lin Skrevet 9. februar 2023 #1 Del Skrevet 9. februar 2023 (endret) Jeg trenger en øyekrem, og vil kjøpe en som faktisk er god. Synes det stort sett fokuseres på øyekrem mot mørke ringer. Men det har ikke jeg. Jeg har derimot ofte hovne og poser under øynene. Noen linjer også. noen gode råd og tips til hvilken jeg bør satse på? Endret 9. februar 2023 av lin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roci Skrevet 10. februar 2023 #2 Del Skrevet 10. februar 2023 Er hovenheten noe som kommer og går, eller er den mer eller mindre permanent? Hvis det siste er tilfelle, skyldes det antakelig at du har en "fettpute" under øynene, og da hjelper det ikke med krem. Hvis hovenheten derimot kommer av væskeansamling, finnes det øyekremer med ingredienser som kan hjelpe. Du kan i tillegg forsøke en lett ansiktsmassasje med lymfedrenasje om morgenen, det synes jeg hjelper Jeg liker denne videoen. Jeg har brukt et serum som heter Instant Effects Instant Eye Lift, men det er blitt nesten umulig å få tak i nå. Har ennå ikke funnet/prøvd noe som er like effektivt, men produkter jeg har lest mye bra om, og vurderer å prøve, er: The Inkey List Caffeine Eye Cream Beautè Pacifique Puffy Eyes Gel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå