Gå til innhold

Falsk positiv test ?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Heihei damer !
Håpe d e mange gode svar på innlegget mitt for eg holde på å bli sprø !

For 4 dager siden (midt på natten) tok eg en graviditetstest. Clearblue digital. Den lyste positiv med svart på hvitt "gravid 3+" . Omg.. ka gjør eg nå? Jo eg begynte å testa med flere tester bare for å forsikre meg om at dette is real shit.. å alle .. alle som ein ette denne positive e negative. Har brukt en halv mnd lønn på tester alt fra billigmerker til dyrere merker. Alle e negative. Va kun den ene digital som slo ut 3+. 
Hode spinne! E eg gravid eller e denne falsk positiv ?! 
Har hørt med gynekolog privat (ift time til UL) å får høre eg ikje skal stole på den positive når såpass mange e negative etterpå. Men d e ekstremt sjeldent å gynekologen hadde faktisk ikje hatt tilfelle av d ette så mange år som gyn. 
Å eg har saumfart Internett om lignende erfaring men komme ikke frem til mye.. 
Eg går på sterke smertestillende og nervemedisin til vanlig å nå tørr eg ikje ta nesespray med mentol i engang i  frykt for at d kan hende det er en spire som kan ta skade.. 
Har allerede sendt e-konsultasjon til legen om å ta en blodprøve for hcg, men er svært dårlig med svar derfra. Dette tar nattesøvnen fra meg!

HJELP ! 

received_724973672309272.jpeg

Anonymkode: 0ce0c...40b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når venter du mensen? Evnt når var eggløsning?

Gravid 3+ betyr at du skal være minst 5 uker på vei, altså denne kan du ikke stole på når såpass mange tester etter var negative dessverre. Når man tester tidlig med digitale kommer først 1-2, 2-3 og så 3+.

I tillegg er denne testen skadet. Deler av skjermen er svart, og egentlig skal teksten stå på andre siden, fra venstre til høyre.

Anonymkode: 34ec5...3d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Gravid 3+ betyr at du skal være minst 5 uker på vei, altså denne kan du ikke stole på når såpass mange tester etter var negative dessverre. Når man tester tidlig med digitale kommer først 1-2, 2-3 og så 3+.

I tillegg er denne testen skadet. Deler av skjermen er svart, og egentlig skal teksten stå på andre siden, fra venstre til høyre.

Den står riktig og regner med det sorte er skygge bare.

Du kan hat en kjemisk graviditet kanskje 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Hei, har veldig uregelmessig menstruasjon så alt fra 23-36 dagers syklus er det helt umulig å kartlegge mens og eggløsning 😕

skjermen har kun skygge. Selve testen er ikke defekt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sofakona skrev (2 timer siden):

Den står riktig og regner med det sorte er skygge bare.

Du kan hat en kjemisk graviditet kanskje 

Ja testen er korrekt å tatt korrekt. Var pga en forferdelig halsbrann eg testa for sikkerhetsskyld 😅 har 3 barn å var det noe eg va plaget med helt fra starten så var det kvalme og halsbrann 😅

Må nok vært kjemisk ja :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet at en ikke skal demontere slike tester for å prøve å tolke de utenom, men jeg vill demontert denne for å se om det kanskje er elektronikken som har feilet. Kan legge ved to bilder av hvordan en negativ cbd så ut for meg og hvordan en 3+ så ut.20230121_082833.thumb.jpg.9a63ec447fcabd26b91cbf64d05edad2.jpg20221229_132058.thumb.jpg.10ded3ec3dd467e88db096374ece3657.jpg

Anonymkode: a956c...043

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Selvfølge fikk eg en defekt test ! 

Kvalme, stikninger i livmoren, mange symptomer..  blir gal ! 

received_514987303886521.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...