Gå til innhold

Jeg er så sykt tiltrukket av en mann på 50 år (og jeg er 37 år)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva skal jeg gjøre???? 

Anonymkode: 94597...5aa

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er innafor, maksgrense i aldersforskjell er 15 år.

Anonymkode: a545f...3ad

• Nyttig 1
Skrevet

Glemt det. Når menn er interessert i yngre damer er mannen et svin. Når kvinner er interessert i eldre menn er mannen et svin. Menn som er interessert i eldre kvinner er også svin.

Anonymkode: 449d4...5a2

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg er gift med en som er 13 år eldre, så om knappe 10 år kommer også jeg til å være en 37 åring som er forelska i en på 50 :vetikke:

Anonymkode: 06c9c...3e9

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Det finnes ingen maksgrenser eller minimumsgrenser så lenge begge er myndige. Alle har sine preferanser. 

Go for it! 

Endret av Zeruda
  • Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Hva skal jeg gjøre???? 

Du må åpenbart skrive deg inn til "av-grisning"! Ikke noe annet valg. Ta kontakt med nærmeste klinikk i nærområdet, snarest!

Skrevet
AnonymBruker 42 skrev (2 minutter siden):

Du må åpenbart skrive deg inn til "av-grisning"! Ikke noe annet valg. Ta kontakt med nærmeste klinikk i nærområdet, snarest!

?? 

Skrevet

Tror dere har muligens han kan se på meg som «en liten unge»? Fordi jeg var 10 når han var 23? Jeg er jo GODT voksen nå. Han gir meg indirekte (og direkte) signaler på at han liker meg… 

TS 

• Hjerte 1
Gjest Inverto
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Maksgrense i aldersforskjell er 15 år.

Det er ingen offisiell etablert lov og regel som sier det, så det der er pisspreik. Fuck off 

Trådstarter: så lenge dere er legalt voksne så kan dere være sammen.
Fullt mulig at noen synes at stor aldersforskjell er ubehagelig,
men loven er loven. Alle som sier deg noe annet kan strekke ut kukken sin og plugge den inn i sin røv

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

?? 

Det er jo "grisete" å bli tiltrukket av noen som er så mye eldre og/eller yngre enn seg selv - så vidt jeg har forstått. Her må profesjonelle som kan ta betalt for å ta avgjørelsene for TS på banen  :regler:

• Liker 2
Skrevet

Kommer an på personen :hjerte: Du har 35åringer som er skikkelig gubbete, også har man 50åringer som tar vare på seg selv og er litt "framme i skoa" :fnise:

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Hva skal jeg gjøre???? 

Jeg er 39 og sammen med en på 50. Så det går faktisk.

Anonymkode: cb6fb...ef6

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Jeg er gift med en som er 13 år eldre, så om knappe 10 år kommer også jeg til å være en 37 åring som er forelska i en på 50 :vetikke:

Anonymkode: 06c9c...3e9

27/40??

Æsj!!

Anonymkode: e613f...b28

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Er det vedtatt i Stortinget?

• Liker 3
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

27/40??

Æsj!!

Anonymkode: e613f...b28

Og vi lurer på hvorfor dagens barn er ufyselige.. De lærer ekle holdninger fra sine foreldre.

Hvorfor er det greit å si æsj til aldersforskjell men ikke hvis det er to av samme kjønn, f.eks?

• Liker 3
  • Hjerte 2
Skrevet

Kjør på!

Det finnes ingen aldersgrense for voksne folk. Selv er jeg 35 og godt gift med mann som blir 50 neste år. Aldri anget en dag ♥️

Anonymkode: 04db6...291

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Tror dere har muligens han kan se på meg som «en liten unge»? Fordi jeg var 10 når han var 23? Jeg er jo GODT voksen nå. Han gir meg indirekte (og direkte) signaler på at han liker meg… 

TS 

Du har tråkket rett inn i en gammel, bitter konflikt på KG om aldersforskjell. Derfor mange rare svar.

Spør du meg så får du gjøre hva du vil. Du er 37 år. Aldersforskjellen er ikke så stor at vanlige folk bryr seg.

• Liker 3
  • Hjerte 1
Skrevet

Han er atletisk og flott, sterk og veltrent, velkledd, sikkert den atletiske alderen til en 30-åring. Han er sprekere enn meg (jeg er normalvektig og trener litt) 

TS

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Kjør på!

Det finnes ingen aldersgrense for voksne folk. Selv er jeg 35 og godt gift med mann som blir 50 neste år. Aldri anget en dag ♥️

Anonymkode: 04db6...291

❤️❤️

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Han er atletisk og flott, sterk og veltrent, velkledd, sikkert den atletiske alderen til en 30-åring. Han er sprekere enn meg (jeg er normalvektig og trener litt) 

TS

Ok, ettersom det er kun god klesstil som er langvarig her, bør du kanskje ta en titt på personligheten også? Bare en tanke. 🙂

Anonymkode: 91cfa...c66

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...