Gå til innhold

Hva har du i gangen for å trekke til seg fukt ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har 1 dørmatte utenfor og 2 inne i gangen . Men det blir så vått likevel og vi har hund med mye pels som jeg lar sitte en stund på ene matten før den får komme inn (tørker av den med et håndkle).  Men syns ikke mattene trekker til seg nok fuktighet. Hadde en badematte også uten at det var særlig bedre.

Hva er deres tips eller forslag til noe man kan ha i gangen som trekker til seg fuktighet fra støvler, sko og hundepoter ??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

varmekabler ? :D

Anonymkode: 0d2d8...92e

• Liker 5
Skrevet

varmekabler.

Anonymkode: c3d08...6db

• Liker 1
Skrevet

Nope, ingen varmekabler.

Skrevet

Avfukter

Anonymkode: 33940...449

Skrevet

Har parkettgulv på gangen med vanlig teppe og dørmatte. Alt vått går inn på badet med en gang og får stå på varmekablene der til det er tørt. Hadde aldri gått å ha våte ting i gangen. 

Anonymkode: 9b8c4...b92

Skrevet

Jeg hadde hund tidligere, og da tørket jeg den alltid skikkelig utenfor huset, slik at jeg slapp å styre med det inne i gangen. Det er også kjempebra med et vaskerom man kan ha tilgang til utenfra, men det er det naturligvis ikke alle som har mulighet til. Foreslår at du lar et par store håndklær ligge ved utgangsdøren, og så tar du mest mulig av tørkingen utendørs.

Anonymkode: 1b9c9...941

• Liker 1
Skrevet

Når det gjelder støvler, sko osv., får du kjøpt plastmatter som du kan sette fra deg dem på, ved siden av at du har dørmatter.

Tica Copenhagen Skobrett "Dot" 88x38cm | Multitrend

Anonymkode: 1b9c9...941

• Liker 2
Skrevet

Problemet vårt løste seg da jeg droppet billige matter og investerte i to gode matter fra Hayday. 

de må ristes og vaskes som alt annet, men absorberingsevnen deres er ut av en annen verden!!!

Aldri mer billig skvip!

Anonymkode: 0bd03...e05

• Hjerte 1
Skrevet

HeyMat mener jeg 🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymkode: 0bd03...e05

• Liker 1
Skrevet

Liten panelovn her, vi har ikke varmekabler. Bruker en håndduk på en sånn gummimatte, synes håndduker absorberer bedre - lett å riste av og henge til tørk også. 

Anonymkode: b4154...445

Skrevet

Eg har ein avholdsmann ståande…

Skrevet

Ettåringen fungerer som en magnet mot alt som er grisete, så helt ærlig er det han som tørker opp vannsøl i gangen med klærne sine. Rekker ikke se at det er vått før han ligger og ruller oppi det. :himle:

Anonymkode: 28629...2d6

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Ettåringen fungerer som en magnet mot alt som er grisete, så helt ærlig er det han som tørker opp vannsøl i gangen med klærne sine. Rekker ikke se at det er vått før han ligger og ruller oppi det. :himle:

Anonymkode: 28629...2d6

😂😂   Barn asså  🥰

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...