Gå til innhold

Podcaster man lærer noe av!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg elsker å lære nye ting. Ikke sånn veldig innviklet og tungt men lette fakta og god formidling. Har noen tips til norsk eller engelskspråklig podcaster som er givende å høre på? Ikke sånne crime podcaster eller fjase podcaster eller podcaster de bruker veldig tekniske ord og betegnelser så man ikke skjønner hva de snakker om

Anonymkode: b7638...a81

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

History daily. Pengerådet. Oppdatert (om dagsaktuelle ting). Hjernesterk (mulig mer mot refleksjoner). Historier som endret Norge. Rekommandert. Matprat podden. Historiepodden. 

Anonymkode: 821a9...c78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Språksnakk fra NRK

EKKO fra NRK

Oppdatert fra NRK

Gamle greier (+ en hel del andre serier, bl.a. Lagapodden) fra Nasjonalbiblioteket 

Jeg savner nye episoder av Popkorn og politikk fra NRK, men de gamle ligger ute. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ullvott skrev (2 timer siden):

Språksnakk fra NRK

EKKO fra NRK

Oppdatert fra NRK

Gamle greier (+ en hel del andre serier, bl.a. Lagapodden) fra Nasjonalbiblioteket 

Jeg savner nye episoder av Popkorn og politikk fra NRK, men de gamle ligger ute. 

Oppdatert, Ekko og Abels tårn er favoritter.

Jeg savner Stanghelle på fredag på NRK. Egentlig det perfekte gamlisprogrammet, men jammen er Stanghelle skarp i analysene.  Må innrømme jeg lærte mye av de programmene. Innpakket i litt lett underholdning. 

Jeg hører også nyhetsmorgen og politisk kvarter, men er usikker på om det kommer som podcast eller bare streaming.

Tore Sagens podcast er også lærerik og jeg liker at intervjuobjektene får tid til å forklare hva de faktisk mener. 

Anonymkode: 9a086...cb4

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...