AnonymBruker Skrevet 9. februar 2023 #1 Skrevet 9. februar 2023 Jeg var på fotballkamp med en kompis (og flere venner) i går. Jeg har et godt øye til han. Han satte seg ganske tett inntil meg, slik at leggene våre var inntil hverandre. Han sa til meg at jeg er «ekstraordinært fint». Da vi skulle gå fra hverandre, klemte vi hverandre. Han holdt hendene rundt nedre del av ryggen min/rundt midjen med ene armen, og han strøk med litt helt diskret med ene handa som holdt rundt meg. Er det håp om at han liker meg, eller er det en vanlig ting å si? Anonymkode: 1d84b...30a
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2023 #2 Skrevet 9. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg var på fotballkamp med en kompis (og flere venner) i går. Jeg har et godt øye til han. Han satte seg ganske tett inntil meg, slik at leggene våre var inntil hverandre. Han sa til meg at jeg er «ekstraordinært fint». Da vi skulle gå fra hverandre, klemte vi hverandre. Han holdt hendene rundt nedre del av ryggen min/rundt midjen med ene armen, og han strøk med litt helt diskret med ene handa som holdt rundt meg. Er det håp om at han liker meg, eller er det en vanlig ting å si? Anonymkode: 1d84b...30a Liten skrivefeil… Mente «ekstra-ordinær FIN» TS Anonymkode: 1d84b...30a
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2023 #3 Skrevet 9. februar 2023 Dette bør vel legges under "Singelliv og dating" forumet Anonymkode: 01602...d2f
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2023 #4 Skrevet 9. februar 2023 Vanskelig å si. Jeg blir kalt dette og lignende ting stadig vekk av kompiser og mannlige bekjente, men vet ikke hvor vanlig det er. Anonymkode: 37a83...e6c
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2023 #5 Skrevet 9. februar 2023 Han liker deg åpenbart veldig godt, både ord og handlinger tilsier det, men umulig å vite om det er for kjærlighet eller sex Anonymkode: a40e3...4e1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå