AnonymBruker Skrevet 9. februar 2023 #1 Skrevet 9. februar 2023 Hei! Er førstegangsgravid 18+0 og har de siste dagene kjent på at det liksom er litt stramt nederst i magen og litt i lysken. Litt sånn stølhetsfølelse, men kjenner det bare når jeg skal reise meg opp eller gå raskt. Har begynt å få litt synlig mage. Er dette en normal følelse? Har vært på ultralyd for tre uker siden og da var alt fint. Anonymkode: 980b4...5f9
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2023 #2 Skrevet 9. februar 2023 Jeg hadde ofte den følelsen. Syns det alltid var mye rare følelser fra andre trimester og utover. Alt fra stølhet, mensekramper, stikking, nummenhet... Skjer så mye der nede. Det er ikke ligamentene du kjenner da? Anonymkode: c8ea5...672
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2023 #3 Skrevet 9. februar 2023 Tenker ligamentstrekk og ubehaget det gir. Helt ufarlig Anonymkode: d7ca7...670
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2023 #5 Skrevet 9. februar 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg hadde ofte den følelsen. Syns det alltid var mye rare følelser fra andre trimester og utover. Alt fra stølhet, mensekramper, stikking, nummenhet... Skjer så mye der nede. Det er ikke ligamentene du kjenner da? Anonymkode: c8ea5...672 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Tenker ligamentstrekk og ubehaget det gir. Helt ufarlig Anonymkode: d7ca7...670 Takk for svar! Når jeg googler det, så virker det som det kan stemme, ja😊 Fint å vite at det er normalt. Anonymkode: 980b4...5f9
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2023 #6 Skrevet 9. februar 2023 Ligamentsmerter, helt vanlig. Anonymkode: 3604c...e33
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2023 #8 Skrevet 10. februar 2023 Hvis magen blir hard, så er det kynnere. Anonymkode: 356d7...d2c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå