AnonymBruker Skrevet 9. februar 2023 #1 Skrevet 9. februar 2023 Vinden uler og den er guffent ute. Har en katt som elsker å være ute om sommeren og sose rundt i nabolaget, slumre i bedet mitt og klatrer i hekken min. Vi har masse snø nå. Helt ekstremt. Og han sitter å slår i luka og mjauer og klager. Spesielt om kvelden når jeg ha låst luka, men da er det så kaldt at han e rknapt ute i 5 min. Og så maser han sånn nå! Han stikker nesa i alt jeg skal ha, men vil ikke ha samme skinke som jeg har om den ligger i matskål. Nei den jeg har på knekkebrød er best. Tilogmed opp på fanget mitt å sjekke ut sitron foxen som jeg åpna eller teen min. Og det spiller ingen rolle om han sover, hører han en knitre lyd så kommer han. Går mellom bena på meg overalt. Og legger jeg meg i senga så kommer han og sitter i døra og ser på meg og mjauer. Hva gjør du nå? Hvorfor ligger du der. Jeg er syk med feber nå på 3dje dagen og merker at det er slitsomt. Gleder meg til det blir bedre vær ute. Flere med vinterleie dyr nå? Anonymkode: 303e8...d2a
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2023 #2 Skrevet 9. februar 2023 Haha, ja.. kattene mine vekker meg alt fra 4 til 20 ganger hver natt. Glad jeg aldri skal ha barn 😂 Anonymkode: 48b8c...f76
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2023 #3 Skrevet 11. februar 2023 AnonymBruker skrev (På 9.2.2023 den 18.20): Vinden uler og den er guffent ute. Har en katt som elsker å være ute om sommeren og sose rundt i nabolaget, slumre i bedet mitt og klatrer i hekken min. Vi har masse snø nå. Helt ekstremt. Og han sitter å slår i luka og mjauer og klager. Spesielt om kvelden når jeg ha låst luka, men da er det så kaldt at han e rknapt ute i 5 min. Og så maser han sånn nå! Han stikker nesa i alt jeg skal ha, men vil ikke ha samme skinke som jeg har om den ligger i matskål. Nei den jeg har på knekkebrød er best. Tilogmed opp på fanget mitt å sjekke ut sitron foxen som jeg åpna eller teen min. Og det spiller ingen rolle om han sover, hører han en knitre lyd så kommer han. Går mellom bena på meg overalt. Og legger jeg meg i senga så kommer han og sitter i døra og ser på meg og mjauer. Hva gjør du nå? Hvorfor ligger du der. Jeg er syk med feber nå på 3dje dagen og merker at det er slitsomt. Gleder meg til det blir bedre vær ute. Flere med vinterleie dyr nå? Anonymkode: 303e8...d2a Sånn er det å være hjemme med syke barn som er for syke til å gå i bhg, men fint klarer å styre på hjemme☺️ Anonymkode: 0a087...b18
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå