AnonymBruker Skrevet 9. februar 2023 #1 Skrevet 9. februar 2023 Våkna opp sånn klokka 4 på morran og var driiit kvalm, måtte nesten kaste opp og fikk litt diaré. Har vært veldig uggen i hele dag. Da vi hadde det I desember, så begynte det sånn da også, så begynte unga å kaste opp på natta. Spurte i barnehagen om det gikk omgangssyke nå, er visst både ansatte og barn syke med det nå, så nå forbereder jeg meg på at mulig barna får det. Så dere som har det nå, er det både oppkast og diaré , eller en av delene? Jeg har begge barna fast alene, så det er tungt med den sykdommen 🙈 Anonymkode: 18979...16d
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2023 #2 Skrevet 9. februar 2023 Vi har bare vært kvalme og diare. + slapphet. Ingen har kastet opp. 5 i familien. Anonymkode: 25c25...c33 1
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2023 #3 Skrevet 9. februar 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Vi har bare vært kvalme og diare. + slapphet. Ingen har kastet opp. 5 i familien. Anonymkode: 25c25...c33 Heller diaré enn oppkast, men er slitsomt uansett 😰 hvordan går det med dere, friske? Sist vi hadde det, kasta 6åringen opp 17 ganger🙈 Anonymkode: 18979...16d
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2023 #4 Skrevet 9. februar 2023 Vi hadde det også sist i desember, og nå fikk jeg det igjen. Krysser fingrene for at du slipper unna at det blir noe mer nå. Her har det visstnok artet seg ulikt. Jeg fikk det som oppkast og kraftig kvalme. Det begynte med at jeg kjente meg veldig trøtt og sliten og litt uggen en dag, men var sikker på at det var en forkjølelse på vei, for jeg ble også snørrete. Omgangssyke kunne det ikke være for deg hadde jeg jo nettopp.... Men så kom kvalmen for fullt og jeg kastet opp i 24 timer. Nå er det to dager siden det ga seg, jeg er fortsatt uggen og har ikke matlyst. Ingen diare. Andre i barnehagen hvor jeg jobber har hatt bare diaré eller litt av begge. Barna mine har foreløpig ikke blitt smittet, og nå begynner jeg å øyne håp om at de slipper. Det er flere rundt hvor bare 1 eller 2 i en større familie har fått det. Anonymkode: 076f4...3b1 1
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2023 #5 Skrevet 9. februar 2023 Begge deler, men kun 2 av 5 i husstanden som har fått det. Begge begynte på tirsdag, tror ikke resten av huset får det. Anonymkode: b43af...e71 1
minibarn Skrevet 9. februar 2023 #6 Skrevet 9. februar 2023 Barnet som ble smittet i Bhg startet å spy onsdag kveld (forrige uke), kastet opp 4 ganger hvor siste gangen var natt til torsdag, så fin på torsdag men fikk så diaré fredag, lørdag, søndag og mandag. Jeg blir heldigvis sjeldent spysjuk når jeg har omgangssyken, så jeg har bare vært kvalm i 3 dagers tid og hadde diaré i et døgn. 1
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2023 #7 Skrevet 9. februar 2023 Bare kvalm og vondt i magen, kastet opp et par tre ganger i to dager. Ikke løs mage. Barna fikk det samme. Anonymkode: c3424...c2b 1
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2023 #8 Skrevet 10. februar 2023 To av oss fikk "bare" oppkast, ferdig på noen timer men elendig form noen dager. Siste fikk "bare" diare, litt bedre form men det det varte noen dager. Anonymkode: e29fd...3a9 1
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2023 #9 Skrevet 10. februar 2023 Vi hadde en runde kraftig diaré i januar. Fikk omgangssyken igjen nå, med oppkast. Tredje gangen på mindre enn ett år vi har det. I sommer hadde vi en helt grusom variant, så synes de to nå har gått mye greiere. Men ille er det uansett. Anonymkode: 5901d...df8 1
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2023 #10 Skrevet 10. februar 2023 Det ene barnet mitt hadde oppkast natt til onsdag, etter det diaré (bytta 10 bleier om dagen) frem til søndag 😩 Det andre barnet mitt slapp unna, mens meg og mannen min hadde litt løs mage, men ikke diaré et par ganger ila den tiden. Anonymkode: e69dd...d6e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå