Gå til innhold

Klorvann

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei jeg lurer på om det kan, være vanskeligere publikum gravid om men er mye i klorvann. Jeg er rundt eggløsning føltes mer eggehvite før i dag nå er det mye mer tørt. Akurart som det som var der har blitt borte på noen få timer. Noen som vet har erfaring 

Anonymkode: e3a27...84c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eggløsning og slim har ikke noe med å bade i klorvann..men du kan jo bli tørr nedetil og på huden. Men eggløsning kommer inndra og av hormoner 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom du er en av de som får vann inn i skjeden ved bading så hadde jeg absolutt avstått fra å svømme i klorvann før og ved eggløsning dersom du ønsker å bli gravid.

Jeg avstår fra å bade helt, tenker det er best å trene på andre måter når det handler om barnets helse. Vil ikke at klorvannet skal gjøre skade på sæden. Og jeg har et mer lukket underliv der jeg ikke får klorvann inni skjeden, slik jeg leser at mange kan få.

Anonymkode: e4196...851

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge du ikke har sex mens du bader i klorvann vil ikke det ødelegg for noe. Du er stengt inni og når du har sex vil dw skytes inn i deg og bli der. Og klor vann kommer ikke inn egglederne etc 

Anonymkode: eed4e...9e3

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det viktigste du skal vite med bading i klorvann er at du ikke må dusje med såpe i et døgn etterpå. Det gir avgasser fra huden og det er derfor du får tørr hud og kløende hud. Dusj kun med vann. Når du har badet i klorvann så kan du ikke bli renere, absolutt alt er stein død. 

Endret av VXL100
Lenke til kommentar
Del på andre sider

VXL100 skrev (På 12.2.2023 den 15.18):

Det viktigste du skal vite med bading i klorvann er at du ikke må dusje med såpe i et døgn etterpå. Det gir avgasser fra huden og det er derfor du får tørr hud og kløende hud. Dusj kun med vann. Når du har badet i klorvann så kan du ikke bli renere, absolutt alt er stein død. 

Kjekt å vite

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sofakona skrev (På 11.2.2023 den 17.49):

Eggløsning og slim har ikke noe med å bade i klorvann..men du kan jo bli tørr nedetil og på huden. Men eggløsning kommer inndra og av hormoner 

Betryggende å høre

Anonymkode: e3a27...84c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GRRR..

Klorvann forringer selvsagt ikke fertiliteten din!

Anonymkode: fe660...41e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...