AnonymBruker Skrevet 9. februar 2023 #1 Skrevet 9. februar 2023 Fylte opp et glass med øl (vanlig butikkøl) og så bort noen få sekund, og når jeg snudde meg tilbake hadde minstepus hoppet opp og tok to slikk på øl-skummet. Ikke noe mer enn det før jeg kom meg bort og flyttet han bort. Vet katter, og særlig kattunger har små nyrer og alkohol er farlig for dem, men når det er to slikk på skum, er det fare på ferde da? Burde jeg oppsøke dyrlege så lenge han ikke har uvanlig oppførsel? (Han leker med en ball på gulvet nå, som normalt) Anonymkode: 57d3d...e7d
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2023 #2 Skrevet 9. februar 2023 Det hadde jeg ikke brydd meg med så lenge den oppfører seg normalt. Den ble vel ikke akkurat full av det. Anonymkode: de107...525
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2023 #3 Skrevet 9. februar 2023 Hadde jeg ikke ofret en tanke på. Anonymkode: 06d0e...38a 2
_popcorn_ Skrevet 10. februar 2023 #4 Skrevet 10. februar 2023 Jeg ville ikke blitt bekymret så lenge han har normal oppførsel! To slikk på ølskum vil være mye mindre enn to slurker øl. Her fant jeg pus med forbeina og hodet mer eller mindre begravet i potetgull når han var liten. Han var litt tørst etterpå da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå