AnonymBruker Skrevet 10. februar 2023 #1 Skrevet 10. februar 2023 Altså jeg sier til meg selv at jeg må date menn på min alder, men de gjør ikke stor innsats som de andre. Men så er det mest eldre menn som prøver seg, fra 33-38. Jeg selv er 24. han siste jeg datet var 36. Han var helt obsessed med meg etter få .date, sa at jeg var pen og søt. Han ville møtes igjen. Men jeg var litt usikker. Og avslo invitasjonen. Igjen prøvde han og ga ikke opp så lett. Han krigde for meg. Nå skriver han meldinger hver morgen om at han tenker på meg osv. jeg holder fremdeles tilbake. Men syns virkelig noen menn på denne alderen at det er stas å date ei som er så ung? Anonymkode: 9bad7...caa 1 1
Rosakatt Skrevet 10. februar 2023 #2 Skrevet 10. februar 2023 Nei, de tenker nok at det er deres livs mareritt..😅 Du vet godt at det ikke skader å være ung, nyt det! Lev og vær fri, ha det gøy med mennene dine ❤️ Ikke kast bort tid her inne, hilsen storesøster gamla 1
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2023 #3 Skrevet 10. februar 2023 Klart de syns det er stas. Kvinner på deres egen alder hadde kjeftet dem ned om de hadde nektet ta et nei for ett nei og trakasserte dem med meldinger hver morgen. Anonymkode: df26e...d5b 6 1
Rosakatt Skrevet 10. februar 2023 #4 Skrevet 10. februar 2023 (endret) AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Klart de syns det er stas. Kvinner på deres egen alder hadde kjeftet dem ned om de hadde nektet ta et nei for ett nei og trakasserte dem med meldinger hver morgen. Anonymkode: df26e...d5b Tror ikke man må bli en viss alder for å misslike å bli trakkasert. Sa ifra til menn for mindre ting, da jeg var 16 år. Tror også det er kvinner og menn i ulike aldre som sliter med å si, fu*k off creep, slutt å plag meg, før jeg ringer politiet 🤭 Endret 10. februar 2023 av Rosakatt 2
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2023 #5 Skrevet 10. februar 2023 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Altså jeg sier til meg selv at jeg må date menn på min alder, men de gjør ikke stor innsats som de andre. Men så er det mest eldre menn som prøver seg, fra 33-38. Jeg selv er 24. han siste jeg datet var 36. Han var helt obsessed med meg etter få .date, sa at jeg var pen og søt. Han ville møtes igjen. Men jeg var litt usikker. Og avslo invitasjonen. Igjen prøvde han og ga ikke opp så lett. Han krigde for meg. Nå skriver han meldinger hver morgen om at han tenker på meg osv. jeg holder fremdeles tilbake. Men syns virkelig noen menn på denne alderen at det er stas å date ei som er så ung? Anonymkode: 9bad7...caa Du utsettes for lovebombing. Ikke ekte genuin interesse. Såklart eldre useriøse menn ivrer, fordi de tror de skal få seg noe ungkjøtt på staken sin. Kun derfor. Se er aldri virkelig interesserte og bryr seg om deg. Det oppdager du ved å begynne å diskutere ting som du genuint er virkelig opptatt av. Se hvor lang tid før det tar før de begynner å vri samtalen over til utseendet ditt, sex relaterte tema, og gjesper av det du virkelig er interessert i. Så gjør deg en tjeneste og finn de mennene som kan følge med på samtalen og delta i den på de områdene som tar opp dine interesser. Anonymkode: 72382...439 9 1 3
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2023 #6 Skrevet 10. februar 2023 Det du beskriver ligner med på besettelse enn kjærlighet. Besatte mannfolk kan bli farlige, så jeg hadde styrt unna. Anonymkode: 14d2b...d51 1 3
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2023 #7 Skrevet 10. februar 2023 Ja men det er ikke kjærlighet, kun sex og de vet akuratt hvor dumme og naive ungjenter er som tror mannen er forelsket bare fordi han sender noen søte meldinger og lyver så det renner av han. Dette er menn som er underutviklet selv så ikke akuratt noe catch Anonymkode: 9f843...cca 6
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2023 #8 Skrevet 10. februar 2023 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Altså jeg sier til meg selv at jeg må date menn på min alder, men de gjør ikke stor innsats som de andre. Men så er det mest eldre menn som prøver seg, fra 33-38. Jeg selv er 24. han siste jeg datet var 36. Han var helt obsessed med meg etter få .date, sa at jeg var pen og søt. Han ville møtes igjen. Men jeg var litt usikker. Og avslo invitasjonen. Igjen prøvde han og ga ikke opp så lett. Han krigde for meg. Nå skriver han meldinger hver morgen om at han tenker på meg osv. jeg holder fremdeles tilbake. Men syns virkelig noen menn på denne alderen at det er stas å date ei som er så ung? Anonymkode: 9bad7...caa Jepp. det toget er liksom gått for dem. Du tilbyr dem en plass på toget. Anonymkode: 17119...696 1
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2023 #9 Skrevet 10. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Du utsettes for lovebombing. Ikke ekte genuin interesse. Såklart eldre useriøse menn ivrer, fordi de tror de skal få seg noe ungkjøtt på staken sin. Kun derfor. Se er aldri virkelig interesserte og bryr seg om deg. Det oppdager du ved å begynne å diskutere ting som du genuint er virkelig opptatt av. Se hvor lang tid før det tar før de begynner å vri samtalen over til utseendet ditt, sex relaterte tema, og gjesper av det du virkelig er interessert i. Så gjør deg en tjeneste og finn de mennene som kan følge med på samtalen og delta i den på de områdene som tar opp dine interesser. Anonymkode: 72382...439 Stemmer. Og de vil ha jenter som er så unge at de ikke har erfaring (og derfor blir imponert av hva som helst) og som ikke har begynt å stille krav til for eksempel likeverdighet og respekt i et forhold. Anonymkode: 6f700...7e9 3 1
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2023 #10 Skrevet 10. februar 2023 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Men syns virkelig noen menn på denne alderen at det er stas å date ei som er så ung? Du er da ikke så ung, du er 24 år og voksen. Om dette er noe å bygge videre på har lite med din alder å gjøre, og langt mer med hvilke erfaringer du har dannet deg, kompatible personligheter og andre variabler. Hvis du dog synes de maser for mye på deg, er kanskje ikke dette liv laga. Men om du er interessert i personen som sender deg meldinger, må du jo eventuelt møte ham og se det an. Anonyme brukere her inne vet ingenting om hvem det er som sender deg disse meldingene, det er bare du, gjennom din førstehåndserfaring, som kan avgjøre dette. Stol mer på deg selv, og litt mindre på de mange amatørmessige svarene du har fått. Du er 24 år, og mer enn gammel nok til å selv bestemme hvem du vil ha i livet ditt. Anonymkode: 6181d...60d 2
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2023 #11 Skrevet 10. februar 2023 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Du er da ikke så ung, du er 24 år og voksen. Om dette er noe å bygge videre på har lite med din alder å gjøre, og langt mer med hvilke erfaringer du har dannet deg, kompatible personligheter og andre variabler. Hvis du dog synes de maser for mye på deg, er kanskje ikke dette liv laga. Men om du er interessert i personen som sender deg meldinger, må du jo eventuelt møte ham og se det an. Anonyme brukere her inne vet ingenting om hvem det er som sender deg disse meldingene, det er bare du, gjennom din førstehåndserfaring, som kan avgjøre dette. Stol mer på deg selv, og litt mindre på de mange amatørmessige svarene du har fått. Du er 24 år, og mer enn gammel nok til å selv bestemme hvem du vil ha i livet ditt. Anonymkode: 6181d...60d 24 åringer er fortsatt unge og naive på mange områder. Særlig når det kommer til menn som lover gull og grønne skoger for å få de i fella. Anonymkode: 72382...439 3
Blått Skrevet 10. februar 2023 #12 Skrevet 10. februar 2023 13 hours ago, AnonymBruker said: Altså jeg sier til meg selv at jeg må date menn på min alder, men de gjør ikke stor innsats som de andre. Men så er det mest eldre menn som prøver seg, fra 33-38. Jeg selv er 24. han siste jeg datet var 36. Han var helt obsessed med meg etter få .date, sa at jeg var pen og søt. Han ville møtes igjen. Men jeg var litt usikker. Og avslo invitasjonen. Igjen prøvde han og ga ikke opp så lett. Han krigde for meg. Nå skriver han meldinger hver morgen om at han tenker på meg osv. jeg holder fremdeles tilbake. Men syns virkelig noen menn på denne alderen at det er stas å date ei som er så ung? Anonymkode: 9bad7...caa Personlig så hadde sånt gjort meg stresset. Han spammer deg med meldinger om at han tenker på deg? Ew. Du må gjerne beholde han der..
Blått Skrevet 10. februar 2023 #13 Skrevet 10. februar 2023 2 hours ago, AnonymBruker said: Du utsettes for lovebombing. Ikke ekte genuin interesse. Såklart eldre useriøse menn ivrer, fordi de tror de skal få seg noe ungkjøtt på staken sin. Kun derfor. Se er aldri virkelig interesserte og bryr seg om deg. Det oppdager du ved å begynne å diskutere ting som du genuint er virkelig opptatt av. Se hvor lang tid før det tar før de begynner å vri samtalen over til utseendet ditt, sex relaterte tema, og gjesper av det du virkelig er interessert i. Så gjør deg en tjeneste og finn de mennene som kan følge med på samtalen og delta i den på de områdene som tar opp dine interesser. Anonymkode: 72382...439
Thomasine Skrevet 10. februar 2023 #14 Skrevet 10. februar 2023 …han sier du er pen og søt? Du vil vel ha en mann som ser etter litt annet en at du er «pen og søt»? Morsom, snill, sjarmerende, klok, vis, god til å lage mat, flink til å finne på aktiviteter, god i en hobby osv… er kvaliteter som sier noe om din personlighet…ikke utseende… 2 1
Kalikalinka Skrevet 10. februar 2023 #15 Skrevet 10. februar 2023 Thomasine skrev (5 minutter siden): …han sier du er pen og søt? Du vil vel ha en mann som ser etter litt annet en at du er «pen og søt»? Morsom, snill, sjarmerende, klok, vis, god til å lage mat, flink til å finne på aktiviteter, god i en hobby osv… er kvaliteter som sier noe om din personlighet…ikke utseende… Enig, «pen og søt» = hvemsomhelst, egentlig. Jeg er også pen og søt, men jeg vil heller ha noen som ser hvor kul jeg er og som setter pris på idiothumoren min og det faktum at jeg er i stand til å føre gode samtaler om sånn ca nesten alt, og sånne ting som det. Det her er jo ikke noen som er interessert i DEG, de virker ærlig talt bare interessert i alderen og utseendet ditt. 3
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2023 #16 Skrevet 10. februar 2023 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Men syns virkelig noen menn på denne alderen at det er stas å date ei som er så ung? Anonymkode: 9bad7...caa Såklart de gjør. De er vel opptatt av tighte og fine kropper. Skryte litt til kompiser, "lå med en 24-åring i helga jeg", da har han draget. De tenker nok at du er åpen for noe useriøst, at det er liten risiko for at du er klar for å slå deg ned og stifte familie. Anonymkode: c5318...b8e 2
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2023 #17 Skrevet 10. februar 2023 Opplevde mye av det samme fra menn på 30+ da jeg var 18-21, spesielt en mann på 35 var helt besatt og jeg endte opp med å ligge med han i 2 år i håpet på forhold. Må jo le litt av det nå. Endte opp med en jevnaldrende og da ble noen av disse sjalu og han ene ringte og plaget han jeg var sammen med. Som 24 ventet jeg riktignok barn og følte meg langt mer voksen enn som 19, tror ikke jeg hadde gått på alt det useriøse tullet som 24. Anonymkode: fd9d0...c59
Gjest Abendstern Skrevet 10. februar 2023 #18 Skrevet 10. februar 2023 Jeg er 33 og i utgangspunktet er det ikke stas. Jeg foretrekker kvinner som er noen få år yngre enn meg.
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2023 #19 Skrevet 13. februar 2023 Menn på din alder har mer draget og har mer utvalg, derfor blir du nedprioritert, mange har heller ikke alltid så lyst på fast forhold. Single menn i 30 årene er mer desperate da alt "bra" på dere alder er allerede gift og etablert familie med noen andre mens de står enda i den samme tralten alene, da går de ofte ned i alder. Anonymkode: fc8ff...49e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå