AnonymBruker Skrevet 9. februar 2023 #1 Skrevet 9. februar 2023 Er dere det? Kan man ha et godt forhold uten å være det? Anonymkode: 6d0d1...586
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2023 #2 Skrevet 9. februar 2023 Jeg tror de færreste faktisk møter den «store» kjærligheten som den de omtaler i bøker. Så svaret er ja, jeg tror man kan ha et godt forhold uten å være det. Anonymkode: 4a2d7...d97 1
Macro Skrevet 9. februar 2023 #3 Skrevet 9. februar 2023 Alle tror jo det helt til det blir slutt. 2 2
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2023 #5 Skrevet 9. februar 2023 Macro skrev (Akkurat nå): Alle tror jo det helt til det blir slutt. Gjør de? Jeg tror snarere at det er mange der ute som tar til takke med. Spesielt menn, noen har en placeholder-dame som er helt grei og som de tenker å ha inntil drømmedama kommer rekende. Og så blir det bare sånn at man får noen barn, og så kom kanskje aldri drømmedama, eller så ville hun ikke ha ham. Så da har han et helt ok liv med en helt ok dame, verken mer eller mindre. Anonymkode: 6d0d1...586 1
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2023 #6 Skrevet 9. februar 2023 Ja. Han har med tiden skjønt at jeg er det, jeg forstod veldig fort at han var min. Men tiden får vise... det har gått 19 år nå. Anonymkode: a36f8...d35 2
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2023 #8 Skrevet 9. februar 2023 Jeg tror ikke på "den store kjærligheten", så ja, man kan helt fint ha et bra forhold. Anonymkode: 53b97...c9a 1
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2023 #10 Skrevet 9. februar 2023 Ja og vi har kjempet hardt over flere år for å kunne være sammen. Nå har vi vært sammen i 12 år og gift i 8 år. Vi elsker hverandre med alt vi har. Anonymkode: 82a2e...cd5 5
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2023 #11 Skrevet 9. februar 2023 Ja, men det er fordi vi har bestemt oss for å være det. Går ikke rundt og «kjenner etter» hele tiden, men oppfører oss sånn. Anonymkode: 636dc...1eb 3 3
Fremmed fugl Skrevet 9. februar 2023 #12 Skrevet 9. februar 2023 Ja. Håper hun er enig. Jeg vil at hun skal ha det godt og vokse med meg på laget resten av livet. 1 2 2
Zeruda Skrevet 9. februar 2023 #13 Skrevet 9. februar 2023 (endret) Jeg vil ikke ta til takke med det jeg får. Skulle jeg gjort det, hadde jeg følt meg som en «heltidsprostituert». Finner jeg ikke den store kjærligheten, forblir jeg heller singel og lykkelig resten av livet. Kan man ha et godt forhold uten den store kjærligheten? Jeg kan ikke det. Jeg tar ikke til takke med den «lille» kjærligheten. Endret 9. februar 2023 av Zeruda 1
Ulla Ullsokk Skrevet 9. februar 2023 #14 Skrevet 9. februar 2023 Zeruda skrev (3 minutter siden): Jeg vil ikke ta til takke med det jeg får. Skulle jeg gjort det, hadde jeg følt meg som en «heltidsprostituert». Finner jeg ikke den store kjærligheten, forblir jeg heller singel og lykkelig resten av livet. Kan man ha et godt forhold uten den store kjærligheten? Jeg kan ikke det. Jeg tar ikke til takke med den «lille» kjærligheten. Samme her. Nå er vi hverandres! Men det var jeg jo med både ungdomskjæresten og min eksmann til vi ikke var det lenger. Alle har de vært store kjærligheter! Men nå er vi eldre og endrer oss mindre enn vi gjorde i yngre dager, så lettere å velge en partner man passer sammen med nå. ❤️ 2 1
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2023 #18 Skrevet 9. februar 2023 Min store kjærlighet måtte jeg gå fra pga han valgte rusen. Jeg er sammen idag med en flott mann, og selvom han kanskje ikke er min store kjærlighet så elsker jeg han ordentlig i hjertet mitt,han er far til mitt barn og gleder meg til å bli gammel med han. Anonymkode: 0c559...0c3 2 10
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2023 #19 Skrevet 9. februar 2023 AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Min store kjærlighet måtte jeg gå fra pga han valgte rusen. Jeg er sammen idag med en flott mann, og selvom han kanskje ikke er min store kjærlighet så elsker jeg han ordentlig i hjertet mitt,han er far til mitt barn og gleder meg til å bli gammel med han. Anonymkode: 0c559...0c3 Dette var et ærlig og fint svar synes jeg❤️ Jeg våger å påstå at kanskje de fleste kjenner det slik. At man elsker og er dypt glad i partneren sin som man kanskje bor med og har barn med. Men likevel er usikker på om han er den store kjærligheten man en gang drømte om. Jeg tenker at de som finner ham og kjenner dypt og inderlig at «HAN, han er den ene store kjærligheten jeg alltid drømte opp. Ingen over, ingen ved siden. Min klippe og min bedre halvdel. For alltid. De som kjenner det er svært heldige. Og jeg tror altså det er langt fra flertallet. Jeg tror selv jeg har funnet ham. Men så er det jo dette med gode og onde dager da, og akkurat nå er vi i en nedoverbakke og da er det vanskelig å snakke om drømmemannen😅 Anonymkode: 2a680...140 3
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2023 #20 Skrevet 10. februar 2023 Mine tanker om den store kjærligheten har endret seg drastisk med årene. Skal sies at jeg opplevde den store kjærligheten i ung alder, som 16 åring. Det høres sikkert naivt ut mtp alder; men vi var samboere i 7 år og veldig knyttet til hverandre. Alderen gjorde nok også at vi ikke hadde dårlige erfaringer fra før og var åpne og ga oss hen. Dessverre døde han, og forholdet forble derfor et glansbilde ettersom vi aldri opplevde store problemer. I senere tid har jeg hatt et par dårlige forhold og nå landet på en stabil fyr som jeg mener er den store kjærligheten i den alderen og stedet i livet jeg er i nå. Det har gått en del år og jeg har ikke lenger den brusende forelskelsen som jeg hadde de første årene, men jeg setter kvalitetene hans høyt. Anonymkode: 51e0c...de4 2 8 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå