Gå til innhold

kjøpe mer klær etter bukplastikk?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja har gått ned mye i vekt og skal ta bukplastikk om 46 uker. er jo leeenge til. Men for å ikke kjøpe for mye klær og slikt og fordi jeg har ikke så god råd. bør jeg kun kjøpe det mest nødvendige jeg trenger frem til operasjonen? Skal fortsatt ned noen kg til og. Hva bør jeg gjøre?

Anonymkode: a74f4...e65

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vet om en som har hatt slik operasjon etter stor vektnedgang. Det tok tid (jeg har glemt hvor lang) før hun kunne bruke bukser igjen fordi det var vondt. Hun jublet da hun endelig kunne ha på jeans igjen. Basert på det foreslår jeg kjoler. Men jeg vet ikke om det er like vondt etter operasjonen for alle.

Anonymkode: 1a8b9...e26

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tatt bukplastikk, og det er ikke sånn at man har behov for bukser i mindre størrelse etter operasjonen, fordi kroppen uansett hovner opp og fyller seg med væske. Vil anbefale kjole til etter operasjonen, og ellers løse bukser til tiden etter. Kompresjonstøy er ofte dyrt å. Min body kostet nesten 2000, og ville anbefalt å ha en ekstra å bytte på med så du fortsatt kan ha på kompresjon mens du vasker den andre. Jeg skulle hvertfall gå med det dag og natt i 8 uker. Jeg kjøpte et brukt magebelte billig, og brukte det mens jeg håndvasket bodyen(den skulle ikke vaskes i vaskemaskin) og tørket den med hårføner.

Ble kanskje litt mer enn du lurte på her 😂 Lykke til når den tid kommer!

Anonymkode: 9f611...634

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...