AnonymBruker Skrevet 9. februar 2023 #1 Skrevet 9. februar 2023 Jeg opplever at mange menn spør meg om fler bilder og når jeg spør hvorfor så svarer flere at de vil se kroppen. Vanligvis har jeg aldri likt å vise kroppen min og hverfall ikke til fremmede menn på nettet men jeg fikk se på en kompis sin tinder og han sveipet gjennom massevis av damer i bikini, kort treningstopp, tighte kjoler osv og jeg begynte å tenke at det ikke er rart jeg får lite matcher når det er konkurransen jeg har! Det er vanlig med menn som poserer i bar overkropp også. Er dette blitt den nye normalen og noe man ser på som et pluss når man kommer over profiler med damer i bikini eller blir man fortsatt slutshamet og sett på som lette og oppmerksomhetssyke? Blir man tatt seriøst med et sånt kroppsbilde når det er forhold ikke sex man søker? Jeg spør fordi jeg vurderer å legge ut et bikinibilde i håp om flere matcher i den harde konkurransen men vil ikke bli sett på som desperat.. Anonymkode: 3a9b7...4fe 1 1
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2023 #2 Skrevet 9. februar 2023 Som mann i 30-årene synes jeg det kan være litt kleint med bikinibilder. Gode bilder i helfigur synes jeg derimot er viktig, aller mest for å utelukke de som er for tynne for mine preferanser (noe som på Tinder er minst 90%...). Anonymkode: 2fc3b...da0 7 1
ClausSaus Skrevet 9. februar 2023 #3 Skrevet 9. februar 2023 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Jeg opplever at mange menn spør meg om fler bilder og når jeg spør hvorfor så svarer flere at de vil se kroppen. Vanligvis har jeg aldri likt å vise kroppen min og hverfall ikke til fremmede menn på nettet men jeg fikk se på en kompis sin tinder og han sveipet gjennom massevis av damer i bikini, kort treningstopp, tighte kjoler osv og jeg begynte å tenke at det ikke er rart jeg får lite matcher når det er konkurransen jeg har! Det er vanlig med menn som poserer i bar overkropp også. Er dette blitt den nye normalen og noe man ser på som et pluss når man kommer over profiler med damer i bikini eller blir man fortsatt slutshamet og sett på som lette og oppmerksomhetssyke? Blir man tatt seriøst med et sånt kroppsbilde når det er forhold ikke sex man søker? Jeg spør fordi jeg vurderer å legge ut et bikinibilde i håp om flere matcher i den harde konkurransen men vil ikke bli sett på som desperat.. Anonymkode: 3a9b7...4fe Bikinibilder er trashy. Du får nok mer oppmerksomhet på den måten, men spørsmålet er hva slags oppmerksomhet og om det er slik du vil bli oppfattet. Det må du selv avgjøre. 9
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2023 #4 Skrevet 9. februar 2023 ClausSaus skrev (19 minutter siden): Bikinibilder er trashy. Du får nok mer oppmerksomhet på den måten, men spørsmålet er hva slags oppmerksomhet og om det er slik du vil bli oppfattet. Det må du selv avgjøre. Menn som spør om slike bilder, er enda mer trashy. Anonymkode: 5252d...381 5 4
ClausSaus Skrevet 9. februar 2023 #5 Skrevet 9. februar 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Menn som spør om slike bilder, er enda mer trashy. Anonymkode: 5252d...381 Du får fortelle dem det den dagen de skriver innlegg på KG og ber om råd, da…? 1
Jdz Skrevet 9. februar 2023 #6 Skrevet 9. februar 2023 Nå er den stund siden jeg har vært på Tinder, men jeg kan ikke huske at det var mye bikinibilder. Det er greit nok med bikinibilder tatt i en naturlig setting, men bikinibilder tatt for å vise frem kroppen hadde nok hellt gjort meg skeptisk. Kunne ikke falt meg inn å ha barisbilde i profilen heller. 2
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2023 #7 Skrevet 9. februar 2023 ClausSaus skrev (4 minutter siden): Du får fortelle dem det den dagen de skriver innlegg på KG og ber om råd, da…? Men det gjør de jo ikke, siden de ikke har gangsyn. Anonymkode: 5252d...381
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2023 #8 Skrevet 9. februar 2023 Helfigur bilde er nok en fordel da mange har preferanser når det kommer til vekt og figur, men man trenger ikke være lettkledd for å få en generell ide. Dersom man legger ut ett «jeg er deilig» bilde får man jo oppmerksomhet deretter, så hvis det er det du ønsker så kjør på. Anonymkode: 7dcf8...948 1
Rosakatt Skrevet 9. februar 2023 #9 Skrevet 9. februar 2023 Du må gjøre det du er komfortabel med. Om drømmemannen ikke møter opp før du slenger med bikini bilde, hiv han ut 😅 neida, eller, kanskje et lite 10 min i snøen ikke skader han
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2023 #10 Skrevet 9. februar 2023 Rosakatt skrev (1 time siden): Du må gjøre det du er komfortabel med. Om drømmemannen ikke møter opp før du slenger med bikini bilde, hiv han ut 😅 neida, eller, kanskje et lite 10 min i snøen ikke skader han Jeg vet ikke hva jeg skal tro lenger! Før dating apper ble hovedarena for sjekking var det jo kontroversielt å ta og legge ut sånne bilder. Nå virker det som at det er normalen, og en mann jeg datet som var av den ordentlige typen på alle områder sa at han likte at jenter ikke skammet seg over kroppen lenger. Han tiltrektes selvtillit og syntes at sånne bilder viste selvtillit og ikke "løssluppenhet" som man ville tenkt for ti år siden Vet jo ikke om alle menn ser det likt som han, det vil alltid være menn som undertrykker jenter for kroppen men er kropp og bikini og baris så mye normalen som jeg fikk inntrykk av når jeg fikk se tinderen til hvordan det var å sveipe som mann å se damers profiler? Før tenkte jeg om menn i baris at de var playere menn nå tenker jeg ikke det siden det er så normalt med sånne bilder. Har synet endret seg for menn mot damer og eller kan jeg risikere at de bra mennene sveiper meg vekk i bikini fordi de tenker at jeg ikke er koneemne? Anonymkode: 3a9b7...4fe
exictence Skrevet 9. februar 2023 #11 Skrevet 9. februar 2023 Jeg ville sagt Lykke til videre med å treffe en annen, dersom han hadde sagt at han ville se kroppen min. Jeg ville ikke lagt ut meg selv i bikini. Jeg synes det virker useriøst, det samme med menn i bar overkropp. 1
I Grosny Skrevet 9. februar 2023 #12 Skrevet 9. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Menn som spør om slike bilder, er enda mer trashy. Anonymkode: 5252d...381 Vil man ha trashy gubber så er det logisk å legge ut passende åte. Jeg liker bikinibilder og er absolutt en gammel gris. Allikevel så ser jeg helst på ansiktet. Jeg er altså en ansiktsfetsihist, altså en som liker vakre ansikter. Andre tiltrekkes kanskje av andre detaljer, kanskje øret, ankelen, eller hva med stemmen? Lukt? Den interessante samtalen? Moro sammen? Godfølelse? Trivsel sammen?
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2023 #13 Skrevet 9. februar 2023 Jeg har en pen og veldreid figur i bikini og hadde nok fått langt fler matcher med bikinibilder mtp at jeg er en eldgammel dame på 33. Men jeg vet jeg er en bra person som har mye å tilby og nekter faktisk å selge meg inn slik. Da forblir jeg heller singel 😄 Anonymkode: af040...cc4 1
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2023 #14 Skrevet 9. februar 2023 Jeg er nysingel og lastet nylig ned en datingapp. Har to bilder av ansiktet og et i t-skjorte der bildet kuttes på hoftene ca. Det er tydelig at jeg er slank, men man ser ikke pupper eller rumpe tydelig. Har fått så mange matcher at jeg måtte slutte å swipe etter et par dager, og har både vært på og blitt bedt på date med flere de to ukene jeg har hatt appen. Jeg er ute etter et forhold, og det er som oftest de jeg matcher med også. Så nei, tenker det er helt greit og egentlig lurt å unngå altfor lettkledde bilder. Hvis jeg skulle hatt det selv ville det vært et hvor jeg var i aktivitet, og gjerne smiler og er glad, eller et som er morsomt og lite selvhøytidelig. Anonymkode: 070f7...968
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2023 #15 Skrevet 9. februar 2023 Menn er mye mere visuelle av seg, å alle har sine preferanser. Opplevd selv at man kommer lengre med flere bilder, der i hvert fall et av bildene er i helfigur. Aldri vist noe hud på mine bilder. - Kvinne 34 Anonymkode: 39ed7...33e
Rosakatt Skrevet 9. februar 2023 #16 Skrevet 9. februar 2023 AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Jeg vet ikke hva jeg skal tro lenger! Før dating apper ble hovedarena for sjekking var det jo kontroversielt å ta og legge ut sånne bilder. Nå virker det som at det er normalen, og en mann jeg datet som var av den ordentlige typen på alle områder sa at han likte at jenter ikke skammet seg over kroppen lenger. Han tiltrektes selvtillit og syntes at sånne bilder viste selvtillit og ikke "løssluppenhet" som man ville tenkt for ti år siden Vet jo ikke om alle menn ser det likt som han, det vil alltid være menn som undertrykker jenter for kroppen men er kropp og bikini og baris så mye normalen som jeg fikk inntrykk av når jeg fikk se tinderen til hvordan det var å sveipe som mann å se damers profiler? Før tenkte jeg om menn i baris at de var playere menn nå tenker jeg ikke det siden det er så normalt med sånne bilder. Har synet endret seg for menn mot damer og eller kan jeg risikere at de bra mennene sveiper meg vekk i bikini fordi de tenker at jeg ikke er koneemne? Anonymkode: 3a9b7...4fe Vet desverre ikke hva menn tenker, vil anta det er ulikt fra person til person. Spørs kanskje også på det valgte bikini bilde. Det er jo synd begge veier, at du ikke er koneemne på grunn av et bilde, og mangelen på det. Syns ikke at bikini bilde er noe, noen skal kreve av noen, samme med baris bilder. Men sex selger jo, så de damene som viser seg, vil jo sikkert få mest oppmerksomhet, kanskje også av seriøse menn. De har jo en seksualitet de også, å vil jo være tiltrukket kona si. Veldig vanskelig, det beste du kan gjøre er det som føles naturlig for deg. Håper noen menn, som er slike du ønsker å møte, kan svare på dette, det er jo de som vet hva de går for
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2023 #17 Skrevet 9. februar 2023 Tenker at helfigur bilde framfor juletre har mer ønsket effekt enn bikini bilder Anonymkode: 735a8...7fe
svartkatt Skrevet 9. februar 2023 #18 Skrevet 9. februar 2023 Får mer enn nok useriøse henvendelser når man har bare ansikt og full bekledning.. Hvis de vil se mer for de bry seg litt mer.
Arild37 Skrevet 9. februar 2023 #19 Skrevet 9. februar 2023 Du vil få mer useriøse henvendelser. Det er like teit som mannfolk som har bilde hvor de flekser muskler på stranden, man ser litt desperat ut
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2023 #20 Skrevet 9. februar 2023 Nå er jeg veldig gammel da, men synes ikke mest mulig hud er et poeng. Hvis du vil vise at du ikke skammer deg over kroppen din, så er et helfigurbilde med moderat tettsittende klær, helt innafor. Hundre meter bort, med fullt turkostyme, not so much. Jeg er mest ute etter totalinntrykket, proporsjoner etc. Anonymkode: 4715b...ec1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå