Gå til innhold

Er dette vanlig oppkast hos katt? (bilde)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo bare oppbløtt tørrfôr den har kastet opp. Akkurat hva en forventer å finne i en kattemage og oppkast fra en katt. Kanskje skulle det vært en hårball der også, men det ser jeg ikke. Det er jo ofte pga hårballer at de spyr.

Med mindre dette gjentar seg de neste dagene, ville jeg ikke bekymret meg om det bare skjedde i dag.

Skrevet

Sånn kaster hankatten min opp innimellom også. Han spiser veldig fort, og innimellom kommer det i retur... Dette ser ut som tørrfôr som akkurat er spist. 

Anonymkode: ccae8...a69

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Sånn kaster hankatten min opp innimellom også. Han spiser veldig fort, og innimellom kommer det i retur... Dette ser ut som tørrfôr som akkurat er spist. 

Anonymkode: ccae8...a69

Han kaster opp slik kanskje 1 eller 2 ganger i måneden. Usikker om det er normalt for kan ikke huske han har kastet opp så ofte før, men nå er det jo vinter og han er mye inne. 

Anonymkode: f3ed6...3b1

Skrevet

Sånn kaster mine opp i blant. Ufordøyd tørrfor, vanligvis fordi de har spist for fort.

Skrevet

Ja, det ser helt vanlig ut. Spist for fort, muligens.

Skrevet

Er katten din overvektig? Kan være katten spiser for kjapt og mye. Anbefaler å kontakte veterinær om katten fortsetter å spy og det ikke kommer opp en hårball. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...