coda Skrevet 28. oktober 2002 #1 Del Skrevet 28. oktober 2002 Slenger ut et spørsmål og håper at noen kan hjelpe. Jeg har tynt og fint hår, som er fint og glansfullt når det er sunt. Problemet er at vi har flyttet til et sted som har hardt og dårlig vann som sliter på håret. Jeg merker forskjell med en gang jeg er ute på tur, håret blir mykt og glansfullt. Det er litt frustrerende å ta en dusj og oppleve at håret blir flokete og etterhvert risete bare på grunn av vannet. Bruker en hårkur som sitter i håret hver gang det er vasket, men det har ingen effekt. Har noen et forslag? Jeg har endelig klart å spare til litt lengde, men det må av hvis det ikke blir bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ada=) Skrevet 30. oktober 2002 #2 Del Skrevet 30. oktober 2002 Hei!! Har samme problemet som deg! Her i Adelaide klorer de vannet saa mye at det lukter som et svommebasseng i dusjen! USJ! :evil: Jeg har ogsaa ganske langt haar, som jeg passer paa saa godt jeg kan! Hvis haarkuren din ikke funker, prov en annen! Og naar du kurer haaret bor du ha haandkle-tort haar (men det visste du kanskje?) En dusjhette utenpaa og et haandkle utenpaa derigjen gjor det enda bedre! I tillegg til haarkur bruker jeg 'leave in conditioner' som du kan faa kjopt baade i spray og skum. Jeg liker skum best, siden det er lettere aa faa kun i tuppene, saa haaret ikke virker fett saa fort. I tillegg har jeg en spray som skal sprayes i tort haar. Noen ganger vasker jeg haaret om kvelden, tar i haarkur og ligger med det om natten. Da blir haaret superfint etterpaa! Frisoren min sier at det ikke skulle ha noe aa si hvor lenge haarkuren sitter i, men jeg merker helt klart forskjell!!! (vasker ut haarkuren morgnen etter) Ellers saa er det viktig aa ha en shampo som ikke skader haaret. Jeg har to ulike som jeg varierer mellom. Lykke til! Haaper dette var til hjelp! ps: aa ta b-vitaminer hjelper ogsaa paa haarkvaliteten saann at det ikke blir saa paavirket av daarlig vann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå