Gå til innhold

Hvor kan jeg kjøpe handlenett som ikke hører til en av matbutikkene

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Liker handlenett fra kiwi den er stor og rommer mye. Men jeg syns det kan være flaut å ta med handlenett fra kiwi til rema eller meny. Har bare 2 stk vil kjøpe flere, men da vil jeg ha noe som ikke hører til en av de matbutikkene. Finnes det store og gode handlenett som ikke har noe navn/logo på seg?

Anonymkode: 707f6...8de

• Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikea har, og heilt sikkert andre også. 

Skrevet
Fjaselina skrev (4 minutter siden):

Ikea har, og heilt sikkert andre også. 

Mener du de blåe?

Skrevet

Rusta har store gode. Men står rusta på siden da.

Anonymkode: cd778...468

Skrevet

Du får Google reklamefrie handlenett

Skrevet

Hva er så flaut med det? Ingen som bryr seg. Jeg går titt og ofte på butikker med andres reklamelogo, og det er ingen som har sett eller ser rart på meg.

Anonymkode: c04bc...715

• Liker 14
Skrevet

Clas Ohlson og Nille har i fine farger og mønster.

• Liker 3
Skrevet

Det er jo mange bedrifter som selger handlenett med sin reklame, som ikke er matbutikker. Sporveien sine er f.eks. ganske romslige og fine. Handlenett, svart med logo – Sporveisbutikken

Tipper også de fleste klesbutikker selger gjenbrukbare poser. 
Sammenleggbar handleveske | Lindex

Nille har: 
Handlenett, Barnekreftforeningen (nille.no)

Jeg sverger mest til Flip and tumble sine, for de er lette å ta med seg, og gode å bære på skulderen. Men rommer litt mindre enn Kiwi sine. Flip and tumble – morella.no

Poenget er vel at du kan kjøpe det nesten over alt, bare du ser etter det. 

Anonymkode: 5fe54...553

Skrevet

Jeg har kjøpt på H&M, Monki, Lindex og Cubus. Uten reklame på den for butikken. 

• Liker 2
Skrevet

Mener å huske at jeg kjøpte noen ensfargede svart / gammelrosa poser på Cubus for en tid tilbake. Tror ikke det var logo på dem. 

Anonymkode: 15668...6ff

Skrevet

Hva i alle dager er flaut med det?

Anonymkode: 2b67b...b8b

• Liker 8
Skrevet

Satt meg akkurat ned får å ta en pause etter ukeshandelen. 

Selv om jeg har "riktig" nett er det ofte ikke det som blir med ut av bilen en gang, jeg plukker med det som ligger øverst. Vet blant annet at Rema ble en miks av Nærbutikken, Waitrose og Kiwi i dag. Og Kiwi ble et nett som reklamerer for jobben min. 

Anonymkode: fbe9e...012

• Liker 1
Skrevet

Søstrene Grene selger mange fine tøy-handleposer :) 

• Liker 2
Skrevet

Jeg har handlenett fra meny, Kiwi og rema og bruker dem om hverandre. Tenker ikke ett sekund på om jeg drar fram ment-handlenettet hos rema, hvem bryr seg om det?

Anonymkode: 5621e...c52

• Liker 4
Skrevet

Jeg bruker handlenett fra Kiwi overalt. Før brukte jeg den fra Coop men den ble borte.

Hvis det ikke er nok så fant jeg på jobber 50 plastposer fra Rimi. Rimi ja. Skal jeg handle etter jobben så tar jeg Rimi poser. Lol. 

Bryr meg ikke ....

Anonymkode: ce245...8b5

Skrevet

Jeg bruker handlenett kjøpt i utlandet, eller handlenett med morsom tekst, eller med logoen til et band jeg liker. Kjøpes i nettbutikker. Nille, og butikker som ikke er matbutikker selger gjerne nett uten navn. Men på Extra bruker jeg Extra sine, for gjenbruksbonus.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Mener du de blåe?

De har flere enn de blå. Samboeren kjøpte et stort pridenett til meg fordi han syntes det var fine farger.

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Mener du de blåe?

Nei, eg har kjøpt andre handleposer der. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...