AnonymBruker Skrevet 9. februar 2023 #1 Skrevet 9. februar 2023 Klarer du å være der for venner som sliter psykisk når du selv sliter? Jeg har 3 veldig gode venninner som alle sliter psykisk av div grunner. Jeg har lenge skjøvet bort mine egne problemer for å være der for di. Har ikke orket å ta tak i mitt eget. Nå merker jeg at det tærer veldig på meg å føler for å ta litt avstand fra venninnene mine for en periode for å fokusere på meg selv. Føler meg som en dårlig venninne som vurderer det. Anonymkode: 28c0f...1dc 1
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2023 #2 Skrevet 9. februar 2023 Noen ganger så får andres problemer meg litt ut av mitt egne selvsentrerte hode. Det gjelder å finne en god balanse her tror jeg. Du kjenner du hva som er rett for deg. Anonymkode: b5b69...5e4 4
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2023 #3 Skrevet 9. februar 2023 Jeg orker ikke å forholde meg til andres problemer når jeg sliter med mitt eget. Da holder jeg kontakten på et minimums-nivå. Men jeg forklarer hvorfor jeg ikke er så "on" lenger. Anonymkode: 07a89...b81 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå