AnonymBruker Skrevet 9. februar 2023 #1 Skrevet 9. februar 2023 Jeg var på fotballkamp med en kompis (og flere venner) i går. Jeg har et godt øye til han. Han satte seg ganske tett inntil meg, slik at leggene våre var inntil hverandre. Han sa til meg at jeg er «ekstraordinær fin». Da vi skulle gå fra hverandre, klemte vi hverandre. Han holdt hendene rundt nedre del av ryggen min/rundt midjen med ene armen, og han strøk med litt helt diskret med ene handa som holdt rundt meg. Er det håp om at han liker meg, eller er det en vanlig ting å si? Anonymkode: 84710...2de
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2023 #2 Skrevet 9. februar 2023 Om han liker deg eller er kåt på deg er vanskelig å si, men han syns åpenbart at du er tiltrekkende Anonymkode: ee138...ae0 4
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2023 #3 Skrevet 9. februar 2023 Siden han holder rundt seg og stryker på deg er han mer enn en kompis hvertfall, og han syns tydeligvis du er en fin dame. Eller så sier han det bare for å få seg noe Ta det sakte og finn ut intensjonen hans så du ikke blir såret Anonymkode: 17126...3a2 3
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2023 #4 Skrevet 9. februar 2023 "Ekstraordinær pen" er noe jeg kun sier til meg selv så det er absolutt et bra kompliment. Anonymkode: 412c7...f40 1
exictence Skrevet 9. februar 2023 #5 Skrevet 9. februar 2023 Han liker deg. Men synes kanskje det er litt rart med stryking hvis han ikke har bedt deg ut først på noe.
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2023 #6 Skrevet 9. februar 2023 exictence skrev (13 minutter siden): Han liker deg. Men synes kanskje det er litt rart med stryking hvis han ikke har bedt deg ut først på noe. Hmm. Noen av oss er strykere, sånn er det bare. De hadde jo tydeligvis en relasjon fra før. Anonymkode: f72ed...6d9
Gjest Abendstern Skrevet 9. februar 2023 #7 Skrevet 9. februar 2023 Jeg burde få noen sjekketips av den karen.
exictence Skrevet 9. februar 2023 #8 Skrevet 9. februar 2023 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Hmm. Noen av oss er strykere, sånn er det bare. De hadde jo tydeligvis en relasjon fra før. Anonymkode: f72ed...6d9 Ja, det kommer jo helt an på situasjonen. Jeg hadde likt at en jeg likte strøk meg. Men ikke hvis vi ikke hadde flørtet litt først.
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2023 #9 Skrevet 9. februar 2023 Jeg har flørtet… men kanskje han bare er glad i å muntre andre opp? TS Anonymkode: 84710...2de
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2023 #10 Skrevet 9. februar 2023 Abendstern skrev (2 timer siden): Jeg burde få noen sjekketips av den karen. Hvorfor? Anonymkode: 84710...2de
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2023 #11 Skrevet 9. februar 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg var på fotballkamp med en kompis (og flere venner) i går. Jeg har et godt øye til han. Han satte seg ganske tett inntil meg, slik at leggene våre var inntil hverandre. Han sa til meg at jeg er «ekstraordinær fin». Da vi skulle gå fra hverandre, klemte vi hverandre. Han holdt hendene rundt nedre del av ryggen min/rundt midjen med ene armen, og han strøk med litt helt diskret med ene handa som holdt rundt meg. Er det håp om at han liker meg, eller er det en vanlig ting å si? Anonymkode: 84710...2de Merkelig og kunstig uttrykksmåte for en ung mann. Det klinger ganske hult vil jeg si. Anonymkode: cbfec...587 2
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2023 #12 Skrevet 10. februar 2023 3 hours ago, AnonymBruker said: Jeg har flørtet… men kanskje han bare er glad i å muntre andre opp? TS Anonymkode: 84710...2de Ja. Helt vanlig å si at folk er "estraordinært fine". I grunn den vanligste hilseformen her i Norden på plassen foran "Hællæ!". Å stryke folk på ryggen, rompa, midjen osv ble helt vanlig etter pandemien siden man ikke kunne håndhilse lenger. Helt normalt. han gjør sikkert det samme med fotballkompisene, treneren, dommeren og han/hun bak kassa på Dressmann, sjefen på jobben og de fleste andre. Ikke noe å tenke på. [Disclaimer: Google : Sarkasme] Anonymkode: 1f630...e1d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå