AnonymBruker Skrevet 9. februar 2023 #1 Skrevet 9. februar 2023 Jeg har en kollega som jeg har super kjemi med, og ønsker å treffes utenfor jobb også, Hvordan ta det første steget? Uten at det høres ut som en date? Anonymkode: 8e513...45a 1
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2023 #2 Skrevet 10. februar 2023 Finn ut hva vedkommende driver med av aktiviteter på fritiden. Hvis han/hun liker godt å gå på fjelltur, spør du om du kunne blitt med på en tur. Liker han å trene, spør hvor han trener, og om han kan anbefale at du begynner der også. Kan være greit å ta utgangspunkt i interesser. Så kan du spørre om dere skal gå ut og ta en lønningspils (eller noe i den retning), eller hvis dere går fra jobb samtidig, høre om han har lyst til å ta en kaffe før dere drar hjem. Har du fest en helg, kan du invitere (du kan jo be et par andre kolleger også, da høres det mer tilfeldig ut). Du merker raskt om det bare kommer et unnvikende svar, da ville jeg latt det ligge. Mange tilstreber å ha en god tone på jobb, det betyr ikke dermed at de er interessert i noe utenfor arbeidsplassen. Anonymkode: 42f1d...d2f 1
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2023 #3 Skrevet 10. februar 2023 Ikke gjør det. Kjæreste kan du finne andre steder. Anonymkode: 8707d...63b 1
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2023 #4 Skrevet 10. februar 2023 Er det for å være venner, eller potensielt date? Anonymkode: 135f6...29d
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2023 #5 Skrevet 10. februar 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ikke gjør det. Kjæreste kan du finne andre steder. Anonymkode: 8707d...63b AnonymBruker skrev (1 time siden): Er det for å være venner, eller potensielt date? Anonymkode: 135f6...29d Vi er begge kvinner og ingen av er lesbiske, det er snakk om vennskap. Anonymkode: 8e513...45a 2 1
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2023 #6 Skrevet 10. februar 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Finn ut hva vedkommende driver med av aktiviteter på fritiden. Hvis han/hun liker godt å gå på fjelltur, spør du om du kunne blitt med på en tur. Liker han å trene, spør hvor han trener, og om han kan anbefale at du begynner der også. Kan være greit å ta utgangspunkt i interesser. Så kan du spørre om dere skal gå ut og ta en lønningspils (eller noe i den retning), eller hvis dere går fra jobb samtidig, høre om han har lyst til å ta en kaffe før dere drar hjem. Har du fest en helg, kan du invitere (du kan jo be et par andre kolleger også, da høres det mer tilfeldig ut). Du merker raskt om det bare kommer et unnvikende svar, da ville jeg latt det ligge. Mange tilstreber å ha en god tone på jobb, det betyr ikke dermed at de er interessert i noe utenfor arbeidsplassen. Anonymkode: 42f1d...d2f Det er ikke en mann.... Anonymkode: 8e513...45a
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2023 #7 Skrevet 10. februar 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Det er ikke en mann.... Anonymkode: 8e513...45a Tenk deg godt om uansett, det kan bli for tette bånd. Man bruker MYE tid sammen på jobb, så personlig vil jeg anbefale deg å holde ting der. Evt ta en middag eller noe av og til sammen. Kombinasjonen av bestevenninne og jobbe sammen kan bli komplisert. Man tar ting veldig personlig, som igjen kan skape problemer. Vært igjennom den prosessen selv. Måtte bytte jobb, så nå holder jeg jobben på jobb....aldri utenom. Anonymkode: 5cb45...ae8
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2023 #8 Skrevet 10. februar 2023 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Jeg har en kollega som jeg har super kjemi med, og ønsker å treffes utenfor jobb også, Hvordan ta det første steget? Uten at det høres ut som en date? Anonymkode: 8e513...45a Dersom dere begge er kvinner og ingen av dere er lesbiske, hvordan i alle dager skulle det kunne høres ut som en date? . Anonymkode: 80df2...ee1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå