Gå til innhold

Treåring som tisser på seg om natten igjen etter mandeloperasjon

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ei jente på tre og et halvt, som opererte bort (deler av) mandlene samt kjertelen i nesa for snart en måned siden. Grunnen til operasjon var snorking, tendenser til søvnapné, og generelt dårlig/lett/forstyrret søvn fordi det var så trangt i nesa og svelget, i tillegg til utplanende vekst. Operasjonen var vellykket, ingen komplikasjoner, og nå puster hun gjennom nesa om natta og sover generelt mye bedre og tyngre.

... men med det siste, så har hun også plutselig begynt å tisse på seg om natten igjen! Hun sluttet med bleie på dagtid når hun var to og et halvt, og på natten noen måneder senere, og har stort sett vært tørr siden da (et par uhell på nettene i løpet av det siste halve året). Altså brukte ikke ha noe problem med å holde seg hele natta, mens nå har hun tisset i senga minst annenhver natt den siste uka. Jeg vet at det er helt vanlig for treåringer å ikke være tørre på natta, ingen bekymringer sånn sett, jeg bare syns det er litt rart etter at hun har vært tørr så lenge. Jeg mistenker at det er fordi hun sover såpass mye tyngre, og at det er en litt merkelig "bivirkning" av operasjonen, men lurer på om det er noen som har opplevd det samme? Og er det noen andre årsaker til plutselig sengevæting vi burde være obs på? Hun virker frisk ellers, og ingen andre store forandringer i livet akkurat nå. 

Anonymkode: 88d27...025

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gir mening at hun bare ikke merker at hun må tisse fordi hun sover tyngre. Hva med å vekke henne én gang i løpet av natta for å tisse?

Anonymkode: 86f69...1a0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...