AnonymBruker Skrevet 9. februar 2023 #1 Skrevet 9. februar 2023 Når begynte barna deres å være alene hjemme en hel arbeidsdag ? Sliter med å få kabalen til å gå opp med alle skoleferiene. Dattera mi går i 2.klasse, har ikke SFO så er vant med å være noe alene. Men er to hele arbeidsdag i vinterferien for mye, når hun selv har lyst og jeg jobber i barnehage som ligger like ved ? Anonymkode: 4699a...6b8
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2023 #2 Skrevet 9. februar 2023 Kunne hun vært med deg på jobb og lekt med barna?:) Anonymkode: ba9e9...b2c
Macro Skrevet 9. februar 2023 #3 Skrevet 9. februar 2023 Jobber du så nært at du kan stikke innom henne i lunsjpausen? Min 2. klassing er ikke moden/trygg nok til å være hjemme alene, men dette vurderer du jo selv.
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2023 #4 Skrevet 9. februar 2023 Du må vurdere ditt barn. Alle barn er forskjellige. Ingen av mine har vært alene i 2.klasse. De har hatt sfo på den tiden. Jeg har stort sett mulighet til å ta med frøkna (10) på jobb om det er noe. Hun klarer å være alene, men liker ikke å være alene over mange timer og hun gjør ikke annet, enn å henge i telefonen til meg. Er storebror hjemme, går det lettere. Anonymkode: 93a4b...824
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2023 #5 Skrevet 9. februar 2023 Jeg har også en i 2. Klasse. Han kan fint være alene noen timer, men en hel arbeidsdag hørtes for lenge ut.. Anonymkode: ef723...be6
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2023 #6 Skrevet 9. februar 2023 Vi starta med det i 4 klasse . Anonymkode: 656bb...257
Ulrikke Skrevet 10. februar 2023 #7 Skrevet 10. februar 2023 Kan hun gå til barnehagen din selv? Varierte om vi hadde med på jobb eller om hun var hjemme alene på den alderen. Faren hadde mulighet for litt kortere dager innimellom, så vi la kabalen deretter. Jobbet også i barnehage da, så hun var med en del også. Hvis hun kan gå til/fra selv, så kan hun jo selv velge hva hun gjør, tenkte jeg bare.... Med mindre barnehagen deres har "policy" på at egne barn ikke kan være med.
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2023 #8 Skrevet 10. februar 2023 En hel arbeidsdag høres mye ut, men du kjenner ditt eget barn best selv. Har hun ingen venner hun kan være sammen med deler av disse to dagene? Anonymkode: f4971...433
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå