AnonymBruker Skrevet 9. februar 2023 #1 Skrevet 9. februar 2023 Han kastet opp 2 sånne hauger like etter hverandre. https://imma.gr/118878xb6d07 Anonymkode: f3ed6...3b1
Million Skrevet 9. februar 2023 #2 Skrevet 9. februar 2023 Det er jo bare oppbløtt tørrfôr den har kastet opp. Akkurat hva en forventer å finne i en kattemage og oppkast fra en katt. Kanskje skulle det vært en hårball der også, men det ser jeg ikke. Det er jo ofte pga hårballer at de spyr. Med mindre dette gjentar seg de neste dagene, ville jeg ikke bekymret meg om det bare skjedde i dag.
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2023 #3 Skrevet 9. februar 2023 Sånn kaster hankatten min opp innimellom også. Han spiser veldig fort, og innimellom kommer det i retur... Dette ser ut som tørrfôr som akkurat er spist. Anonymkode: ccae8...a69
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2023 #4 Skrevet 9. februar 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Sånn kaster hankatten min opp innimellom også. Han spiser veldig fort, og innimellom kommer det i retur... Dette ser ut som tørrfôr som akkurat er spist. Anonymkode: ccae8...a69 Han kaster opp slik kanskje 1 eller 2 ganger i måneden. Usikker om det er normalt for kan ikke huske han har kastet opp så ofte før, men nå er det jo vinter og han er mye inne. Anonymkode: f3ed6...3b1
Taluno Skrevet 9. februar 2023 #5 Skrevet 9. februar 2023 Sånn kaster mine opp i blant. Ufordøyd tørrfor, vanligvis fordi de har spist for fort.
Thildamor Skrevet 9. februar 2023 #6 Skrevet 9. februar 2023 Ja, det ser helt vanlig ut. Spist for fort, muligens.
Cornix Skrevet 9. februar 2023 #7 Skrevet 9. februar 2023 Er katten din overvektig? Kan være katten spiser for kjapt og mye. Anbefaler å kontakte veterinær om katten fortsetter å spy og det ikke kommer opp en hårball.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå