AnonymBruker Skrevet 9. februar 2023 #1 Skrevet 9. februar 2023 Hva skal jeg gjør, det er så flaut, får jo ikke til å kjøre skikkelig heller når jeg har det sånn, går det bare an å bytte til annen uten å si årsak? Anonymkode: 6c28d...e55
harma Skrevet 9. februar 2023 #2 Skrevet 9. februar 2023 Ja, det er bare å kontakte firmaet og si at du ønsker en annen kjørelærer. Evt: dersom du synes det er ubehagelig og har forhåndsbetalt: ta timene du har betalt for og bytt trafikkskole. 🤷♀️
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2023 #3 Skrevet 9. februar 2023 Hvorfor ikke gjøre noe mer ut av det? Anonymkode: 12d8a...584
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2023 #4 Skrevet 9. februar 2023 Det er bare å bytte til en annen uten å si årsak ja. Jeg ble også keen på min kjørelærer. Vi snakka og tulla så mye så jeg likte nærværet hans, savnet han etter jeg fikk lappen men det gikk jo fort over etter å ikke møte han mer. Anonymkode: 76ebf...16b 1 1
Maskinfører Skrevet 9. februar 2023 #5 Skrevet 9. februar 2023 Tror en bør gå varsomt fram her evt skift kjøreskole var litt betatt av min kjørelærer men hun var lesbisk
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2024 #6 Skrevet 21. juli 2024 Er vel gjerne ikke så uvanlig, spesielt om man er nærme i alder (vi var begge i 30årene) og kjørelæreren ser bra ut, i tillegg er morsom. Man sitter jo endel timer sammen i en bil og blir kjent. Men det går heldigvis fort over etter man har tatt lappen. En ting er vi som er nærme i alder, men lurer på hva 30-40 år gamle mannlige kjørelærere tenker om alle disse 17-18åringe jentene som de kjører med.. de må jo bli litt betatt i noen av disse, de har jo sinnsykt mange av dem i løpet av en uke i bilen. Anonymkode: 9c4f9...4ea
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå