AnonymBruker Skrevet 9. februar 2023 #1 Skrevet 9. februar 2023 Hvis du kunne velge fra øverste hylle, endre alt fra barndommen av hvordan skulle du ønske livet ditt hadde vært, og var nå? Anonymkode: f8e79...5dc 2
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2023 #2 Skrevet 9. februar 2023 Akkurat som det er - kanskje med litt bedre helse så jeg kunne stå i ordinær jobb 😁 Anonymkode: 7210b...869 3
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2023 #3 Skrevet 9. februar 2023 En barndom der jeg fikk oppleve kjærlighet og kunne kjenne meg trygg. Et voksenliv med det samme, og full økonomisk frihet. Anonymkode: 138ac...d3d 1 7 1
svartkatt Skrevet 9. februar 2023 #4 Skrevet 9. februar 2023 Det er for mye.. og om man endrer litt blir det trolig veldig mange ringvirkninger.. så.. man kunne skrevet flere bøker med forskjellige scenarier
servitrise&suppe Skrevet 9. februar 2023 #5 Skrevet 9. februar 2023 Akkurat som det har vært og er. Jeg har det godt og jeg er tilfreds, og akkurat jeg ville ikke kommet hit uten det jeg har erfart.
starken Skrevet 9. februar 2023 #6 Skrevet 9. februar 2023 Kan ikke gjøre så mye med barndommen min, den ble som den ble. Hvis jeg hadde hatt barn skulle jeg gjort MYE annerledes enn hva mine foreldre gjorde mot meg. Framtiden er spennende, og noe jeg kan påvirke i stor grad. Jeg håper på et barnefri liv, jobbe 50%, bo i ei lita leilighet i hjembyen med min kjære og bruke tid på å reise både alene og sammen. Blir antakeligvis ikke slik, men man vet aldri. 1 1
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2023 #7 Skrevet 9. februar 2023 Dette er et stort spørsmål. Jeg er inne i en endringsperiode nå og tror vel at jeg har levd mye av livet for å tekkes andre, faktisk i så stor grad at de ikke har behøvd å sagt noe. Samtidig er da mine behov og selv nærmest skjøvet til side. Å finne ut av hvem en er, lyster og behov og ønsker samt å sette grenser og å ytre dette for de en omgås har vært nærmest fraværende. Altså ting har skjedd, men da etter min tro på andres forventninger til meg. Det er ikke veldig lenge siden jeg måtte innrømme at jeg hadde egenverdi. Å fått dette på plass i fra barnsben hadde nok gjort meg mye tryggere jeg kunne våget å ta fler sjanser trodd at ros som jeg fikk var reell, at noen faktisk kunne være interessert i meg sånn seksuelt kanskje tatt litt initiativ overfor dem og hvem vet hva som kunne skjedd. Kanskje hevdet meg mer og tatt litt plass. Hvordan livet hadde artet seg vet jeg jo ikke, kanskje jeg hadde hatt kjærester i ungdommen og fått jobb etter endt utdanning og hatt barnebarn, og kjøpt bitcoin til 1 krone. Men fremfor alt vært mindre fryktstyrt. Nå tror kanskje leseren at jeg er psykisk syk, det er jeg ikke, men jeg prater med en psykolog og gjør fremskritt. Jeg er såpass personlig så jeg tar denne som anonym. Anonymkode: c9247...d5b 1 1
exictence Skrevet 9. februar 2023 #8 Skrevet 9. februar 2023 Ville hatt voksne friske lykkelige ordentlige barn. Hatt en kjæreste jeg elsket overalt. Ellers som nå.
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2023 #9 Skrevet 9. februar 2023 Bo i et stort hus ved sjøen med mann og fire barn, skamrik og reise mye og vise barna verden, jobbet 50% og vært husmor på si må vel vinne i lotto for at dette skal være reelt. Jeg hadde en nydelig barndom men skulle ønske vi var flere søsken (har bare en bror som ikke ønsker barn, så barna våre får ingen søskenbarn😅). Har alltid ønsket meg stor familie, derfor må jeg produsere barn som f 😅 Anonymkode: f692a...9b1 1 1
Rosakatt Skrevet 9. februar 2023 #10 Skrevet 9. februar 2023 Kunne ønske jeg hadde delt mer iløpet av livet, så noen hadde snakket med meg om ting som ikke hadde trengt å vært en bekymring. Som da jeg som liten ønsket å gå dans, men ikke turte. Alle de andre jentene kjennte jeg fra før, men situasjonen, da jeg ikke hadde sett den før var så ukjent og skummel. Kunne ønske mamma overtalte meg, søsteren din er med, bestevenninnen din er med, å ufarliggjort det. Så har jeg kanskje danset mer, gått dans på vgs som jeg drømte om. Kommet inn i musikk miljøet, for elsker å synge, elsker å lage musikk, elsker å danse. Å kanskje hatt mer selvtilitt og ryggrad til å være en person som involverer seg i omgivelsene, med folk, med ting jeg liker, bidrar, smiler. Samme med venner, hadde det for meg at jeg ikke kunne få nye venner, før jeg gjorde det godt igjen etter å ha skrubbet unna mine gamle da jeg isolerte meg. Om noen bare hadde ristet vett i meg, da jeg ikke hadde det. Kunne ønske jeg hadde studert etter vgs, eller hvertfall hatt et sosialt liv. Mange minner, litt drama, gode tider. Mer 20 årene galskap iallefall. Vil ha et normalt sosialt liv, med mange kreative prosjekter og mange eventyr i naturen. Kan fortsatt få det da. 1
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2023 #11 Skrevet 9. februar 2023 Skulle ikke fått barn. Kunne kanskje tenkt meg å vite hva som hadde skjedd hvis jeg hadde tatt sjangsen på "the one that got away", men samtidig så er jeg egentlig ganske fornøyd med livet. Utenom det at jeg fikk barn da. Anonymkode: 88db5...8d5 3
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2023 #12 Skrevet 9. februar 2023 Skulle ønske jeg var født i et varmere land og kunne bo ved en strand. Skulle ønske jeg hadde tatt en mer interessant utdannelse (tok sykepleien, jobbet noen få år før jeg ikke klarte mer og ble ufør. Skulle ønske jeg hadde bedre helse så jeg klarte å jobbe (dog ikke som sykepleier). Skulle ønske jeg hadde kommet inn på boligmarkedet tidligere og hatt flaks med salg sånn at jeg hadde hatt mye verdistigning og nedbetalt bolig. Skulle ønske jeg hadde tatt et friår og dratt til utlandet og bare drevet med hobby før jeg begynte å studere og etablere meg. Men ellers har jeg et ok liv, med fin familie, gode venner etc. Anonymkode: 29fcc...25b
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2023 #13 Skrevet 9. februar 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Skulle ikke fått barn. Kunne kanskje tenkt meg å vite hva som hadde skjedd hvis jeg hadde tatt sjangsen på "the one that got away", men samtidig så er jeg egentlig ganske fornøyd med livet. Utenom det at jeg fikk barn da. Anonymkode: 88db5...8d5 Hva er galt med å ha barn da? Anonymkode: 19cd8...d13
Adrenalina1 Skrevet 9. februar 2023 #14 Skrevet 9. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvis du kunne velge fra øverste hylle, endre alt fra barndommen av hvordan skulle du ønske livet ditt hadde vært, og var nå? Anonymkode: f8e79...5dc Hva slags liv heter det. 4 1
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2023 #15 Skrevet 9. februar 2023 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Hva er galt med å ha barn da? Anonymkode: 19cd8...d13 Jeg skulle ønske jeg hadde et liv med friheten til å jobbe mye i perioder, og reise i andre. Skulle ønske jeg hadde muligheten til å bruke masse tid på og bli skikkelig god i jobben min, som jeg elsker. Kunne bidra i frivillig arbeid på kveld og helger. Fleksibilitet, frihet, muligheten til å styre hverdagen. Anonymkode: 88db5...8d5 1
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2023 #16 Skrevet 9. februar 2023 Skulle ønske jeg hadde hatt en trygg og god barndom, at jeg kunne ha bodd hjemme til jeg var ferdig å studere sånn at jeg kunne spart penger til EK, skulle evt. ønske foreldrene mine stilte som kausjonister så jeg kom meg inn på boligmarkedet. Skulle ønske jeg ikke hadde blitt voldtatt, skulle ønske jeg ikke hadde rotet meg borti rus (rusfri nå), skulle ønske jeg ikke hadde vært i voldelige forhold. Skulle ønske jeg møtte mannen min tidligere. Skulle ønske jeg slapp å slite med traumer sånn at jeg ikke nå var sykemeldt, skulle ønske jeg slapp å være bekymret for framtiden, skulle ønske jeg slapp å være redd for å bli ufør. Anonymkode: 7c98d...55b 2
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2023 #17 Skrevet 9. februar 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Dette er et stort spørsmål. Jeg er inne i en endringsperiode nå og tror vel at jeg har levd mye av livet for å tekkes andre, faktisk i så stor grad at de ikke har behøvd å sagt noe. Samtidig er da mine behov og selv nærmest skjøvet til side. Å finne ut av hvem en er, lyster og behov og ønsker samt å sette grenser og å ytre dette for de en omgås har vært nærmest fraværende. Altså ting har skjedd, men da etter min tro på andres forventninger til meg. Det er ikke veldig lenge siden jeg måtte innrømme at jeg hadde egenverdi. Å fått dette på plass i fra barnsben hadde nok gjort meg mye tryggere jeg kunne våget å ta fler sjanser trodd at ros som jeg fikk var reell, at noen faktisk kunne være interessert i meg sånn seksuelt kanskje tatt litt initiativ overfor dem og hvem vet hva som kunne skjedd. Kanskje hevdet meg mer og tatt litt plass. Hvordan livet hadde artet seg vet jeg jo ikke, kanskje jeg hadde hatt kjærester i ungdommen og fått jobb etter endt utdanning og hatt barnebarn, og kjøpt bitcoin til 1 krone. Men fremfor alt vært mindre fryktstyrt. Nå tror kanskje leseren at jeg er psykisk syk, det er jeg ikke, men jeg prater med en psykolog og gjør fremskritt. Jeg er såpass personlig så jeg tar denne som anonym. Anonymkode: c9247...d5b Jeg står i samme prosess for tiden. Det er slitsomt og tungt å gjøre denne jobben med å finne ut hva man liker og vil når man er over 30, men tusen ganger bedre enn å gjøre det når man er pensjonist! Lykke til i prosessen! Anonymkode: ec54d...707
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2023 #18 Skrevet 9. februar 2023 Ville ikke endret så mye på det som har skjedd for syns livet er ganske ok nå. Men er noen ting jeg skulle ønske var annerledes med meg som feks at jeg likte å trene og at jeg var utadvent. Tror jeg hadde fått et bedre liv både helsemessig og sosialt da Anonymkode: b13c4...ee7
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2023 #19 Skrevet 8. juli 2023 AnonymBruker skrev (På 9.2.2023 den 21.23): Jeg står i samme prosess for tiden. Det er slitsomt og tungt å gjøre denne jobben med å finne ut hva man liker og vil når man er over 30, men tusen ganger bedre enn å gjøre det når man er pensjonist! Lykke til i prosessen! Anonymkode: ec54d...707 Takk i lige måde😊 Anonymkode: c9247...d5b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå