AnonymBruker Skrevet 9. februar 2023 #1 Skrevet 9. februar 2023 Hvordan gikk dere inn i forhold? Var dete veldig tiltrukket eller forelsket med en gang? Eller ga dere en person litt tid? Hva så dere etter? Gjerne del og fortell. Må ta noen andre valg i dating og forhold, og er litt usikker på hvordan jeg skal gå fram. Anonymkode: 49197...b17
Hjelpsom Skrevet 9. februar 2023 #2 Skrevet 9. februar 2023 Jeg bare viste det i det øyeblikket jeg traff henne at henne ville jeg dele livet mitt med. Jeg følte meg bekvem rundt henne og fant min store kjærlighet. Det tok ikke mange ukene før vi forlovet oss og vi giftet oss etter ca 2 år. Så vel etter en person som kunne utfylle meg på en måte, en person som jeg følte meg avslappet sammen med og følte meg trygg hos. Er litt vanskelig å definere. Klikker det så klikker det. 1
SPOCA Skrevet 9. februar 2023 #3 Skrevet 9. februar 2023 Det skjedde ganske organisk og naturlig. Møttes på Tinder, var på en date som varte i 13 timer hvor vi fant ut at vi var ekstremt kompatible. Og etter tredje date hadde jeg flyttet inn. Vi ble sammen offisielt et par uker senere. Nå er vi forlovet og skal gifte oss til neste år. 🥰 Noen ganger bare vet man.😊 3
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2023 #4 Skrevet 9. februar 2023 Har ikke hatt kjæreste så vet ikke. (er dame) Anonymkode: 0dfc5...e25
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2023 #5 Skrevet 9. februar 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Har ikke hatt kjæreste så vet ikke. (er dame) Anonymkode: 0dfc5...e25 Kanskje du skal følge råd som kan komme her da. ts Anonymkode: 49197...b17 3
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2023 #6 Skrevet 10. februar 2023 Møtte min samboer i 2007, vi ble sammen i 2013, så det tok noen år ja Anonymkode: 6f796...072
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2023 #7 Skrevet 10. februar 2023 Det tok litt tid, og flere dater. Jeg har ikke så sterkt følelsesregister, og det tar tid å få frem en følelse av forelskelse. Kåtheten var der dog fra første øyeblikk, og det var det som motiverte meg i starten. Tok 3 måneder vi lå sammen, og i løpet av den tiden hadde jeg utviklet følelser. Bra strategi av henne, med andre ord. Anonymkode: 7132c...d66
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2023 #8 Skrevet 10. februar 2023 Møttes på byen i en alder av 24. Vi tenkte vel begge at det bare var et one-night-stand på fylla, men så begynte vi å prate i etterkant, også begynte vi å møtes. Det føltes veldig lett og komfortabelt, både å prate og være sammen. Ingen "vent så lenge med å tekste tilbake, ikke virk for ivrig, oppfør deg slik og slik" type holdninger - som var utrolig deilig! Bare helt genuine, ærlige reaksjoner fra starten. Vi er nå forlovet og venter vårt først barn. Vært sammen i 9 år. Det var avstandsforhold i starten, før vi flyttet sammen etter ca 1 år. Anonymkode: 054a1...139
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2023 #9 Skrevet 10. februar 2023 Startet som pulevenner, og så ga hun meg aldri noen grunn til å gå videre eller se etter noe annet. Det har fungert. Det var etterhvert hun som pushet på for at vi skulle bli seriøse, mens jeg holdt igjen. Jeg tror forpliktende forhold fungerer best når det er hun som har pushet på for det, og han som har vært mer avventende. Forhold hvor det skjedde motsatt har en tendens til å bli seksuelt døde etterhvert. Anonymkode: 35be5...88c
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2023 #10 Skrevet 10. februar 2023 Både med han jeg var gift med (og som er gått bort) og han jeg er sammen med nå, tok det ganske lang tid. Jeg var ikke forelsket i noen av dem i starten, men med begge kom det etter hvert som vi ble bedre kjent. I begge tilfeller kjente jeg uansett allerede fra starten av at dette her er en skikkelig bra mann, han bør jeg gi meg tid til å bli bedre kjent med. Med den første kom forelskelsen gradvis, og gikk fort over til kjærlighet. Med han siste tok det lang tid, og så kom den ganske pluselig og overraskende og utorlig kraftig, og siden har jeg ikke sluttet å bli skjelven i beina av ham, selv om vi nå bor sammen. Anonymkode: c913f...a93
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå