Gå til innhold

Hvilken app/nettside, er best og bruke, for å finne noen å ha sex med?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vil gjerne forbli anonym. Altså, inntil jeg finner en å ha sex med. 

Jeg er ikke interessert i forhold eller dating. Men, samtidig har jeg naturlig nok ikke sex med hvem som helst. Må matche også. 

For øvrig er jeg attraktiv. Så han må være attraktiv også.  Men, jeg vil være anonym! (på plattformen).

Jeg har vært på tinder en liten stund. Men, det fant jeg ekstremt slitsomt. Jeg ble "nedrent" og flere ble veldig pågående. 

Noe, jeg finner slitsom og tapper meg for energi. 

Helst skulle jeg bare hatt sex med noen som er i et dødt forhold (selv om jeg skjønner at det ikke er allright ).  Ganske uaktuelt å ha sex med noen av mine tidligere sexpartnere/omgangskrets.

Anonymkode: fd42a...dfc

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan skal noen få lyst på sex med deg om du ikke viser bilde av deg eller noe? Sånne anonyme profiler sveiper jeg bare vekk. Hjelper ikke at du har tenkt til å sende bilde senere, jeg gidder ikke opprette kontakt med en som kan være drit stygg eller en annen en hen utgir seg for. Hjelper ikke å rate ditt eget utseende som attraktivt heller, de fleste som omtaler seg som det er ikke så attraktive så det vekker ingen interesse med en tekst som bare sier noe sånt og uten bilde.

Andre veien kan jeg spørre hvorfor vil du ha sex med noen som vil ligge med deg bare fordi du tilbyr et hull å tømme seg i? Uten bilde er det jo bare det som tiltrekker de

Anonymkode: de2e6...d7a

Skrevet

Kontaktannonse I avisen?

Anonymkode: 145bc...819

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Helst skulle jeg bare hatt sex med noen som er i et dødt forhold (selv om jeg skjønner at det ikke er allright ). 

Eneste etisk forsvarlige måte å gjøre det på er jo å ligge med noen som har et åpent forhold. De finnes :) Forsikre deg om at partner synes det er ok, så er det jo ikke noe problem. Ikke vær hun som ligger med en utro mann, det er bare dårlig oppførsel.

Anonymkode: bfe1e...78c

• Liker 1
Skrevet

Styr hvertfall unna Cupido for det er en drittside. 

Anonymkode: f77ac...042

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Hvorfor det?

Anonymkode: c7607...69d

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Jeg vil gjerne forbli anonym. Altså, inntil jeg finner en å ha sex med. 

Jeg er ikke interessert i forhold eller dating. Men, samtidig har jeg naturlig nok ikke sex med hvem som helst. Må matche også. 

For øvrig er jeg attraktiv. Så han må være attraktiv også.  Men, jeg vil være anonym! (på plattformen).

Jeg har vært på tinder en liten stund. Men, det fant jeg ekstremt slitsomt. Jeg ble "nedrent" og flere ble veldig pågående. 

Noe, jeg finner slitsom og tapper meg for energi. 

Helst skulle jeg bare hatt sex med noen som er i et dødt forhold (selv om jeg skjønner at det ikke er allright ).  Ganske uaktuelt å ha sex med noen av mine tidligere sexpartnere/omgangskrets.

Det finnes flere sider/apper. Mange elendige og noen få som funker, der man faktisk har store muligheter til å finne noen som ser ut som på bildene, ikke bare "talks the talk", men "walks the walk" også, og muligheter for å komme inn i et miljø (om man ønsker det). Ikke at det er noe veldig hemmelig over disse sidene, men jeg vil helst ikke liste dem opp på KG i fare for at det renner inn en haug useriøse profiler. Om du sender meg en pm, så kan jeg sikkert peke deg i retning mot det du søker👍

Skrevet

Ha anonym profil da? Er endel menn som har det..på diverse apper 

ellers har du nakentid.. og her inne er det jo også mange i sexløse forhold.. 

Skrevet

SpicyMatch. Der er det en del attraktive. Samtidig ville jeg vært veldig skeptisk til at folk som sa de er i åpent forhold faktisk er det.

Anonymkode: 7269e...9b0

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Hvordan skal noen få lyst på sex med deg om du ikke viser bilde av deg eller noe? Sånne anonyme profiler sveiper jeg bare vekk. Hjelper ikke at du har tenkt til å sende bilde senere, jeg gidder ikke opprette kontakt med en som kan være drit stygg eller en annen en hen utgir seg for. Hjelper ikke å rate ditt eget utseende som attraktivt heller, de fleste som omtaler seg som det er ikke så attraktive så det vekker ingen interesse med en tekst som bare sier noe sånt og uten bilde.

Andre veien kan jeg spørre hvorfor vil du ha sex med noen som vil ligge med deg bare fordi du tilbyr et hull å tømme seg i? Uten bilde er det jo bare det som tiltrekker de

Anonymkode: de2e6...d7a

Ja, planen var ikke å "rate" meg selv som attraktiv på nettsiden/appen. 

Jeg prøver bare å få fram problemet mitt.. Om jeg legger ut et bilde av kroppen min og ikke ansiktet mitt etc. vil jeg ende opp med samme greia. 

Og jeg føler meg i hvert fall ikke komfortabel med å legge fram både ansikt og kropp, slik at det er tydelig for alle at jeg er keen på å date/hooke. 

Også må jeg jo på sett og vis vise fram at jeg er attraktiv også, slik at ikke bare stygge menn kommer. 

Uansett... 

Høres kanskje ut som et veldig merkelig "problem". Men, ja. Jeg vil egentlig bare være anonym (Nei jeg vil heller ikke bare være et hull) . 

Men, sist jeg åpnet for en profil på tinder, ble jeg nedrent av folk både der og på fb. Og det er litt slitsom. 

Så jeg lurte på om det fantes noe annet, som kanskje bare noen bruker. De som vil være anonyme. Jeg vet ikke av de sidene... 

Skrevet
AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Eneste etisk forsvarlige måte å gjøre det på er jo å ligge med noen som har et åpent forhold. De finnes :) Forsikre deg om at partner synes det er ok, så er det jo ikke noe problem. Ikke vær hun som ligger med en utro mann, det er bare dårlig oppførsel.

Anonymkode: bfe1e...78c

Ja, det er jo det.... 

Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

SpicyMatch. Der er det en del attraktive. Samtidig ville jeg vært veldig skeptisk til at folk som sa de er i åpent forhold faktisk er det.

Anonymkode: 7269e...9b0

Takk! :) Det skal jeg sjekke ut :D 

Skrevet

Badoo. Men det funker best på utlandet. I Norge vil jeg nok tro Happn

Skrevet
AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Jeg har ikke et dårligere inntrykk av Cupido enn noe annet. Skal vi snakke dritt, så er det Victoria Milan, og den type sider. 

Uansett vil det være mange rare mennesker å møte på, i det markedet ts vil inn i. 

Anonymkode: ef12f...fa7

Skrevet

En swingersklubb må jo være greia for deg. Uforpliktende sex i trygge omgivelser. Single kvinner bruker å være veldig populære der.

Anonymkode: eb6e8...3e2

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

En swingersklubb må jo være greia for deg. Uforpliktende sex i trygge omgivelser. Single kvinner bruker å være veldig populære der.

Anonymkode: eb6e8...3e2

Hmm 🤔 Kansje det. Men, føles også litt skummelt. Herregud, enn om jeg møter på par jeg kjenner, eller som vet av meg. 

Vet ikke om jeg er tøff nok.

Skrevet

Funker veldig bra å ha anonym profil på Tinder som dame. Skriv hva du ønsker, og at du ser bra ut, så får du masse henvendelser. 

Anonymkode: cd8ac...cac

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Funker veldig bra å ha anonym profil på Tinder som dame. Skriv hva du ønsker, og at du ser bra ut, så får du masse henvendelser. 

Det kommer ikke inn bare mange stygge? 

Får eventuelt bare prøve. Du har gjort det ? :)

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det kommer ikke inn bare mange stygge? 

Får eventuelt bare prøve. Du har gjort det ? :)

Man får absolutt respons fra kjekke og. Gjort det flere ganger ja😃

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

Også må jeg jo på sett og vis vise fram at jeg er attraktiv også, slik at ikke bare stygge menn kommer. 

Altså, attraktivitet er objektivt. Selv om du anser deg selv som attraktiv og du har hørt det av noen vil det ikke si at majoriteten opplever deg som attraktiv. De mennene du kaller stygge kan godt være veldig attraktive i andres øyne… i tillegg har ikke utseende noe å gjøre med hvorvidt han kan være en god seksualpartner. 

Dette er noe av det mest overfladiske jeg har lest på lenge. 

Anonymkode: 896ba...e82

• Liker 1
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...