete og litt "vanskelig", fordi han alltid vet hvordan han vil ha ting. Jeg oppfattes som dominant av noen og føyelig/varm av andre - og tar gjerne lederrolle der jeg støtter andre. Når jeg er med min kjære er det som en vakker dans der han får være seg selv som underdanig og jeg får styre ham. Det er dypt personlig og vanskelig å sette ord på hva som skjer. Men jeg kan se og merke på ham at det er hans drøm. Og jeg får tatt ut min aggresjon på en god måte. Jeg klarer ikke være dominant med noen som er veldig føyelig, men med han jeg måtte langsomt knekke koden til, fungerer det. I hverdagen bestemmer vi begge. Anonymkode: 3f992...210 1
Hjelpsom Skrevet 10. februar 2023 #9 Skrevet 10. februar 2023 4 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg svarte at jeg vil ha en underdanig mann, og for meg er dette seksuelt. Han jeg er sammen med er overhodet ikke underdanig i hverdagen, heller sta og kranglete og litt "vanskelig", fordi han alltid vet hvordan han vil ha ting. Jeg oppfattes som dominant av noen og føyelig/varm av andre - og tar gjerne lederrolle der jeg støtter andre. Når jeg er med min kjære er det som en vakker dans der han får være seg selv som underdanig og jeg får styre ham. Det er dypt personlig og vanskelig å sette ord på hva som skjer. Men jeg kan se og merke på ham at det er hans drøm. Og jeg får tatt ut min aggresjon på en god måte. Jeg klarer ikke være dominant med noen som er veldig føyelig, men med han jeg måtte langsomt knekke koden til, fungerer det. I hverdagen bestemmer vi begge. Anonymkode: 3f992...210 Ja var seksuelt for min tidligere partner også og der vil hun at jeg skulle være den dominerende parten, selv om det tidvis var vanskelig for meg og vite når jeg skulle være dominant og ikke, men det gikk på et vis. Problemet mitt var at jeg også ble for dominant på andre områder og det ønsket ikke hun og det endte ikke godt da jeg ikke kontrollerte meg selv godt nok og lyttet til hennes ønsker.
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2023 #10 Skrevet 10. februar 2023 Useless skrev (9 minutter siden): Ja var seksuelt for min tidligere partner også og der vil hun at jeg skulle være den dominerende parten, selv om det tidvis var vanskelig for meg og vite når jeg skulle være dominant og ikke, men det gikk på et vis. Problemet mitt var at jeg også ble for dominant på andre områder og det ønsket ikke hun og det endte ikke godt da jeg ikke kontrollerte meg selv godt nok og lyttet til hennes ønsker. Det er lett for den dominante å overkjøre andre, om man ikke vet hva man gjør. Heldigvis er min sub/kjære vanskelig å overkjøre, han er veldig sta. Og jeg har mye fokus på min egen selvdisiplin. Så jeg lar meg ikke vippe av pinnen om han er "bratty" og vanskelig mot meg. Da kommer all min dominerende side ut, og "rammer ham inn". Anonymkode: 3f992...210
Gjest DreamWorks Skrevet 10. februar 2023 #11 Skrevet 10. februar 2023 (endret) En dominant mann i hverdagen vil jeg ikke ha, det hadde blitt for slitsomt med to dominante personer. Men om han aldri sier i mot, aldri har egne meninger, alltid er enig, aldri har egne drømmer osv så blir jo det også fryktelig kjedelig. Det er ikke så enkelt at det kan deles opp i dominant eller ikke-dominant. På soverommet må han derimot vite hva jeg liker, og vite å bruke det. En logrende hund som er klar og håper på å få en godbit er ikke nok Endret 10. februar 2023 av DreamWorks
Anjatapinjata Skrevet 10. februar 2023 #12 Skrevet 10. februar 2023 Jeg trenger en dominant mann med egne meninger, som vet hva han vil. En som ikke legger noe imellom. For er selv ganske dominant og er lei av å bli "mannen" i forholdet fordi jeg overkjører partner. Såklart er kommunikasjon alfa omega, samt mye annet.
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2023 #13 Skrevet 10. februar 2023 Jeg har en dominant kjæreste, og er glad for det.❤️ De underdanige mennene får feministene på venstresiden ta seg av, dee som har skapt disse uattraktive underdanige mennene. 😅 Anonymkode: 85b13...c7e
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2023 #14 Skrevet 10. februar 2023 En likeverdig mann, hverken over eller under meg. Anonymkode: e20aa...0c6 4
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2023 #15 Skrevet 10. februar 2023 AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Jeg har en dominant kjæreste, og er glad for det.❤️ De underdanige mennene får feministene på venstresiden ta seg av, dee som har skapt disse uattraktive underdanige mennene. 😅 Anonymkode: 85b13...c7e Særlig at du er dame. Antifeminisme er så sært ass! Jeg mener hva er så forferdelig med å ønske å få slutt på overgrep og diskriminering? Hva i det legger føringer for at menn som er i mot overgrep og diskriminering må være underdanige? Kategoriserer du alt som ikke bidrar til vold og overgrep mot kvinner som underdanig? Anonymkode: e20aa...0c6 3
Gjest Bieter Skrevet 10. februar 2023 #16 Skrevet 10. februar 2023 Ingen av delene. Eventuelt begge om man mener at menneske konstant befinner seg i enten den ene aller andre tilstanden.
Trolltunge Skrevet 10. februar 2023 #17 Skrevet 10. februar 2023 Jeg vil ha en likeverdig partner, og har det. Vi kan nok begge virke ganske dominerende, men det gir likeverdighet oss mellom. Vi må begge gi og ta. Dette gir selvfølgelig en del diskusjoner, men vi er flinke til å inngå kompromisser, og uten at det er avtalt pleier det ofte å bli slik at den noe er mest viktig for får siste ord. Det varierer veldig hvem noe er mest viktig for, så det blir totalt sett rettferdig.
svartkatt Skrevet 10. februar 2023 #18 Skrevet 10. februar 2023 Likeverdig.. men kan godt ha dominante tendenser. Underdanighet liker jeg ikke. Vil ikke føle meg som en sjef eller mor til partneren, det blir ikke partnerskap av det, med meg. Det blir det heller ikke med en som er for dominerende. 1
Hjelpsom Skrevet 10. februar 2023 #19 Skrevet 10. februar 2023 4 minutter siden, Trolltunge said: Jeg vil ha en likeverdig partner, og har det. Vi kan nok begge virke ganske dominerende, men det gir likeverdighet oss mellom. Vi må begge gi og ta. Dette gir selvfølgelig en del diskusjoner, men vi er flinke til å inngå kompromisser, og uten at det er avtalt pleier det ofte å bli slik at den noe er mest viktig for får siste ord. Det varierer veldig hvem noe er mest viktig for, så det blir totalt sett rettferdig. Problemet er vel om man tidlig faller inn i et rollemønster. Det har jeg opplevd selv der jeg måtte ta styringen over det meste. Traff henne da jeg var 28 og hun 18. Vi ble et par med en gang, men jeg måtte styre det alle meste siden hun var veldig usikker på nesten alt. I en periode følte jeg meg nesten som en forelder. 23 år etter så hadde jeg ennå ikke klart å bryte ut av det mønsteret som dannet seg veldig tidlig for oss, som for eksempel at jeg svarte for henne i samtaler og slikt. Jeg oppdaget rett og slett ikke at hun var blitt en selvstendig kvinner med helt egne meninger og som hadde utviklet seg enormt. Det skulle en separasjon til før jeg oppdaget hvor ille jeg var på dette området og andre.
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2023 #20 Skrevet 10. februar 2023 Både kona og jeg har våre historier hvor vi har blitt tråkka på av dominante familiemeldlemmer, fedre, sjefer osv. og dette har gjort oss litt til hvordan vi selv er, og ikke minst hva vi reagerer negativt på. Ofte er vi enige i å "stemple" folk som er dominante og rister på hodet like mye begge to. Vi skjønner ikke folks trang til å dominere andre. For vår del kan vi veldig fint leve sammen uten noen dominans eller underdanighet, helt uten å egentlig ofre det en tanke. Både i samlivet generelt og også seksuelt. Vi blir lett enige om ting og krangler ekstremt lite. Vi liker det sånn, og ingen av oss ønsker det annerledes. Det betyr nok litt for hvor godt vi passer sammen og hvor lett vi synes det er å leve sammen. Anonymkode: c0e65...06f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå