Macro Skrevet 9. februar 2023 #1 Del Skrevet 9. februar 2023 Noen som har sett den og kan svare på om den er verdt å se? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2023 #2 Del Skrevet 9. februar 2023 Macro skrev (3 minutter siden): Noen som har sett den og kan svare på om den er verdt å se? Ja jeg likte den 😉 Anonymkode: a2c38...140 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2023 #3 Del Skrevet 9. februar 2023 Helt ok. Men alt for brå slutt. Anonymkode: 76f99...c18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2023 #4 Del Skrevet 10. februar 2023 Altfor mye utelatte detaljer om hva som skjer med andre som er bitt, om noen overlevde og mer. Virker som om de enten har hatt lite budsjett og ikke hadde råd til å ha med mer, eller de planlegger å komme med en oppfølger. Basert på at mye er utelatt, så syns jeg den er dårlig. Særlig om det kun skulle være 1 eneste film. Jeg liker heller ikke at hun som ble valgt til å ha hovedrolla ble valgt. Hun fremstår som en parodi, eller som datteren til hun i Side Om side. Hun med den bikkja. Samme dumme latter. Anonymkode: 0b635...4a6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IDGAF Skrevet 10. februar 2023 #5 Del Skrevet 10. februar 2023 Skuffende. Ettersom filmen heter vikingulven trodde jeg de skulle flette inn vikinger mer. Nå virker det bare som om de har kalt filmen viking og slengt inn 1 minutt på starten for å spille på det norske for å tiltrekke seg det internasjonale publikum. Den er også veldig forutsigbar, vi skjønte jo hele tiden hva som skulle skje lenge før. Også enig i at det var en altfor brå slutt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Macro Skrevet 10. februar 2023 Forfatter #6 Del Skrevet 10. februar 2023 Endte opp med å se den igår. Norske filmer pleier å ha høy kvalitet på animeringen men dette så billig ut. Manglfull story som flere påpeker. Forunderlig nok var Vidar Magnussen den beste skuespilleren, og han er ikke en man ser for seg i en alvorlig rolle. Jeg likte den ikke. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå