AnonymBruker Skrevet 9. februar 2023 #1 Skrevet 9. februar 2023 Ja, etter å ha lest noen innlegg her hvor noen deler av sexliv og eksprimentering skjønner jeg kanskje litt mer av hvorfor kjæresten «klager» litt over sexlivet… Jeg har blitt lei meg av det, fordi jeg føler jeg gjør mye for å bevare sexlivet og lysten i forholdet, og føler han «aldri blir fornøyd..» Vi har sex alt fra 3-6 ganger i uken, det er kjempe deilig sex, men ikke eksprimentering, det kan jeg ikke si. Vi har 2 barn, og fulle jobber, så kjenner ikke på noe overskudd for mer selv. Derfor blir jeg såret når han preller av seg ting som at vi jo «ikke har så veldig mye sex..» Han kan godt gi utrykk for å ønske en runde nummer 2. klokken 00.30 en tirsdag og vi skal begge opp 05.30 og mest sannsynlig blir vekket ila natten. Det klarer ikke jeg imøtekomme. For å være helt ærlig er det sjeldent jeg har lyst på runde nr. 2. med en gang uansett, De gangene vi har sex over lengere tid blir jeg bare sår nedentil. Vi bruker glidemiddel ved behov, men det hjelper ikke på at jeg til slutt blir sår. Derfor liker jeg det ikke. Hvordan klarer dere som holder på i timesvis unngå dette? Før barna gav han uttrykk for at han likte BDSM og kunne si han ville «straffe meg» etc. jeg måtte bare si det som det var at jeg ikke tente på det. Ett kvelertak i akten kan være digg, men ikke for hardt. Jeg husker godt jeg gråt over at jeg ikke kunne gi han det han ville ha, han mente det ikke var viktig for ham i det hele tatt, og jeg har trodd på det. Vi har eksperimentert litt med analsex en periode, og jeg kan finne på litt villere ting enn «vanlig» sex når barna er borte enn ellers, men jeg synes helt ærlig sex er ett deilig krydder man kan tilføre en dag/kveld/helg som også består av mye annet. Å bare være inne og knulle en hel dag/kveld/helg gjør liksom ikke susen for at jeg skal ha det bra. Synes egentlig det blir litt kjedelig. Jeg trenger andre ting også. Er det feil? Jeg synes også vi har bedre sex når det er litt sjeldnere, så jeg rekker å bli ordentlig kåt, men han forsvinner sånn mentalt fra meg hvis det blir «sjeldent (les: 1-3 ganger uka)» og det ødelegger så mye for forholdet. Derfor har jeg sex oftere enn jeg egentlig føler for, for å mette hans behov. Det er deilig, ikke misforstå, det føles ikke som pliktsex, men hadde ikke han tatt initativ hadde nok heller ikke jeg gjort det så ofte. Jeg har en fantasi om å bli sett på av andre når vi har sex, eller kanskje dra på noen sexklubber etc. Jeg delte med han før vi fikk barn at jeg likte tanken å bli sett på, men dette gjorde vi bare ett lite rollespill på som ble litt små kleint og mer har vi ikke snakket om det. Han er litt sjalu, så jeg tror ikke det satt noe godt hos han. Bør vel egentlig snakke med han om det, men har vært veldig redd for å gå dit. Poenget med alt dette er er vel at jeg nå har innsett at vi begge lever med fantasier vi kanskje aldri får utløp for med mindre vi går fra hverandre, Er det ett stort problem? Er det vanlig? Jeg kunne lett latt han knulle noen andre imens jeg så på, det hadde vært super sexy, men det tror jeg ikke han vil.. tror han vil se på det som ett svik og at jeg ikke elsker han.. Anonymkode: 02074...d93
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2023 #2 Skrevet 9. februar 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Poenget med alt dette er er vel at jeg nå har innsett at vi begge lever med fantasier vi kanskje aldri får utløp for med mindre vi går fra hverandre, Er det ett stort problem? Er det vanlig? Jeg kunne lett latt han knulle noen andre imens jeg så på, det hadde vært super sexy, men det tror jeg ikke han vil.. tror han vil se på det som ett svik og at jeg ikke elsker han.. Tror ikke dette forholdet er liv laga. Ikke så mye pga. ulike fantasier, men det at han kan finne på å foreslå runde nummer to kl 00:30 når han vet du blir vekket i tillegg til at du skal stå opp kl 05:30. Å skulle ha sex i timevis hvis kun den vil er ikke ok i det hele tatt. AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Derfor har jeg sex oftere enn jeg egentlig føler for, for å mette hans behov. Dette må du slutte med. Anonymkode: ec87c...2b7 1
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2023 #3 Skrevet 9. februar 2023 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Tror ikke dette forholdet er liv laga. Ikke så mye pga. ulike fantasier, men det at han kan finne på å foreslå runde nummer to kl 00:30 når han vet du blir vekket i tillegg til at du skal stå opp kl 05:30. Å skulle ha sex i timevis hvis kun den vil er ikke ok i det hele tatt. Dette må du slutte med. Anonymkode: ec87c...2b7 Han blir vekket like mye selv altså. vi tar like mye av barna våres. Han synes tydeligvis bare ikke det har noe å si når han er hypp. Det gjør jeg.. TS Anonymkode: 02074...d93 1
Doolittle Skrevet 9. februar 2023 #4 Skrevet 9. februar 2023 Jeg synes det høres ut som om dere har det bra, jeg. De aller fleste har fantasier de ikke får testa ut, men for de aller fleste er det helt greit så lenge forholdet ellers er bra. Han er keen på en runde til selv om det er seint? Javel, det er vel ikke verdens undergang om han ikke får den runden hver gang? Selv om han er kåt klokka halv ett skjønner han jo helt sikkert at du ikke helt er i humøret fordi du tenker på at du skal stå opp om ikke lenge. Det er forskjell på å ønske seg noe og uttrykke det ønsket, og å ikke respektere at ønsket ikke blir oppfylt. Ikke tenk så mye på det lille som ikke er helt topp, men fokuser heller på alt det dere har som tydeligvis funker kjempebra! 1
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2023 #5 Skrevet 9. februar 2023 Herregud… hørtes utrolig slitsom ut😅😰 Anonymkode: 94c13...431
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå